Известие

Collapse
No announcement yet.

В какви обороти?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • В какви обороти?

    Здр...
    Айде още 1 малоумен въпрос(станаха ми запазена марка)....
    Става въпрос за драг...В какви обороти да сменям скоростите за да върви най-бързо колата...
    1-(обороти)
    2-(обороти)
    3-(обороти)
    4-(обороти)

    Ако може така да ми ги напишете ще съм много благодарен..Става въпрос за 2.0 ТС мотор

  • #2
    Преди прекъсвача точно трябва да превключваш, ако я изпуснеш (включи се прекъсвача) губиш ценно време. За 400метра в твоя случай, четвърта не играе роля образно казано, защото свършват метрите
    Last edited by thecleaner; d.m.y г., 02:49.
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #3
      Ощо взето след макс.мощност(не въртящ момент),което при 2.0TS e 6400oб/мин (6200 при 150кс.ДВГ) . няма смисъл да се пъне колата...ма тва си е мое мнение,"разбирачите" да кажат,те пове4е двг. са отвряли от мен
      Направи си лампа за да ги сменяш по бързо....аз направих една схема....ма няма на какво да си я закача да ми свети.....
      GTV с ново сърце и валчета .....много/100км.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Ivo Skoklev Покажи съобщение
        Ощо взето след макс.мощност(не въртящ момент),което при 2.0TS e 6400oб/мин (6200 при 150кс.ДВГ) . няма смисъл да се пъне колата...ма тва си е мое мнение,"разбирачите" да кажат,те пове4е двг. са отвряли от мен
        Абсолютно съм съгласен и аз сменям малко преди 6400, та да има аванс и да поеме от по-високо следващата предавка !
        145 QV ex.
        146 Boxer TOTAL ex.
        147 T.S. Sele top

        Lancia Dedra 2000 16

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
          Преди прекъсвача точно трябва да превключваш, ако я изпуснеш (включи се прекъсвача) губиш ценно време. За 400метра в твоя случай, четвърта не играе роля образно казано, защото свършват метрите

          Alfa156 Against All

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от zdravio Покажи съобщение
            Абсолютно съм съгласен и аз сменям малко преди 6400, та да има аванс и да поеме от по-високо следващата предавка !
            Интересно становище и пердашиш ли опонентите така
            Fiat Punto 1.4GT 1996
            Hyundai Tucson 2.0 2007
            Renault Clio 1.5 2019

            Comment


            • #7
              Аз сменям на 6500 макс 6600 щото иначе не върви

              B&B Racing | bb-racingteam.com
              Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                Интересно становище и пердашиш ли опонентите така
                Да... 530D 2007 година го яде здраво от мен, също така и X5 3.0D. Обаче едно X6 незнам какво беше направо ме остави в точка. A имам доста неща за пооправяне по колата.
                ПП: Нека не разваляме темата!
                Last edited by zdravio; d.m.y г., 16:37.
                145 QV ex.
                146 Boxer TOTAL ex.
                147 T.S. Sele top

                Lancia Dedra 2000 16

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от zdravio Покажи съобщение
                  Абсолютно съм съгласен и аз сменям малко преди 6400, та да има аванс и да поеме от по-високо следващата предавка !
                  Брат ... к'во каза сега ?

                  Аз си сменям като див селянин на 7200 до колкото вземе, ама е време да сменям с 100-200 оборота надолу, все пак две мнения, че прекъсвача забавя - няма!
                  33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Ma7e4k0 Покажи съобщение
                    Аз сменям на 6500 макс 6600 щото иначе не върви
                    Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
                    Брат ... к'во каза сега ?

                    Аз си сменям като див селянин на 7200 до колкото вземе, ама е време да сменям с 100-200 оборота надолу, все пак две мнения, че прекъсвача забавя - няма!
                    Не ме разбрахте, аз съм с двигателя, който постига макс. мощност при 6200об./мин. , затова давам аванс 200тина оборота, за да може да захапе на по-високи обороти на следващата предавка, а и колата след 6к. оборота почва да тъпче, не само мойта почти всички 2.0TS 16V са така.
                    145 QV ex.
                    146 Boxer TOTAL ex.
                    147 T.S. Sele top

                    Lancia Dedra 2000 16

                    Comment


                    • #11
                      според мен на 7000 наи добре щото от 5500 до 7000 направо цепи мрака последните 200 до 7200 вече няма смисъл специално при мене въпроса е да не падам под 5500 след смяната на предавката "колата от подписа"
                      146 ti пилена сгъстена и портната ежедневка
                      145 jtd венера полиуретанс ендуранс тиим

                      Comment


                      • #12
                        7000-7100 преди пръкъсвача за да закове от 5000 , 5500 на другата предавка
                        sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
                        Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

                        И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
                        Ramstein - Benzin
                        https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

                        Comment


                        • #13
                          аз да ви кажа само чеот моя много скромен опит разбрах че АКО СЕ ПРВКЛЮЧВА ОКОЛО 7000-7200 ( може би някъде до около 7400 при кола с чип но не и повече щото по принцип над 7000 няма вървене.) това което направих на първото замерване е да превключа между първа и втора някъде на 6500 (защото се опасявах от прехъркване на втората и забявяне което се получава някъде над 7000) втора с сложих на около 7000. Втория път превключих между първа и втора на 7300-7400 а между втора и трета на 7500 резултата беше че времето беше с по малко с 0,7 секунди което мисля че си е доста и всичко това мерено с техника на италфест 2008.
                          Изводите които си направих е че трябва да се науча да тръгвам точно когато светне светофара и да съм максимално ефективен във старта, а и да превключвам на по високи обороти.
                          156 1,8 ТS 99
                          Nissan Murano 2005

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Kris Покажи съобщение
                            Брат ... к'во каза сега ?

                            Аз си сменям като див селянин на 7200 до колкото вземе, ама е време да сменям с 100-200 оборота надолу, все пак две мнения, че прекъсвача забавя - няма!
                            33-то с чип ли е?????????? Защото ако не е ,само си мислиш ,че сменяш на 7200.Оригиналния софт е ограничен на 6882 оборота.
                            145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                            Comment


                            • #15
                              А на старта на какви обороти тръгвате?И първа предавка има ли смисъл да я вкарвам в лютеницата?

                              Comment

                              Working...
                              X