Известие

Collapse
No announcement yet.

Дино - Alfa Romeo 33 1.7 16V

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от Bodom Покажи съобщение
    Бобо и Дрига, какво е това арогантно поведение от вас?
    Колев много правилно е обяснил сметките и не си противоречи никъде.
    Формулата по която вие смятате:
    WHP * (1 + <%загуби>/100) = FlyWheelHP
    <%загуби> всъщност НЕ СА % загуби, а % надбавка над резултата измерен на колелата, за да се получи резултата на вала на двигателя!!!
    Така правилно смятате проценти, НО това не са проценти загуби от трансмисията !! Осъзнайте се. И аз не съм стъпвал на дино и незнам как смятат там, НО мога като разумен човек учил математика - да преценя, че като се кажат процент загуби - се има предвид, че от конете на двигателя се ГУБИ нещо и се получават конете измерени от диното на колела. Което разбирасе може да се сметне в обратната посока и формулата е следната:
    WHP / (1 - <%загуби>/100) = FlyWheelHP

    103 е 78.03% от 132.
    иначе казано имаме 21.97% (от мощността на мотора) като загуба.

    По вашата сметка имаме
    103 + 28%(от 103) = 132
    което са 28% надбавка над резултата на колелата, но не съм съгласен че това са 28% загуба! Защото не го "губим", а го "добавяме" към резултата получен на колелата.
    Аз не виждам арогантно отношение никъде - виждам че ви се казва как се смята а вие си смятате загуби от каквото ви е удобно Написах ви ясно колата не е 132 коня а е 115 НА МОТОРА Повече наистина няма да пиша
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от Bodom Покажи съобщение
      Бобо и Дрига, какво е това арогантно поведение от вас?
      Колев много правилно е обяснил сметките и не си противоречи никъде.
      Формулата по която вие смятате:
      WHP * (1 + <%загуби>/100) = FlyWheelHP
      <%загуби> всъщност НЕ СА % загуби, а % надбавка над резултата измерен на колелата, за да се получи резултата на вала на двигателя!!!
      Така правилно смятате проценти, НО това не са проценти загуби от трансмисията !! Осъзнайте се. И аз не съм стъпвал на дино и незнам как смятат там, НО мога като разумен човек учил математика - да преценя, че като се кажат процент загуби - се има предвид, че от конете на двигателя се ГУБИ нещо и се получават конете измерени от диното на колела. Което разбирасе може да се сметне в обратната посока и формулата е следната:
      WHP / (1 - <%загуби>/100) = FlyWheelHP

      103 е 78.03% от 132.
      иначе казано имаме 21.97% (от мощността на мотора) като загуба.

      По вашата сметка имаме
      103 + 28%(от 103) = 132
      което са 28% надбавка над резултата на колелата, но не съм съгласен че това са 28% загуба! Защото не го "губим", а го "добавяме" към резултата получен на колелата.

      Разснявам за последно в тази тема,ако пак на някой не му стане ясно,да се обърне към чичо гугъл!!!!!!

      Така,дино стендовете мерят принципно мошност на колелата,но винаги има опция диното само да смята загуби,това е тъй нареченият tcf-фактор или по точно Total Correction Factor


      tcf is the loss % and in this case the dyno is set to 1 so the results are the same as atw or hubs. You can set it to display flywheel or wheel power, you can see in my graph it just has power at the top and no tcf can be see.
      So same thing.
      If you see a tcf of 1.15 you know there is 15% added to the numbers ect.....

      Also when wheel power is shown, the torque is hub torque not calculated engine torque.
      A именно,загубите са ОТ реалната мошност на мотора,примерно ако имаме 100 конски сили на валците и 15% загуби трябва да прибавим тези 15% към 100-те конски сили и това са реални конски сили на мотора!!!!

      Друг пример,ами ако мерим тунингован мотор,примерно атмосферен към турбо апликация ,по кой фактор ще изчислите мошноста му като не знаете "стоковият" му вариант и веднага бегъл пример за този вариант:
      Измерени за 200kw за да минем в конски сили го умножаваме по 1,36 и се получава 272 конски сили на валците(гумите) при 10% загуби при предно предаване се получава 299,2 конски сили на маховика!!!

      Вие смятате на базата на заводски данни ,а това е много грешно,а знаете ли мотора,кутията,лагерите на главините в какво състояние са,даже и спирачките имат значение.

      Давам и друг бегъл пример,мерена кола на дино дава от 3 до 7 конски сили по малко с включени агрегати,фарове ,парно и прочие,с откачен алтернатор е + тези коне,същото важи и за хидравликата!!

      Няма такова дино което да е измерило 30% загуби на предно предаване,максималните загуби на предно са 15%.

      Така да се върна на ззаглавието на темата,Тони (Келеша )потвърди ,че максималните загуби на предно са 15% и се връщам на измерената мошност за да ви я сметна

      103+15%=118,45 конски сили на маховика,това е реалноста май френдс!!!!
      Last edited by drigata; d.m.y г., 18:07.
      145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

      Comment


      • #78
        Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
        Аз ще споделя моя скромен опит и знания, пък дано успея да осветля малко тази "тъмна" материя с дино-тестовете.

        Преди време, когато мерех моята кола на дино с валяци, наблюдавах каква е процедурата и попитах туй-онуй.
        Значи, автомобила се качва на стенда и се прави един рън. Този рън започва с ускоряване на двигателя от ниски обороти до максималните, като по време на целия оборотен диапазон, диното измерва въртящия момент/мощността на валяците, т.е. приемаме го на колелата на автомобила. След достигане на макс. обороти, автомобила се изключва от скорост и се оставя така, да се въртят валяците по инерция до спирането им. В този процес на инерционно спиране се измерват загубите - поне така разбрах.
        Та на базата на тези измерени загуби, се изчислява колко е въртящия момент и респективно мощността на вала/двигателя.

        За по-голяма ясното, прилагам една графика (виж тук: http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...t=29433&page=8), на която ясно се виждат измерени:
        - мощност на колелата
        - загубите на мощност
        - мощност на двигателя (сумата от горните две)

        Дано съм бил полезен!
        Е това питам от 4 страници, благодаря
        Welcome to the real world

        Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

        Comment


        • #79
          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
          Аз няма да пиша повече просто защото ти сам си противоречиш и то постоянно! Изясни се със себе си първо

          ---------- Post added at 11:54 ---------- Previous post was at 11:50 ----------



          Виж сега първо се научи как се смятат проценти че математиката и физиката са ти абсолютно непонятни! По нагоре има вярно смятани проценти можеш да поразсъждаваш! И вземи една елка с проценти и почвай да се чудиш що е то дето ти смяташ! - неможе да ми пишеш 15% и да смяташ 103/0,85

          Значи момчета аз спирам да пиша тук защото видимо спорещите са неуки и немогат да смятат и/или сами незнаят какво пишат и си противоречът!

          Ици да отива в тунинга там го хранят подобаващо и после у фиат да лъже хората, а Колев да излезе от нета да отиде да види от близо диното и да пита някой който работи на такова как стоят нещата
          Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
          Сигурно си прав,само не ми стана ясно ти стъпвал ли си на дино,защото според мен НЕ и само си правиш проветрение на устата.

          Спри да се правиш на такъв капацитет,какъвто явно или по точно очевадно НЕ си!!!!

          Отвори учебниците по математика и се научи,образовай се и тогава лай!!!!!!

          Наблюдавам те от доста време и се чудя за какъв претендираш,но ти казвам има много да учиш,а този занят се учи трудно и той е свързан пряко с хора който имат години в бранша,теорията и практиката са две различни неща макар и взаймно свързани,не бъркай тунинга със стъкмистиката!!!
          Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
          Аз не виждам арогантно отношение никъде - виждам че ви се казва как се смята а вие си смятате загуби от каквото ви е удобно Написах ви ясно колата не е 132 коня а е 115 НА МОТОРА Повече наистина няма да пиша
          За мен това е арогантно. Щом за вас не е - здраве да е.
          И щом се смята така - добре. Но за мен това е редно да се казва коефициент на корекция на резултата, а не процентна загуба от мощността на мотора.
          Alfa Romeo 159 SW 1.9JTDm '07
          EX' Alfa Romeo 145 1.4TS '98

          Comment


          • #80
            Първоначално публикувано от Bodom Покажи съобщение
            За мен това е арогантно. Щом за вас не е - здраве да е.
            И щом се смята така - добре. Но за мен това е редно да се казва коефициент на корекция на резултата, а не процентна загуба от мощността на мотора.
            Извинявай че звучи така - когато го пиша за да го разбереш ти ще пиша "коефициент на корекция на резултата", а за останалия свят ще казвам друго
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #81
              дрига, и каква е колата със 118-те коня ако не е тайна

              аз ще си позволя да пусна най-пълната и точна база на динографики
              http://www.rri.se/index.php?DN=29

              измерванията са направени на хъбовете - тука няма загуби от гуми и валове.
              забележете графата power rate . там се въртят едни числа от рода на 0,90 0,80 0,85. това са 90% 80% 85% . това е процентно отношение между дадените коне от завода и измерените на хъба. ето какво са писали тук

              http://www.rototest.com/function/fun...P&FileType=pdf

              Engine performance measured at the flywheel at state conditions.This is engine performance certified by the auto manufacturer.
              от същата статия може да разберете защо диното не може да измери загубите на трансмисията.

              тука пък е обяснено как работи диното, какви са загубите в трансмисията и какви грешки се правят
              http://www.rototest.com/function/fun...4&FileType=pdf
              http://www.rototest.com/function/fun...4&FileType=pdf

              ако трябва , да пишем мейл на института , да умножават по 1,15

              ПП
              от тоя документ на страница 4
              http://www.rototest.com/function/fun...P&FileType=pdf
              наблегнете на формулата за ефективност на трансмисията. има ли за какво да спорим
              Last edited by kolev; d.m.y г., 19:28.
              точка

              Comment


              • #82
                Абе,драги ми колега,как дино да не може да измери загубите,ама ти наистина си в голяма заблуда!!!

                На Венци в пловдив диното е ролингроуд и мери директно на маховика като само си изчислява загубите от трансмисията,сега ако и това го отречеш директно като направим динодей при Венци ще те поканя да видиш за какво иде реч ,а не само да философстваш.

                А и какво е това дино където му се въвеждат заводски мошоности?????

                Нещо си максимално в заблуда,влез примерно на сайта на мустанг и му разучи менюалите .

                И колко трябва да се обяснява ,че загубите са в трансмисията??????

                EngineTorque = ((DynoShaftTorque * DynoShaftRPM) / EngineRPM

                Eто това е формулата по която смята дино мустанг.

                Eто ви целият юзер мануал на диното ,наблегнете на 7-8-9 страница!!!!!

                За мен въпроса е приключен!!!!!!
                Attached Files
                145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                Comment


                • #83
                  Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение

                  Ици да отива в тунинга там го хранят подобаващо и после у фиат да лъже хората, а Колев да излезе от нета да отиде да види от близо диното и да пита някой който работи на такова как стоят нещата
                  Мухахаха, кой ме храни бе Бобо, някой дет на силна кола не се е качвал и карал може ама пък не съм надебелял да ти кажа, хахаха, ужас.
                  Какво да лъжа хората бре, ти това сериозно ли го пишеш?
                  Айде щом си толко ербап, понеже виждам че нещо ми намекваш, че даже натъртваш )), давай да ти видим времената на 4х4 конверсията Надувай колкото можеш
                  Смятай се предизвикан и на реален драг като се видим на Итал трак дея пък да видим колко съм излъгал хората
                  Това според мен е подобаващ отговор на товоя.

                  Колев си ги пише нещата точно както са, и линковете които пусна са със всичката нужна информация за това как се смята.
                  Пък аз така като се замисля, май до сега имам около 15 часа прекарани на диното на Келеша
                  Та би трябвало да знам как се смятат предположените загуби за да излезе повера на гумите

                  Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение

                  Така да се върна на ззаглавието на темата,Тони (Келеша )потвърди ,че максималните загуби на предно са 15% и се връщам на измерената мошност за да ви я сметна

                  103+15%=118,45 конски сили на маховика,това е реалноста май френдс!!!![/COLOR]
                  Хубаво, че Тони ти е казал за приетите загуби, но си пропуснал да го питаш как се смятат
                  103/0.85=121

                  Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                  YouTube
                  evo2 600

                  Comment


                  • #84
                    Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
                    Мухахаха, кой ме храни бе Бобо, някой дет на силна кола не се е качвал и карал може ама пък не съм надебелял да ти кажа, хахаха, ужас.
                    Какво да лъжа хората бре, ти това сериозно ли го пишеш?
                    Айде щом си толко ербап, понеже виждам че нещо ми намекваш, че даже натъртваш )), давай да ти видим времената на 4х4 конверсията Надувай колкото можеш
                    Смятай се предизвикан и на реален драг като се видим на Итал трак дея пък да видим колко съм излъгал хората
                    Това според мен е подобаващ отговор на товоя.

                    Колев си ги пише нещата точно както са, и линковете които пусна са със всичката нужна информация за това как се смята.
                    Пък аз така като се замисля, май до сега имам около 15 часа прекарани на диното на Келеша
                    Та би трябвало да знам как се смятат предположените загуби за да излезе повера на гумите


                    Хубаво, че Тони ти е казал за приетите загуби, но си пропуснал да го питаш как се смятат
                    103/0.85=121
                    жалко ,че махнаха плюсченцатата ..щех да ти драсна дватрииисе
                    Last edited by toki4a; d.m.y г., 08:41.
                    155 осем хиляди клапана 16 вериги
                    0884650778 токи4а

                    http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

                    Comment


                    • #85
                      Единият бил тъп, другия прост, третия не виждал, ми случва се. Наистина става дума за математика, а дали диното е правено да работи по тази логика (математическата) или по друга е друг въпрос.

                      х - мощност на вала(100% мощност)
                      103 - мощност на колелата(след 15% загуба)
                      15% - загуба на мощност при предно( даденост)

                      х=103 +15%х
                      или
                      х=121.176

                      Така е по математически сметки, но дали диното работи така.......

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от MrX Покажи съобщение
                        Единият бил тъп, другия прост, третия не виждал, ми случва се. Наистина става дума за математика, а дали диното е правено да работи по тази логика (математическата) или по друга е друг въпрос.

                        х - мощност на вала(100% мощност)
                        103 - мощност на колелата(след 15% загуба)
                        15% - загуба на мощност при предно( даденост)

                        х=103 +15%х
                        или
                        х=121.176

                        Така е по математически сметки, но дали диното работи така.......
                        Абе квото и да се обясняваш, тука се заформи средновековна драма в стил Колев - Галилео Галилей "И все пак тя е 132 коня", Светата инквизиция Бобо и Дригата "121.176 е".

                        Вярно на колегата колата много добре върви и еваларка как го тупа по морето, но това със 132-та коня ми се вижда като стъкмистика по метода на Нагодьов да се изкарат 132 сток коня. 30% загуби в трансмисията е имала кола най вероятно в началото на миналия век

                        Темата много отдавна прикючи ама все пак трябва да има сапунки и спорове за 10 коня.
                        145 1.7 16V Boxer

                        Comment


                        • #87
                          Малеее, как не можете да смятате.

                          процент се смята така както дригата го е написал.

                          103 * 1,15 (15%) = 118,45 к.с.

                          Колев много се излагаш, ама много. Това е проста математика. Чукни на калкулатора 103 * 15% + и после =

                          Или пък на windows калкулатора направо си го сметни 103 + 15% =

                          Все си се получава 118,45 к.с.

                          Какво делиш? Какво прибавяш... не те знам ама си пропуснал някой друг час по математика ми се струва. Тва е просто смешно да го чете човек цялата тази тема. Срамно е да не знаете как се смята ДДС!

                          100 лв. без ДДС са 100*1.20=120 лв. с ДДС
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Малеее, как не можете да смятате.

                            процент се смята така както дригата го е написал.

                            103 * 1,15 (15%) = 118,45 к.с.

                            Колев много се излагаш, ама много. Това е проста математика. Чукни на калкулатора 103 * 15% + и после =

                            Или пък на windows калкулатора направо си го сметни 103 + 15% =

                            Все си се получава 118,45 к.с.

                            Какво делиш? Какво прибавяш... не те знам ама си пропуснал някой друг час по математика ми се струва. Тва е просто смешно да го чете човек цялата тази тема. Срамно е да не знаете как се смята ДДС!

                            100 лв. без ДДС са 100*1.20=120 лв. с ДДС
                            сметката ти е абсолютно вярна ! 103х 1,15 е 118
                            само ми кажи това число 118 какво значи , щото за мен са просто 115% от 103 и нищо повече.

                            имаш доход 400 лева. облагат ти го с данък 10% и получаваш чисто 360 лв.
                            айде сега напиши в калкулатора 360 + 10%
                            точка

                            Comment


                            • #89
                              Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
                              Мухахаха, кой ме храни бе Бобо, някой дет на силна кола не се е качвал и карал може ама пък не съм надебелял да ти кажа, хахаха, ужас.
                              Какво да лъжа хората бре, ти това сериозно ли го пишеш?
                              Айде щом си толко ербап, понеже виждам че нещо ми намекваш, че даже натъртваш )), давай да ти видим времената на 4х4 конверсията Надувай колкото можеш
                              Смятай се предизвикан и на реален драг като се видим на Итал трак дея пък да видим колко съм излъгал хората
                              Това според мен е подобаващ отговор на товоя.

                              Колев си ги пише нещата точно както са, и линковете които пусна са със всичката нужна информация за това как се смята.
                              Пък аз така като се замисля, май до сега имам около 15 часа прекарани на диното на Келеша
                              Та би трябвало да знам как се смятат предположените загуби за да излезе повера на гумите


                              Хубаво, че Тони ти е казал за приетите загуби, но си пропуснал да го питаш как се смятат
                              103/0.85=121
                              Смятам се за предизвикан винаги готов! Точно Тони ми потвърди че колата е 115 коня Явно 15 часа на диното просто са били нужни на Тони да настрои колата а ти пак нищо не си разбрал
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment


                              • #90
                                Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                                сметката ти е абсолютно вярна ! 103х 1,15 е 118
                                само ми кажи това число 118 какво значи , щото за мен са просто 115% от 103 и нищо повече.

                                имаш доход 400 лева. облагат ти го с данък 10% и получаваш чисто 360 лв.
                                айде сега напиши в калкулатора 360 + 10%
                                Сега ти схванах мисълта. Но при диното имаш две неизвестни. Фабрична мощност която я знаеш само на хартия и загуби които също не ги знаеш. Знаеш само измерената мощност на колелата. Респективно на всякъде е прието за предно предаване да се прибавят 15% от измерената мощност на колелата.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X