Известие

Collapse
No announcement yet.

5th Italian Track Day 05.09.2011

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
    Мисля че е крайно време да се помисли поне за трети тракдей за вбъдеще, дори и да не е т.г, поне догодина.......
    подкрепям!!!
    155 осем хиляди клапана 16 вериги
    0884650778 токи4а

    http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

    Comment


    • #92
      Преди малко изпълзях от гаража. Драмата с големите спирачки се развива във все по-неочаквани посоки. И аз ще си карам с гумите от миналия път. Ще ревизирам кардана и нищичко друго няма да успея да направя.
      Ееее вече нямам търпение да се съберем сутринта на пистата всички
      Alfa Romeo 75 24V

      Comment


      • #93
        Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
        Драмата с големите спирачки се развива във все по-неочаквани посоки.
        Нещо не ни върви на нас с тебе с тия спирачки......Прехвърлих сервото с цилиндъра от черната на червената, нейното на черната - никва разлика, все едно нищо не направих....ще рече човек че вакума не му стига - а нямам течове, то за да не стигне тоя вакум трябва ебаси отвора да имам, дебитомера ми отчита максималните стойности......
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #94
          На скоро и аз имах драми с една кола със спирачките. И с Бобо си говорих тогава. И аз така се бях насочил към вакума. Имаше 0,550 бара вакум в смукателя. На мойта като мерих имах около 0,650. И започнах да ровя защо има толкова малък вакум. Минаха се няколко ремонта по мотора и по смукателната система. Вакума стана 0,600 и пак няма спирачки. На края се оказа, че няма добро разпределение по каналите след АБС-а. Смених клапанния блок на АБС-а с помпата и спирачките си дойдоха. Преди това бях сменял серво, помпа, спирачна течност, 3 пъти обезвъздушаване и нищо.

          Ние и с теб си говорихме. Не знам дали си сменил АБС-а, но ако си го сменил и пак е същото се насочи към тръбите или апаратите. Да няма запушване някъде. Вземи си направи експеримента дори и да нямаш манометър да измериш налягането при апаратите на запален мотора помпай, а някой да обезвъздушава и така на поглед ако на някое от колелетата не хвърля брутално течност ще разбереш къде ти липсва сила.
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #95
            Тоя път ще видим как е от "тъмната страна" с ЖТД ПОВЕР-а

            Плащането извършено току що ....
            146 Turbo

            Comment


            • #96
              Явно няма да останат места за записване на самата писта (това ако всички записани се появят де)...
              А може ли да си поискаме някакви по-специфични номерца или в групите как дойде..?

              Comment


              • #97
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Ние и с теб си говорихме. Не знам дали си сменил АБС-а, но ако си го сменил и пак е същото се насочи към тръбите или апаратите.
                Вече 4 сервота, 3 спирачни цилиндъра, айбиес също смених след като ми го каза а и му бях хвърлил око, всички тръбички от АБС до апаратите продухах зверски, нямаха проблем, пробвах два различни типа дискове, и 3 типа накладки........
                Ся верно че само вакума все още не съм мерил, но за да не прави вакум достатъчен за спирачките трябва да имам ебаси теча мисля, 2.5 има по харен колектор от ТС-а по отношение на това, а и всичко съм монтирвал на свален двигател, с гарнитурките на рънърите, много фин слой Рейнц при сглобяването на тръбите и планките между тях и главите, изобщо мисля че теч е невъзможен......
                Теоретично само спирачните апарати са си същите, не задържат, движат си се по слайдърите.....
                Ще изкарам и тоя тракдей така, пък ще видим с Брембото как ще е.....
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #98
                  Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  Вече 4 сервота, 3 спирачни цилиндъра, айбиес също смених след като ми го каза а и му бях хвърлил око, всички тръбички от АБС до апаратите продухах зверски, нямаха проблем, пробвах два различни типа дискове, и 3 типа накладки........
                  Ся верно че само вакума все още не съм мерил, но за да не прави вакум достатъчен за спирачките трябва да имам ебаси теча мисля, 2.5 има по харен колектор от ТС-а по отношение на това, а и всичко съм монтирвал на свален двигател, с гарнитурките на рънърите, много фин слой Рейнц при сглобяването на тръбите и планките между тях и главите, изобщо мисля че теч е невъзможен......
                  Теоретично само спирачните апарати са си същите, не задържат, движат си се по слайдърите.....
                  Ще изкарам и тоя тракдей така, пък ще видим с Брембото как ще е.....
                  Просто погледни самообучението на дросела ако имаш "теч" дросела ще е почти затворен
                  0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                  sigpic
                  Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                  Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                  Comment


                  • #99
                    МДа, и това го минах като вероятност, в норма си е, имам и резервен дросел за 2.5, пробвах и с него преди и след адаптация, същите показания.....
                    Утре ще мерна вакума да видя какво ще излезе......
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • Време не остана! Имам още 2 нощи. За пореден път се убеждавам, че в никакъв случай не трябва да се ползват спирачни помпи втора употреба. Дадоха ми една голяма от бус, уж за проба. Добре че някакво предчувствие ме спря да си разглобя колата преди да я тествам - беше заклинило едното бутало.
                      Ако всичко върви по план ще ми остане време да си пастирам колата
                      Alfa Romeo 75 24V

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
                        Ако всичко върви по план ще ми остане време да си пастирам колата
                        И на Тони му казах - тва сваля поне десета на правата.....
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                          МДа, и това го минах като вероятност, в норма си е, имам и резервен дросел за 2.5, пробвах и с него преди и след адаптация, същите показания.....
                          Утре ще мерна вакума да видя какво ще излезе......
                          Без да измериш налягането в цилиндрите (спирачни) не можеш да си сигурен какво точно се случва. И може да си смеееееняш......
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • И групите вече ги има http://www.alfisti.bg/?step=module_a...alfisti&lang=2
                            Lancia Dedra Integrale

                            Comment


                            • Седма серия, шест 75-ци.......ебаси......трябва да има поне една парадна обиколка.........
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                                Седма серия, шест 75-ци.......ебаси......трябва да има поне една парадна обиколка.........
                                Всъщност са 5,Тони и Гиги са с една кола

                                П.С.Аз в ква група съм,все камикадзета около мен
                                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                                Comment

                                Working...
                                X