Известие

Collapse
No announcement yet.

Спортни Филтри и Дебитомери(дебиломери)...Къде е истината...

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Няма да споря но погледни хората как правят филтрито не е като да направиш нещо от памук и да кажеш това е филтъра
    търсих на сайта на YED но не видях никаде някакви тестове и характеристики на филтрите - примерно за колко литров двигател като за начало
    http://www.knfilters.com/air_filter_testing.htm
    естесвенно и цената е много различна
    Volvo S80 2.0 T5 180hp
    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

    Comment


    • зимате два филтъра, един YED и един K&N слагате на една и съща кола, слагате един манометър за мерене на вакуум след филтъра и мерите. Не ви трябват снимки от сайтове за да си сравните съпротивлението на даден филтър с някой "марков"

      За филтрирането, ако искаш идеално филтриране, нищо не може да филтрира по-добре от хартиен, доказано е в милиони тестове. Който го е страх от мечката, не ходи в гората.

      И въпреки това, на моята кола съм карал над 20000 км с такъв филтър, ето и портовете, когато свалихме колектора за да се правят индивидуалните дросели. Ти си прецени, дали филтъра е работел и филтрирал:



      Много странно, няма никакво масло, що така? Колата е с работеща PCV система, само дето някой хора внимават и си сменят клапана когато видят, че се е прецакал
      Крайслер Неон Q2 ... много бърз
      Алфа Ромео 155 Q4, много счупена

      Comment


      • Първоначално публикувано от 75 2.0 turbo
        добре де има няма деботомер каква е разликата така или инак не върви и е мъртво родено като целта му е да те вози от точка А до точка Б И НЕ МИ Е ЯСНО ЗАЩО ТУКА ВСИЧКИ НАЛИТАТ ЕДВА ЛИ НЕ НА БОИ А НИТО ЕДИН НЕ ОТИДЕ НА МЯСТО ДА СИ НАПРАВИ РЕКЛАМАЦИЯ КАКЪВ Е ТОЯ ФЕНОМЕН ВСИЧКИ МУТРЕЯТ А ДЕ ФАКТО НЯМА ОСНОВАТЕЛНА ПРИЧИНА СОБСТВЕНИКА НА ВЪПРОСНИЯ КОКОШАРНИК ДА БЕШЕ СИ ОТИШЪЛ НА МЯСТО В МАГАЗИНА ЩОТО ТЕЯ 350 КМ СЕ ПРААТ ДОСТА БЪРЗО И НАДАЛИ ЩЯХА ДА ГО ЗАБРАВЯТ В МАГАЗИНА ОБАЧЕ ТОИ НЕ Е ОТИШЪЛ А ТОВА АВТОМАТИЧНО ГО ПРАВИ ГУБЕЩИЯ !!!! АМА НЕ МУ ДАВА ПРАВО И ТО НИКАКВО ДА КЪЛНЕ БЕЗ ДА Е УСТАНОВЕНА ПРИЧИНАТА ЗА ПРОБЛЕМА ОСВЕН ТОВА ГОСПОДА АЛФИСТИ ВИЕ СЕ СЛАВИТЕ КАТО СКЪПАРСКА КОМПАНИЯ ДА ВА ПИТАМ ЩО НЕ СИ КУПВАТЕ К&Н ИЛИ СПАРКО ИЛИ ОМП ИЛИ ....ИЛИ..........ИЛИ................А СИ КУПИХТЕ "ИЛИЕНСКО МЕНТЕ" И ТО ОТ "ДОЛЕН МОШЕНИК" И ОЩЕ ДОСТА ВЪПРОСИ МИ СЕ ВЪРТЯТ ......
        1. Така е, не може да се очаква много от "кокошарника" в сравнение с на шефа ти Импрецата... И надали някой ще посмее да иде даже и за рекламация в този магазин след всичките тези ругатни...Видяло се, че вие сте мъжете...Евалата бате, много си велик. И ние господата Алфисти ще караме вече с друга марка филтри... :P
        Alfa Romeo 146 1.9 TD - Благодаря ти Алфаманяк за това което направи за нея!!!

        Comment


        • Първоначално публикувано от Patsimir
          Първоначално публикувано от 75 2.0 turbo
          ....
          1. Така е, не може да се очаква много от "кокошарника" в сравнение с на шефа ти Импрецата... И надали някой ще посмее да иде даже и за рекламация в този магазин след всичките тези ругатни...Видяло се, че вие сте мъжете...Евалата бате, много си велик. И ние господата Алфисти ще караме вече с друга марка филтри... :P
          Теб не та знам кой си, но само ще ти кажа да си прочетеш пак темата, да видиш, че тия ругатни са съвсем основателно предизвикани от некомпетентното изказване на другаря КГБ, съдържащо не съвсем безобидна клевета към Лъчо.

          Първоначално публикувано от KGB
          И филтъра до колкото разбрах е закупен от онзи "прекрасен" магазин ТопСпеед в Илиенци...там явно освен супер боклуци друго не продават.
          Че се продават и боклуци там, всеки го знае, само дето YED-овете не влизат в това число. Освен това е достатъчно ясно само на пръв погледа да разбереш кое е боклука. Ако си достатъчно смотан да не можеш да прецениш, гледаш цената, ако е прекалено евтина, пак можеш да си спестиш харчалъка. И най-важното, винаги можеш да питаш landikar и ти гарантирам, че никога няма да ти каже, нещо, че е върха, ако то е боклук !
          Крайслер Неон Q2 ... много бърз
          Алфа Ромео 155 Q4, много счупена

          Comment


          • Първоначално публикувано от j1v
            зимате два филтъра, един YED и един K&N слагате на една и съща кола, слагате един манометър за мерене на вакуум след филтъра и мерите. Не ви трябват снимки от сайтове за да си сравните съпротивлението на даден филтър с някой "марков"

            За филтрирането, ако искаш идеално филтриране, нищо не може да филтрира по-добре от хартиен, доказано е в милиони тестове. Който го е страх от мечката, не ходи в гората.

            И въпреки това, на моята кола съм карал над 20000 км с такъв филтър, ето и портовете, когато свалихме колектора за да се правят индивидуалните дросели. Ти си прецени, дали филтъра е работел и филтрирал:
            и тука не си прав защото можеш и с марля да караш

            няма да спорим но в момента искаш да ми напишеш че YED са по добри от K&N - не е така и сам го знаеш но както и да е

            аз също сам пазарувал от тебе и сам те питал това става ли или не колко ще издържи и ти сам ми предложи имам и за 60 имам и за 160 сам си прецени за какво ше го ползваш и така

            не нека не казваме на черното бяло, уважавам те но нека не спорим за неуспорими факти , не става само въпрос за филтрите
            Volvo S80 2.0 T5 180hp
            Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
            Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

            Comment


            • Първоначално публикувано от Patsimir
              Първоначално публикувано от 75 2.0 turbo
              добре де има няма деботомер каква е разликата така или инак не върви и е мъртво родено като целта му е да те вози от точка А до точка Б И НЕ МИ Е ЯСНО ЗАЩО ТУКА ВСИЧКИ НАЛИТАТ ЕДВА ЛИ НЕ НА БОИ А НИТО ЕДИН НЕ ОТИДЕ НА МЯСТО ДА СИ НАПРАВИ РЕКЛАМАЦИЯ КАКЪВ Е ТОЯ ФЕНОМЕН ВСИЧКИ МУТРЕЯТ А ДЕ ФАКТО НЯМА ОСНОВАТЕЛНА ПРИЧИНА СОБСТВЕНИКА НА ВЪПРОСНИЯ КОКОШАРНИК ДА БЕШЕ СИ ОТИШЪЛ НА МЯСТО В МАГАЗИНА ЩОТО ТЕЯ 350 КМ СЕ ПРААТ ДОСТА БЪРЗО И НАДАЛИ ЩЯХА ДА ГО ЗАБРАВЯТ В МАГАЗИНА ОБАЧЕ ТОИ НЕ Е ОТИШЪЛ А ТОВА АВТОМАТИЧНО ГО ПРАВИ ГУБЕЩИЯ !!!! АМА НЕ МУ ДАВА ПРАВО И ТО НИКАКВО ДА КЪЛНЕ БЕЗ ДА Е УСТАНОВЕНА ПРИЧИНАТА ЗА ПРОБЛЕМА ОСВЕН ТОВА ГОСПОДА АЛФИСТИ ВИЕ СЕ СЛАВИТЕ КАТО СКЪПАРСКА КОМПАНИЯ ДА ВА ПИТАМ ЩО НЕ СИ КУПВАТЕ К&Н ИЛИ СПАРКО ИЛИ ОМП ИЛИ ....ИЛИ..........ИЛИ................А СИ КУПИХТЕ "ИЛИЕНСКО МЕНТЕ" И ТО ОТ "ДОЛЕН МОШЕНИК" И ОЩЕ ДОСТА ВЪПРОСИ МИ СЕ ВЪРТЯТ ......[/quoteе

              1. Така е, не може да се очаква много от "кокошарника" в сравнение с на шефа ти Импрецата... И надали някой ще посмее да иде даже и за рекламация в този магазин след всичките тези ругатни...Видяло се, че вие сте мъжете...Евалата бате, много си велик. И ние господата Алфисти ще караме вече с друга марка филтри... :P
              Доколкото разбрах все пак сте напръскали филтъра с масло за филтри.Предполагам проблемът ти се получил защото преди това не си го измил с обезмаслител.тези Филтри се продават ипрегнирани и готови за употреба.
              ...Не се гордей че си алфист, щот ако всички алфисти са с твоя акъл всички алфи ще раждат след 100 км. Идея нямате как се ползват тези неща а иначе мъжкари.Чакам ви за теста пичове. Ако не дойдете ще се изложите пак. А заради глупостите които пишете всеки ще има желание да ви напляска.

              Comment


              • Първоначално публикувано от WhitePower
                Първоначално публикувано от j1v
                зимате два филтъра, един YED и един K&N слагате на една и съща кола, слагате един манометър за мерене на вакуум след филтъра и мерите. Не ви трябват снимки от сайтове за да си сравните съпротивлението на даден филтър с някой "марков"

                За филтрирането, ако искаш идеално филтриране, нищо не може да филтрира по-добре от хартиен, доказано е в милиони тестове. Който го е страх от мечката, не ходи в гората.

                И въпреки това, на моята кола съм карал над 20000 км с такъв филтър, ето и портовете, когато свалихме колектора за да се правят индивидуалните дросели. Ти си прецени, дали филтъра е работел и филтрирал:
                и тука не си прав защото можеш и с марля да караш

                няма да спорим но в момента искаш да ми напишеш че YED са по добри от K&N - не е така и сам го знаеш но както и да е

                аз също сам пазарувал от тебе и сам те питал това става ли или не колко ще издържи и ти сам ми предложи имам и за 60 имам и за 160 сам си прецени за какво ше го ползваш и така

                не нека не казваме на черното бяло, уважавам те но нека не спорим за неуспорими факти , не става само въпрос за филтрите
                Слушай пич.Интелигентен си, четеш.Обаче има едно нещо което се казва практика.Повечето неща се виждат на практика и тогава се дава мнение.Има още много марки филтри освен К&Н и аз съм ползвал много от тях - BLITZ, , INJEN,FK,......YED. Ти колко различни марки си ползвал?
                В момента карам с HKS гъба и всичко след филтъра е в кал.И така карам доста време.Спортните филтри не филтрират добре.А като го намажеш яко с масло се и запушват.
                Искаш тестове - ето ти един тест, който правих днес, защото имам малък проблем с колата и по-специално точно с интейк системата.
                Сложих три различни филтъра и замерих стойностите на МАФ-а за да видя кой каква пропускливост имат и как ми променят празният ход.Ето ти стойностите на празен ход мерени с тестера:

                1.Обикновен хартиен филтър (20лв)- 3.0-3.1 гр/сек
                2.INJEN конусен филтър ( 280$) - 275-285 гр./сек. Този филтър е на около 5000км
                3.YED илиенски филтър от моите си ( 40лв) - 3.1-3.15 гр./сек

                Коментирай тези неща и после ще ти кажа каква е разликата между ефтините и скъпите филтри
                ... И надали някой ще посмее да иде даже и за рекламация в този магазин след всичките тези ругатни
                Е аз кво съм виновен че ми мутрете тука ве паляци. Вие първи почнахте да ме обвинявате.Като си имал проблем да си дошъл, а не да се опитваш да ме осираш тук у вас си.Ела като искаш, ама тогава ще трябва да пробваме рекламацията на колата ти и ако се окаже че всичко е ОК ща окендзам подобаващо пак тука... КГБ-то сигурно ти е казал че го изритах от магазина.Да тва е така, щото почна да ми вдига гирички още преди да съм му видял проблема. Съжалявам, не обичам някой да ми идва прекалено надъхан. Лигльовците ме нервират малко.

                Comment


                • да виждал сам и бегачки с гъби и варвят
                  вяарно е теорията е едно практиката друго
                  използвал сам green i k&n и от 2 та сам доволен не хванах кои знае каква разлика но както се казва хубаво е когато имаш зад гърба си дадена фирма и ако има драми да имаш съпорт от тяхна страна
                  говоря за всичко защото когато имах проблеми с едни конита се разбраме директно с кони и от тяхна страна беше о.к защото тука дилара все ни мотаеше. и така за това съм предпочел че обичам аз лично да изполвам реномирани марки за всичко
                  тези филтри не съм ги полвал тъйкато с първия филтър искарах 50000км км и сега съм друг защото не ми се пререше
                  но за всеки влак си има пътници
                  сега ако пипам някоя немска кола бих си позволил и по ефтин филтър защото там всичко е лесно и се намира под път и над път и така това е мое мнение но ако всички мислеха едакво по света колите щаха да са само един вид

                  мисля че темата е изчерпана а ако някой има да добави нещо е за спотрните дебитомери защото това е темата и е много по трудно да си намериш нещо дето ти върши работа
                  Volvo S80 2.0 T5 180hp
                  Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                  Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                  Comment


                  • Абе Момци филтъра не е взет от този магазин ами от магазинчетата по нагоре Ебаси какво се заформи само
                    Fiat Punto 1.9 JTD
                    Alfa Romeo 156 2.4 JTD
                    sigpic

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Alfamaniak
                      Абе Момци филтъра не е взет от този магазин ами от магазинчетата по нагоре Ебаси какво се заформи само
                      Даже и ламер да си като прочетеш опътването на всеки филтър , ще разбереш какво се прави - да ама аз до колкото разбрах след проучване на случая от Пацимир неговия филтър е нямал такива екстри като опътване,кутия, етикет и т.н.т а би трябвало да има
                      Вие си правете изводите - но филтъра се оказа, не от този магазин
                      Fiat Coupe 1,8 & Alfa Romeo 156 2,0 ts & Mercedes S500L

                      Comment


                      • И кво прайм ся.Задето ма натвариха двете ламерчета?И в оня магазин филтрите са пак такива, защото фирмата е представител на Йед за БГ.Тъй че спорът си е пак същият.Няма значение че не е взет от мен.

                        Проблемът не е във филтъра, пак ви казвам, а в двамата льольовци пишман тунингисти, дето идея нямат какво правят.А и навсякъде по света за афтърмаркет нещата си пише следното
                        USE AT YOUR OWN RISK.

                        А за тези двамата требе да пише
                        NEVER USE PLEEEEEAAAAASE!!!

                        Доколкото разбрах от хората които питах, пичагата е разбрал че филтъра требе са се пръска с нещо и го е напръскал харабийската...без да го измие предварително.И айде у дизелака да къса гумите.Филтърът се запушва щот му идва много маслото, они го виждат тва нещо....ма пак го слагат и пак газ.....Е не К&Н, ами и руското КГБ не мое да ви помогне.Елате да сложим такъв същия филтър на колата ви и ще видите че сте в огромна грешка.Имам го в номенклатурата, така че требе само да дойдете.

                        КГБ, заради тва че ме топиш публично без да съм виновен смятам знаеш, че ако те видя някъде може и тоз път на те наритам лекичко мамин по гъзето.Тъй че ако ме видиш наблизо бягай бърже. ... Не те заплашвам споко, нямам навик да се бия извън боксовата зала....ма мое да ти ритна един боц изодзаде.Щот си келеменце некакво надъхано.


                        По отношение на спортните филтри и дебитомерите при дизелите -доколкото знам дебитомерите на дизела са много хилави и чувствителни и се повреждат от такива филтри, защото влакната, от които е направен филтъра, отделят микроскопични частици и полепват по дебитомера.За мотора проблем няма, ама МАФ-а си заминава бързо.

                        Айде със здраве на всички.Благодарско за отделеното внимание.

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от landikar
                          1.Обикновен хартиен филтър (20лв)- 3.0-3.1 гр/сек
                          2.INJEN конусен филтър ( 280$) - 275-285 гр./сек. Този филтър е на около 5000км
                          3.YED илиенски филтър от моите си ( 40лв) - 3.1-3.15 гр./сек
                          Ще попитам нещо за данните които даваш, като искам да отбележа че не познавам никой от спорещите и не се интересувам от кавгата, която сте заформили.
                          Трите теста при еднакви режими ли са правени? Ако е така защо при втория вариант числата са ~ 90 пъти по-големи? Да не е грешка при изписването?
                          Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

                          Comment


                          • Да, грешно съм ги записал. 2.75-2.85 са. А трябва да са около 3.00 при чист филтър.
                            Иначе са правени при еднакви условия.Само филтрите сменях....Оказа се, че за правилната работа на ЕКУ-то огромно значеие имат самите тръби на дебитомера, не толкова филтъра.

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от landikar
                              Да, грешно съм ги записал. 2.75-2.85 са. А трябва да са около 3.00 при чист филтър.
                              Иначе са правени при еднакви условия.Само филтрите сменях....Оказа се, че за правилната работа на ЕКУ-то огромно значеие имат самите тръби на дебитомера, не толкова филтъра.
                              А какъв е двигателя на който прави тестовете (ако не е тайна разбира се)?
                              Alfa 145 1.3, 75 TS, 166 2.4 mjet

                              Comment


                              • Май е импреса 2.5 или 2.0 турбинка( ако не бъркам автомобила де )
                                А за трубо колите въздуха има значение
                                Кофти е че тези данни ( за филтрите )никой не си е напраил труда да ги тества и публикува от фирмата производител ,а тепърва трябва да търсим топлата вода интересно ми е без филтър какви ще са данните. Но да не говом че филтъра не е най важното
                                За турбините е важно да смучат студен въздух и след това да го охладят добре след нагряването с възможно най-малко литри на кулера заради лага.Но някой физични закони не могат да бъдат пренебрегнати
                                А ако кулерите бяха от мед............. ( и щяха да са доста по скъпии...)
                                и.т.н
                                и сега когато всички се наругаха на воля ако може някой да почисти ще е наи-добре щото маи в туннин и рацинг не сам чел нищо смисленно от многооооооо време насам
                                Volvo S80 2.0 T5 180hp
                                Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                                Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                                Comment

                                Working...
                                X