Първоначално публикувано от ngbauns
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
0-100
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от RoMAN Покажи съобщениеНе е това. Последния опит даде 16.5 някъде на 400 и някаква 9-ка 0-100.Alfa Romeo 156 1.9 JTDm sportwagon
Comment
-
Astra Gsi 16v 1,8 16v 125hp
http://www.streetfire.net/video/gsi-...run_736865.htm
http://www.streetfire.net/video/gsi-...run_736863.htm
По бързото време, с лек наклон надолу, а по бавното с лек нагоре, астрата е 1150 кила на кантара.
Comment
-
Първоначално публикувано от nik_ms Покажи съобщениеAstra Gsi 16v 1,8 16v 125hp
http://www.streetfire.net/video/gsi-...run_736865.htm
http://www.streetfire.net/video/gsi-...run_736863.htm
По бързото време, с лек наклон надолу, а по бавното с лек нагоре, астрата е 1150 кила на кантара.
Правено ли е нещо по нея?Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.
Comment
-
Първоначално публикувано от RoMAN Покажи съобщениеВремена на 156 1.9 jtd 115 коня с ЧЕП. Може и по-добре, това е от 2-3 стартчета набързо.
Романе, като вземеш другия път гтека викни предварително че да измерим малко от наща секта, че има желаещи
Я така като е при теб гтека, няма ли да можеш да ми видиш времето от 0-200км/ч дали го има че ми е интересно
Вильо не намери ли кабела, че в графиките е истината.
Там се вижда коя кола с какви предавки е, как ги сменя и колко се губи при превключване и други такива интересни подробности.
Comment
-
Първоначално публикувано от nik_ms Покажи съобщениеAstra Gsi 16v 1,8 16v 125hp
http://www.streetfire.net/video/gsi-...run_736865.htm
http://www.streetfire.net/video/gsi-...run_736863.htm
По бързото време, с лек наклон надолу, а по бавното с лек нагоре, астрата е 1150 кила на кантара.
Comment
-
Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщениеТова върви като 150 коньова фиатка
Романе, като вземеш другия път гтека викни предварително че да измерим малко от наща секта, че има желаещи
Я така като е при теб гтека, няма ли да можеш да ми видиш времето от 0-200км/ч дали го има че ми е интересно
Вильо не намери ли кабела, че в графиките е истината.
Там се вижда коя кола с какви предавки е, как ги сменя и колко се губи при превключване и други такива интересни подробности.
Comment
-
Първоначално публикувано от RoMAN Покажи съобщениеСтабилна машинка. Ама с какво е мерено, че не ми е ясно това което виждам?
Comment
-
Днеска реших че е време да я сгърча.....
Два рънаснимките са от първия, втория батерито на фотото свърши, но интересно 100 метра ми ги отчете с 3 десети по слабо, а 400те само с десета - впредвид че тоя гтек го имам като паметник от 2 години вече, и сефте го ползвам, тва нормално ли е?????
http://www.youtube.com/watch?v=RCb0i8cZQpELast edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 22:46."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
Comment
-
Ми калибрирах го веднъж на 1500 и 3000, но не ми се видяха точни оборотите, и го калиб на 2 и 4к......кантара каза 1180, ама не знам колко може да му се вярва на някакъв дето тегли старо желязо......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеМи калибрирах го веднъж на 1500 и 3000, но не ми се видяха точни оборотите, и го калиб на 2 и 4к......кантара каза 1180, ама не знам колко може да му се вярва на някакъв дето тегли старо желязо......
Comment
-
Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщениеЕ, от Enzo едва ли е по-бърза, но евала за резачката!
Чакаме видео материал.
http://www.youtube.com/watch?v=2nXumKM5WvE
http://www.youtube.com/watch?v=j30K7hXoT5c
Comment
Comment