Известие

Collapse
No announcement yet.

Тунинг на Fiat Punto GT почна се

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    най елементарното е малка бормашинка и камък за шлайфане,другият вариант е песъкостуйка
    145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

    Comment


    • #62
      маи ще е песакостуйка щото с тези кривки с каък там не мога да стигна
      Volvo S80 2.0 T5 180hp
      Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
      Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от WhitePower
        маи ще е песакостуйка щото с тези кривки с каък там не мога да стигна
        То за това още докато се заварява поредната кривка или правка , се почистват всички мустаци и брадавици от предишния етап ..

        Comment


        • #64
          да и аз за това се сетих , ама сега като съм пред свъшен факт какво правя ,или режи колектора и пак сначале
          Volvo S80 2.0 T5 180hp
          Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
          Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

          Comment


          • #65
            Гумен маркуч подходящ диаметър със залепена на него шкурка колега! И така увеличавате номера на шкурката докато полирате!
            Мислех, че ги помните тия работи от жигулските времена!
            Have A Nice Day
            o/_______\o
            (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
            []=о===о=[]

            Comment


            • #66
              продават в магазините за инструменти разни тримери точно за това ще ти свършат идеална работа....още повече ако сложиш абразива на някоя мека връзка за отвертка....
              '97 155 1.8 16V
              GMC YUKON DENALI 5.7 V8
              the cost of living is dying...everybody pays...
              sigpic

              Comment


              • #67
                а какво е тример ???
                едно време им викахме потенциометри
                Volvo S80 2.0 T5 180hp
                Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                Comment


                • #68
                  да не отварям отделна тема , къде мога да си купя кулер
                  700*180*65
                  в maxdrive и topspeed Нямат, някои друг да знаете?
                  Volvo S80 2.0 T5 180hp
                  Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                  Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от WhitePower
                    а какво е тример ???
                    едно време им викахме потенциометри
                    trim [eng.] - подрязвам окастрям, зачиствам ...

                    Предполагам, че колегата има предвид "борчетата" за прави шлайфове!
                    Има също такива с абразив по тях най различни форми от сферични до такива които приличат на куршум. Външният изглед прилича на шкурка (препоръчвам ти тях) има и камъчета.
                    Предложеният от него вариант също е много удачен, но ще ти трябва наистина гъвкава връзка за отверка или гидория и много високи обороти на задвижването, иначе просто ще ги орониш без да има кой знае какъв резултат.
                    Другото което се сетих е разнищен край на стоманено въже... но това не отнема само почиства шлаки и заосенъци.
                    Гумения маркуч с навита шкурка на него обаче е класика... навремето с такова си "портвах" главата и колекторите на баба Жужи... не е истина каква разлика имаше само от едно "портване" и полиране.
                    Have A Nice Day
                    o/_______\o
                    (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                    []=о===о=[]

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от fade
                      Първоначално публикувано от WhitePower
                      а какво е тример ???
                      едно време им викахме потенциометри
                      trim [eng.] - подрязвам окастрям, зачиствам ...

                      Предполагам, че колегата има предвид "борчетата" за прави шлайфове!
                      Има също такива с абразив по тях най различни форми от сферични до такива които приличат на куршум. Външният изглед прилича на шкурка (препоръчвам ти тях) има и камъчета.
                      Предложеният от него вариант също е много удачен, но ще ти трябва наистина гъвкава връзка за отверка или гидория и много високи обороти на задвижването, иначе просто ще ги орониш без да има кой знае какъв резултат.
                      ...... истина каква разлика имаше само от едно "портване" и полиране.
                      ....тримера е такова като акумулаторна отвертка или дрелка но с високи обороти,има модели с ток (за каквито говорим в сл.) или със згъстен въздух.... на външен вид елемента прилича на ....( това което пуск балончета въздух на рибките в аквариума ) изпозват се за гравиране и др. подобни зарибявки
                      good luck
                      '97 155 1.8 16V
                      GMC YUKON DENALI 5.7 V8
                      the cost of living is dying...everybody pays...
                      sigpic

                      Comment


                      • #71
                        Хубави решения има , но основното е да се премахнат работи като "плюто" , капки и други такива , а не за портване ... , оти као се портне малко , ще почне да прозира

                        Comment


                        • #72
                          аа за портванее на тизи вид глави и дума да не става , те и без портване се цепят
                          Volvo S80 2.0 T5 180hp
                          Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                          Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                          Comment


                          • #73
                            Заварките!

                            За да не се получават тези капки от вътрешната страна докато се заварява се пуска аргон с отделен маркуч, вътре в тръбата!
                            Мога да ти покажа наскоро направен изпускателен колектор по тази технология въпреки, че за теб вече е леко късно

                            Comment


                            • #74
                              е да вече е късно

                              я обяснете за маркуча , слагам му шкурката примерно я лепя с нещо за маркуча
                              ама как го слагам на бормашината после
                              Volvo S80 2.0 T5 180hp
                              Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                              Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от WhitePower
                                е да вече е късно

                                я обяснете за маркуча , слагам му шкурката примерно я лепя с нещо за маркуча
                                ама как го слагам на бормашината после
                                Първо за шкурката, аз поне имам на ленти на които е нанесено лепило, но по принцип можеш да използваш и двойно залепващо "тиксо" лентата се навива като винтова линия около маркуча по посока на въртенето т.е. да не я запретва като се завърти бормашината! Това последното е важно иначе просто ще я разлепи, а така режещите сили ще я притискат към маркуча! Маркуча за бормашината можеш да закрепиш както ти хресва, даже и с тел да стегнеш маркуча около някакъв дорник пак ще стане. Аз примерно използвах един стар изхабен райбер (металорежещ инструмент), който се впи в маркуча след като го стегнах с една скоба и създаде много добро сцепление. Не натискай много разбира се като шкуриш за да не превърти! На абразивните инструменти не им е необходима много голяма притискаща сила. Другото е ... максимални обороти "колкото повече... толкова повече" Така като гледам конфигурацията на колекторите определено няма да стане да вкарваш маркуча само от едната страна.
                                Питай пак ако нещо не съм обяснил много ясно или се нуждаеш от още подробности.
                                Успех!

                                П.П. използвай предпазни средства, ръкавици, очила още по-добре цяла маска за лицето.
                                Have A Nice Day
                                o/_______\o
                                (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                                []=о===о=[]

                                Comment

                                Working...
                                X