Известие

Collapse
No announcement yet.

Тунинг на Fiat Punto GT почна се

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    И сега пак в задънена улица ( развитие в застой )
    Смених ЕКУ то на колата , смених дебитомера ( и той беше преебан )
    И пак като тръгне да буства турбината (над 0.8 )прекъсва и почва да гърми оборотомера отива към 0 и после пак се връща
    Ако някой има понятие и предложение какво вече да гледам в тази кола да споделя
    мисля да е карам някъде на сервиз да я гледат на диагностика но още незнам къде
    ако някой може да диагностицира проблема да каже да я карам
    Volvo S80 2.0 T5 180hp
    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

    Comment


    • #17
      Има и развитие към друга посока , от денеска ми дойде и моя дебитомер поръчан от е-бей довечера ще се инсталира но ефекта вече е ясен след тестовете с друг деботомер

      А на другото пунто 200+ малиииии
      От зор е изгорял изпускателния колектор- изтънял( изгорял ) е от жегата и ефекта е ,че се е сцепил на 1 цилиндър и сега следва смяната с нов
      вече е задействана процедурата по изработването на нов ( нови 2 ) колектора
      Тъй като и мойто има нужда от такова тръбесто нещо за новата турбина ( която още не съм купил )
      снимков материал по късно

      и един съвет
      не правете колектори от черно желясно
      Volvo S80 2.0 T5 180hp
      Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
      Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Xman
        Направи го да го видим тоя звяр на феста или по-рано, че ми писна да гледам само изгъзици колега.
        е то не е лесно
        след като смених всичко включително и бубина и кабели
        сега вече не гърми но пък сега прекъсва като влезе в буст
        Volvo S80 2.0 T5 180hp
        Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
        Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

        Comment


        • #19
          има голяма вероятност да ти забива от това че датчика лови детонации
          и ЕКУ-то взима адекватни мерки
          измери налягане на бензина

          Comment


          • #20
            искам да изразя изключителни благодарностти на Голямата Риба за съдеисвието
            Помолих Жорко да погледнем реглажа на клапаните и - изненада(поредната) Само един клапан беше горе долу в границите на луфта ,оказа се и че гърбицата на смукателнияклапан на 4 цилиндър е станала на яице и от там няма пълнене а другите клапани пък не се затварят
            И вече какво да си мисля ,че е голямата преебавка .Няма как да са ми продали кола с изгорял компютър, и след това да се окаже че вала и износен зверски , дебитомера е мъртъв екуто също , и бубината е счупена ,но вината си е моя че съм малко наивен може човека да не е знаел , да са му подменили всички части някаде без да разбере НО винаги има едно но .Сега ще се търси вал а след това очаквам и по главата да е имало интервенции - какъвто съм какрък.
            А иначе какво съм мерил вече всико съм мерил , колата от към електроника е на 6 , смес идеална 11:1, и бензин има , тестовете минават и с 2 та вида инжектори ( вече ги сменям за 5 минури )

            Това се за сега тунинга спря преди да е почнал сериозно ,ще пиша инфо като има развитие защото за сега ще се мисли как да прдължа напред ( финансово)
            Volvo S80 2.0 T5 180hp
            Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
            Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

            Comment


            • #21
              Аз я купих с изгорял компютър така беше казано ,но не мога да схвана само как са избегали всички луфтове на вала и се е износил зверски
              както и да е добре че в българия има още хора на който можеш да разчиташ - тои си знае кой е , и да не се подсмихва а да се стяга да вади неговото от гаража.
              Volvo S80 2.0 T5 180hp
              Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
              Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

              Comment


              • #22
                ето и как е решен проблема с таблото не мога да кажа че е спупер ама бива
                Volvo S80 2.0 T5 180hp
                Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                Comment


                • #23
                  Понеже този, от когото е купена колата, е член на клуба, който познавам лично и имам коренно различни впечатления от догатките, които правите, ще помоля да не прибързвате с генералните изводи

                  Едва ли можеш да очакваш подобен турбо-бензин, на тази възраст, да е като нов.
                  _______
                  146 JTD - ex
                  Renault Megane II 1.5 dci - ex

                  Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от trustworthy
                    Понеже този, от когото е купена колата, е член на клуба, който познавам лично и имам коренно различни впечатления от догатките, които правите, ще помоля да не прибързвате с генералните изводи

                    Едва ли можеш да очакваш подобен турбо-бензин, на тази възраст, да е като нов.
                    аз и не съм очаквал да е като нов
                    но има неща който си личат от пръв поглед
                    вала е зверски износен
                    ното един клапан не е в реглаж - не си отговаря с деитвителността
                    а колата уж е вървяла докато не се преебе екуто
                    няма как да е вървяла с този вал с тези теглажи
                    защото сега съм сменил всичко докато не отворихме мотора
                    сега ще сложим новия вал ще регулираме клапаните и дано не се окаже че и главата има проблеми
                    просто сегашния вал не е от вървяш автомобил , така че няма как колата да е вървяла с този вал и едновремменно да се скапе вала екуто и дебитомера - тези 3 неща няма как да скапят от раз
                    това е мойто мнение
                    дано и да греша и изскреено се надявам където е карал колата да му я гледат там да са му подменили нещата без да знае иначе говори лошо за колегата
                    Volvo S80 2.0 T5 180hp
                    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                    Comment


                    • #25
                      И така днеска протече процедурата по смяна на разпределителния вал
                      И така с бат Жорко( направо не ми е ясно ка ще се отблагодявам) натъкмихме новия вал утре следва реглажа с новите пулове
                      Volvo S80 2.0 T5 180hp
                      Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                      Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                      Comment


                      • #26
                        днес 24ден от петия месец от 2008 года след христа , след успешно-неуспешо завършилите тестове в комисия в състав Jorko и Аз стигнахме до следното:

                        1 точка Налягане на бензина има достатъчно .
                        2 точка Смес с лопата да я ринеш
                        3. Скъсах поредния дебитомер

                        извода : е правете това сами в къщи

                        следва
                        нов дбитомер , нов изпускателен колектор, нова турбина, нов кулер
                        Ако е рекъл господ някой ден ще стане преди да изгние в гаража ,въпреки че това заскужава
                        Volvo S80 2.0 T5 180hp
                        Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                        Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от Furious 155
                          Е... какво стана с тая кола? Нещо или бая се е объркало или незнам...
                          Мдаа , следобеда ще хвърляме боб , но не и преди да сварим турско кафе в джезве като независима методика за сравняване на резултатите ... някой да има познат шаман ? Трябват ми костичките му от дребни животни , които се хвърлят вместо боб ..до среднощ гледах неква звезда на небосклона , потънал в магически транс и трепетно очакващ просветление ... или май потръпвах от нощния хлад , а транса беше следствие от виното , знам ли ...

                          П.П. Сутринта събудих този колега ... ама каза , че е махмурлия още

                          Comment


                          • #28
                            ето и дълго очаквания колектор от неръждавеика
                            добре че хората в асеновград познават парите щото някой хора в софия вече летят в небесата и цените сам им уникални
                            ето и снимки
                            ходих за кулер събота но нямаха и така ще изчакам малко за кулера
                            останаха турбината и кулера за завършване на проекта
                            Volvo S80 2.0 T5 180hp
                            Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                            Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                            Comment


                            • #29
                              абе,колега тея рънари не трябваше ли да са равни???????
                              145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                              Comment


                              • #30
                                то трябва да са равни ама на пунтото от отзаде няма много къде да ги направиш - няма място просто
                                иначе не го бърка за турбото толкова равните рънери
                                Volvo S80 2.0 T5 180hp
                                Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                                Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                                Comment

                                Working...
                                X