Известие

Collapse
No announcement yet.

Техники на спиране

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от abart_ Покажи съобщение
    Значи двигателя в състезателните коли не товари спирачките,щото е с олекотен маховик,а при обикновенните коли си е чист товар за спирачките ?!?
    там отново двигателя е товар, но първо е по-малък и второ спирачките са доста по-силни от тези в нормалните коли.


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
      там отново двигателя е товар, но първо е по-малък и второ спирачките са доста по-силни от тези в нормалните коли.
      Добре тогава,обясни ми защо състезателите (или всеки човек който има повече понятие от шофиране) са толкова тъпи да подават ОЩЕ газ,сътоветно развъртат тия железа още повече и виж ги- в тоя момент пускат съеденителя?!!??! докато спират

      големи глупаци , товарят си допълнително още повече спирачките ......
      Last edited by abart_; d.m.y г., 16:23.
      146 Turbo

      Comment


      • #18
        тък не се споменава и изтърва ролята на серво апарата(нали за обик.коли говорим)във високите той помага доста и е по-ефикасен заради по големия вакум,отколкото на свободна -ниски обороти!
        Alfa 145 1.4 t.s

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          Ако приложим еднакво усилие върху педала - аз......
          Сори батка,ама не съм съгласен
          146 Turbo

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от abart_ Покажи съобщение
            Сори батка,ама не съм съгласен
            аз също не съм съгласен!

            ---------- Post added at 16:27 ---------- Previous post was at 16:24 ----------

            точно затова твърдя и си е прието че колата спира по-добре и по-бързо на скорост отколкото на свободна-сервото както сам цитираш!
            Alfa 145 1.4 t.s

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от abart_ Покажи съобщение
              Добре тогава,обясни ми защо състезателите (или всеки човек който има повече понятие от шофиране) са толкова тъпи да подават ОЩЕ газ,сътоветно развъртат тия железа още повече и виж ги- в тоя момент пускат съеденителя?!!??! докато спират

              големи глупаци , товарят си допълнително още повече спирачките ......
              не ме взимай на подбив, защото съм сериозен и това че на теб не ти изглежда нормално не означава че не е така.
              В състезателни условия не е изобщо проблем за спирачките, даже както ти казваш си подават газ и си сменят предавки надолу, но там се търсят вече съвсем други ефекти. Ние говорим за физиката на нещата и тя е неизменна.


              Даването на газ, води до пристрастяване!
              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
              Volvo V50 2.0D by RuBig

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от abart_ Покажи съобщение
                Добре тогава,обясни ми защо състезателите (или всеки човек който има повече понятие от шофиране) са толкова тъпи да подават ОЩЕ газ,сътоветно развъртат тия железа още повече и виж ги- в тоя момент пускат съеденителя?!!??! докато спират

                големи глупаци , товарят си допълнително още повече спирачките ......

                Не съм го запомнил много точно , но подаване на газ в момент на спиране и завои е за балансиране тежеста на автомобила и така завоя се вземал с по голяма скорост. Не съм запомнил точно как беше ама нещо такова съм чувал от рали пилот.(може и да не съм чул правилно), а това може и да важи за автомобили 4х4 или само с задно

                Иначе аз съм доволен от събитието . Евала на всички.
                Last edited by BatVas; d.m.y г., 16:35.
                2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                  Ние говорим за физиката на нещата и тя е неизменна.
                  Абсолютно - а и е съвсем друг въпрос защо т.нр състезателни коли правят така, доколко това е така, и изобщо дали с всички е така.....а и дебело подчертах че говорим за улични коли все пак......

                  Първоначално публикувано от Perdaha Покажи съобщение
                  аз също не съм съгласен!

                  точно затова твърдя и си е прието че колата спира по-добре и по-бързо на скорост отколкото на свободна-сервото както сам цитираш!
                  Първоначално публикувано от abart_ Покажи съобщение
                  Сори батка,ама не съм съгласен
                  Всеки има право на мнение.....

                  Първоначално публикувано от abart_ Покажи съобщение
                  Хората дори му дават ОЩЕ междинна газ(на мотора),докато спират,що така ?
                  П.П
                  Предполагам не мислиш че подават газ докато хем спират, хем превключват, все пак само 2 крака са.......а ако има подаване на газ изобщо, то е възможно да е свързано с факта че имат турбо, което трябва да държи налягане, говоря малко наизуст, има стотици серии и видове състез коли който имат различни характеристики.....а ние говорим за не състезателни коли, на неделен тракдей....
                  Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 16:52.
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #24
                    Чиста динамика, доста интересна тема.
                    Ако може да я направят отделна, ще излезне хубава дискусия мисля!
                    1986 Alfa Romeo Sprint ex.
                    1993 Fiat Croma 2.5 TDI ex.
                    1999 Citroen Saxo 1.0
                    Never Give Up! Just keep walking... ®

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                      Идеята е че по време на спирането и двигателя се явява товар за спирачките, нищо че ти не му даваш газ.
                      Не пишете глупости и ти и Николай, ще спираш на свободна по бързо, недейте ще Ви се смеят хората Физика момчета физика
                      Готов съм с еднакви коли от 160-0 да направим тест Само от това че вкарам от 4 на 3 ще имам 10-15 м, а след като се вкара и 2 разликата ще е потресаваща
                      Last edited by Jivko7777; d.m.y г., 17:01.
                      156 2.4JTD 136+ PS

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                        Не пишете глупости и ти и Николай, ще спираш на свободна по бързо, недейте ще Ви се смеят хората Физика момчета физика
                        Готов съм с еднакви коли от 160-0 да направим тест Само от това че вкарам от 4 на 3 ще имам 10-15 м, а след като се вкара и 2 разликата ще е потресаваща
                        разлика може да имаш само с кола като моята с дърто на динозавър серво, което на празен ход няма достатъчно вакуум и по-малко спомага спирането ми!
                        Но това с предавките няма как да вярно и е точно както ти каза - физика!


                        Даването на газ, води до пристрастяване!
                        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                        Volvo V50 2.0D by RuBig

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                          разлика може да имаш само с кола като моята с дърто на динозавър серво, което на празен ход няма достатъчно вакуум и по-малко спомага спирането ми!
                          Но това с предавките няма как да вярно и е точно както ти каза - физика!
                          Добре по вашата логика бая ректори в университетите трябва да си подадът оставка щото явно глупости говорят
                          156 2.4JTD 136+ PS

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                            Добре по вашата логика бая ректори в университетите трябва да си подадът оставка щото явно глупости говорят
                            Защо - дай пример какво преподавано от тях не е вярно?


                            Даването на газ, води до пристрастяване!
                            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                            Volvo V50 2.0D by RuBig

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                              Ако приложим еднакво усилие върху педала - аз......
                              Говорим за стокови коли, а не такива дето са направени за професионалнално ползване, състезания и прочее.....


                              За това причината е съвсем друга - сервото.....
                              Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                              Добре по вашата логика бая ректори в университетите трябва да си подадът оставка щото явно глупости говорят
                              така е наистина мен са ме учили да спирам на скорост,с аргумента че колата спира много по-добре....да не казвам че спиране от рода на свободна ми го забраняваха даже !
                              Alfa 145 1.4 t.s

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение


                                П.П
                                Предполагам не мислиш че подават газ докато хем спират, хем превключват, все пак само 2 крака са.......а ако има подаване на газ изобщо, то е възможно да е свързано с факта че имат турбо, което трябва да държи налягане, говоря малко наизуст...
                                Не мисля,ами съм убеден техниката с натискане на 3-те педала едновременно не е някакъв космос - кво му е толкова чудното с двата крака да се натискат 3-те педала ?!?
                                146 Turbo

                                Comment

                                Working...
                                X