Известие

Collapse
No announcement yet.

0-100

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от Crazy_Element Покажи съобщение
    Как така много време ? Не иска да влезне 2ра ли ? Мен ме е яд , че немога да ударя 100 на 2ра ;( по километраж излиза 103 някъде и бие изключвател но по гпс изглежда е около 99 и трябва да вкарам 3та което еб*** майката на цялото ускорение.

    Явно си с др. ск. кутия...Защото доколкото се сещам 2.0 16 си прави 110-115км. по километраж на прекъсвач....А в колко оборота влизаш?

    Иначе може ГПС да не е верен, ама щом казваш че по километраж правиш 103...хммм незнам..може проблем да са ти и джантите с гумите...

    Иначе другото което исках да ти кажа е да не се притесняваш от 3та предавка...По каталожни данни колата при ускорение от 0-100км. си се иползва 3та предавка Така че при добри реакции нищо не губиш...

    Все пак колеги да кажат защо са ти толкова къси скоростите или само аз съм в заблуда...
    Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
    exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
    ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
    ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
    by RUBIG service

    Comment


    • #62
      Ами колега на мен 2-ра ми удря сто и малко, но по километраж. С 205/55/16 съм.. а иначе според мен трябва да дадеш под 10 сек (за 2.0ТС говоря), аз като засичам по клипчето ги правя за около 9 сек, ама тва не е надеждно според мен.. Иначе и аз съм си сток даже и катализаторче имам, та явно проблема ти е в дебиЛомера
      Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
      ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

      Comment


      • #63
        В дебиЛомера и сондата при всички случаи , след тях ще се провери катализатора, но мисля , че той си е добре ми нека кажат колегите колко удрят по километраж на 2ра аз казах малко след 100 бия изключвател около 103 гумите са 215/45/17. Съмняваме да ми е сменяна скоростната кутия, колата съм я взимал от Германия и няма начин немеца да е сменял кутия. Нека наистина някой по- компетентен да каже как стоят нещата с въпросната 2ра при не чипнатите коли.
        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

        Comment


        • #64
          След 4500 оборота 2-ра ми влиза по-трудно от на колегата Warstainer. Като му гледам клипа аз по смъртно не мога да превключа толкова бързо. Че и трета и тя.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #65
            синхронизаторчета
            156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

            OEM & Ventura Garage
            http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

            Comment


            • #66
              Вие пускате ли газта по време на превключване като правите замерка 0-100км/ч ?
              Гледах едно клипче ония пич дръжи газта до ламарината и не го пуска, само рита педала на съединителя Не знам до колко това печели някакво време
              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

              FIAT Coupe 16VT
              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                Вие пускате ли газта по време на превключване като правите замерка 0-100км/ч ?
                Гледах едно клипче ония пич дръжи газта до ламарината и не го пуска, само рита педала на съединителя Не знам до колко това печели някакво време
                Оооо печели,печели пробвай и ще разбереш,особенно в пряка дръпка-когато положението е "врата до врата"!
                тогава се вижда най-много разликата
                146 Turbo

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от abart_ Покажи съобщение
                  Оооо печели,печели пробвай и ще разбереш,особенно в пряка дръпка-когато положението е "врата до врата"!
                  тогава се вижда най-много разликата
                  Е това е интерсно да се оправи времето ще го пробвам, но докато вкарваш 2ра бая изключвателя ще направиш? Само ми е чудно как ще влезни 2ра при условие , че като не пускаш педала на газта , ще дигниш 7к оборота , а дефакто 2ра с тези километри е към 5 и нещо ?
                  Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                  Comment


                  • #69
                    На мен третата ми прихърква понякога, ама като натисна съединителя хубаво и бързо и точно я вкарам, няма проблеми.. чалъма трябва да и хванеш . А тва с непускането на газта има леко предимство, но то е за тези който попринцип не му разбират много.. защото който може да се дърпа, натиска педала на газта една идея преди да пусне съединителя и си влиза на оптимални обороти
                    Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
                    ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

                    Comment


                    • #70
                      Е да но това държене на газта, докато превключвате е доста сериозен удар за съединителя..
                      AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
                      Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
                      AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от WarsteineR Покажи съобщение
                        ....... А тва с непускането на газта има леко предимство, но то е за тези който попринцип не му разбират много.. защото който може да се дърпа, натиска педала на газта една идея преди да пусне съединителя и си влиза на оптимални обороти
                        За това смяната на "пълна газ" идва от спорта,където явно състезателите не му разбират много........
                        146 Turbo

                        Comment


                        • #72
                          Не споря, просто съдя по себе си отначало и аз така се гоних .. в състезанията доколкото знам са с керамични съединители, може би там има някаква разлика. Но не съм сигурен, може би колегата абарт е прав
                          Alfa Romeo 156 1.8 TS 99'
                          ex. Lancia Dedra 1.6 ie 93'

                          Comment


                          • #73
                            Тоест да не го пробваме на нашите кошници?
                            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                            FIAT Coupe 16VT
                            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                            Comment


                            • #74
                              на божура бях свалил 3 стотни , като не връшах гастта и турбината беше нонстоп във буст
                              Last edited by WhitePower; d.m.y г., 16:26.
                              Volvo S80 2.0 T5 180hp
                              Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                              Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                                Тоест да не го пробваме на нашите кошници?
                                Естествено че тия "ритници" на "всичката газ" скъсяват живота на съединителя,но ако искаш да изцедиш максимума в конкретната ситуация 2,3....5 такива смени няма да го съборят
                                е стига да не е бил пътник преди това.......
                                146 Turbo

                                Comment

                                Working...
                                X