Първоначално публикувано от Dodo 155
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Charger vs Turbo compressor
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от whorunit Покажи съобщениемое мнение е че механичен компресор излиза по евтино от турбо компресора
При турбо компресора трябва да се купят :
1.Турбо-компресора
2.Нов изпускателен колектор
3.Интеркулер (зависи от това колко ще зобате колата)
4.Отделна електроника
При Механичния компресор трябва да се купят:
1.Компресор
2.Интеркулер(не е задължително защото го няма проблема с топла и студена част както е при турбото ... топлата част награвя студената и за това е нужен "едно време порше са правили експериметни с тези интеркулери и са установили че оптимална температура на въздуха е 90-95 градуса става въпрос за модела 917 дауер 1500 к.с. 12 цил. би-турбо 6000 куб. см.")
4.Отделна електроника
Начи викаш топлата част на турбото нагрява въздуха а? А да си чувал че при сгъстяване въздуха се нагрява? А да ти кажа че при 1500кс и 95 градуса на въздуха загубата в коне е в кс около 5-6 коли от тия дето ги караме за всекидневкиДа не говорим че в списъка ти липсват толкова много неща че колата даже няма да запали
0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от whorunit Покажи съобщениемое мнение е че механичен компресор излиза по евтино от турбо компресора
При турбо компресора трябва да се купят :
1.Турбо-компресора
2.Нов изпускателен колектор
3.Интеркулер (зависи от това колко ще зобате колата)
4.Отделна електроника
И от друго няма нужда? От по-големи дюзи? Блоу оф? Ремап или друга електроника? По-широка генерация? Нищо друго?Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеИма вариянти с леки преправки на 2.1-то да стане работата"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеТова с турбо или чардж, или и с двете......леките преправки в хеед ли се правят, или може и другаде?0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеВсъщност поста ти звучи интелегентно ма нъц няма нищо вярно
Начи викаш топлата част на турбото нагрява въздуха а? А да си чувал че при сгъстяване въздуха се нагрява? А да ти кажа че при 1500кс и 95 градуса на въздуха загубата в коне е в кс около 5-6 коли от тия дето ги караме за всекидневкиДа не говорим че в списъка ти липсват толкова много неща че колата даже няма да запали
Значи въздуха примерно при 1 бар налягане в 2 инча тръба няма а се нагрее над 90 градуса в никакъв случай... Освен това турбината и компресора са на една ос и от там е неизбежно нагряването на компресора което води до награвяне на въздуха доста над 90 градуса интрекулери има с водно охлаждане списъка който съм дал е орязан знам не съм изпадал в подробности какво тряба да се вземе ако трябва да сме точни трябва да се вземе
1.Турбокомпресор
2.Изпускателен колектор
3.Въздуховоди и силиконови съединения
4.Нови дюзи(по-големи)
5.нова бензинова помпа(за екстремно зобане повече барове на турбината повече барове на горивото за придържане към 12>1 смессъщото се отнася и за дюзите)
6.Нова електроника + широколентова ламбда сонда
7.Блоу оф+ Waste Gate (пак за екстремно зобане)
8.Интеркулер
надявам се не се дразниш че те цитирам
Comment
-
Първоначално публикувано от whorunit Покажи съобщениеЗнам че разбираш повече от мен защото си направил доста коли ..... но нека и аз да кажа нещо
Значи въздуха примерно при 1 бар налягане в 2 инча тръба няма а се нагрее над 90 градуса в никакъв случай... Освен това турбината и компресора са на една ос и от там е неизбежно нагряването на компресора което води до награвяне на въздуха доста над 90 градуса интрекулери има с водно охлаждане списъка който съм дал е орязан знам не съм изпадал в подробности какво тряба да се вземе ако трябва да сме точни трябва да се вземе
1.Турбокомпресор
2.Изпускателен колектор
3.Въздуховоди и силиконови съединения
4.Нови дюзи(по-големи)
5.нова бензинова помпа(за екстремно зобане повече барове на турбината повече барове на горивото за придържане към 12>1 смессъщото се отнася и за дюзите)
6.Нова електроника + широколентова ламбда сонда
7.Блоу оф+ Waste Gate (пак за екстремно зобане)
8.Интеркулер
надявам се не се дразниш че те цитирам
П.С. а какво разбираш под "екстремно зобане?Lancia Dedra 835А1.000
Comment
-
Първоначално публикувано от whorunit Покажи съобщениеДали ?
Донор решава ситуацията много по-лесно ... иначе нещата от списъка ти могат да надхвърлят 10 000 лв. и мерси ти за тунинга
btw: Забравяш спирачки, окачване, скорости ... ще са ти нужни повече от вода по кулераsigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от whorunit Покажи съобщениеЗнам че разбираш повече от мен защото си направил доста коли ..... но нека и аз да кажа нещо
Значи въздуха примерно при 1 бар налягане в 2 инча тръба няма а се нагрее над 90 градуса в никакъв случай... Освен това турбината и компресора са на една ос и от там е неизбежно нагряването на компресора което води до награвяне на въздуха доста над 90 градуса интрекулери има с водно охлаждане списъка който съм дал е орязан знам не съм изпадал в подробности какво тряба да се вземе ако трябва да сме точни трябва да се вземе
1.Турбокомпресор
2.Изпускателен колектор
3.Въздуховоди и силиконови съединения
4.Нови дюзи(по-големи)
5.нова бензинова помпа(за екстремно зобане повече барове на турбината повече барове на горивото за придържане към 12>1 смессъщото се отнася и за дюзите)
6.Нова електроника + широколентова ламбда сонда
7.Блоу оф+ Waste Gate (пак за екстремно зобане)
8.Интеркулер
надявам се не се дразниш че те цитирам0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеМай пак не четеш - искам да ми кажеш при 100 коня и 90 градуса на въздуха според теб ще има ли загуби и колко?Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеМай пак не четеш - искам да ми кажеш при 100 коня и 90 градуса на въздуха според теб ще има ли загуби и колко?... разбрах те какво искаш да кажеш
Comment
-
Първоначално публикувано от whorunit Покажи съобщениеПри 100 коня мотор едва ще има някакви загуби или ако има такива ще са нищожни защото вероятно налягането ще е 0.4-0.5 бара и пак зависи колко е голям мотора като обем... разбрах те какво искаш да кажеш
0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
За кви загуби говорите?
Щото термичната ефективност на ДВГ е бездруго смешна)))
А после имало глобално затопляне
хихи
А и за къф тип механичен компресор говорим - винтов или бутален?
Щото нещата са доста различниНе о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеЯсна е работата ако имаме 100 коня и 90 градуса на въздуха загубите ще са толкова големи че по добре да хвърлиме нагнетяващото устройство и да си караме атмосверкапросто в горния пост вметнах това за порше заради интеркулерите ... те инженерите им знаят по добре от нас кое колко и как ... все пак въпросния двигател е V12 би-турбо 6000 куб.см. с турбо-копресори ККК и с надув на 1.4 бара с електроника на Бош и турбините са управлявани механично с Waste gate-a и Blow Off-a и е разработен 70-те години
А по въпроса за интеркулерите не са 100% за дължителни при кварталния тунинг който се прави в повечето случаи защото там се правят малки налягания от порядъка на 0,5-0,6 бара ... някой ги ползват за успокояване на пулсациите на въздуха създвани от компресора пълна глупост е това... компресора създава линейно налягане това не е бутален компресор
И по горе някой се изцепи че всички Алфи ще станели на драгстери от всяка кочина драгстер не става и темата е турбо вс механичен копресор
Механчните са няколко чешита:
1.Центробежни(като компресорната част на турбо-компресора)
2.Винтов(напирмер обемен компресор на Рут)
3.Лопатен(подобно на лопатите на старите параходи тип Компрекс такива монтират на мерцедесите дето ги означават компресор)
Бутални няма
надявам не се дразните от писаниците ми
Comment
-
Първоначално публикувано от whorunit Покажи съобщениеБутални няма
надявам не се дразните от писаниците миНе о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ
Comment
Comment