най елементарното е малка бормашинка и камък за шлайфане,другият вариант е песъкостуйка
Известие
Collapse
No announcement yet.
Тунинг на Fiat Punto GT почна се
Collapse
X
-
-
Гумен маркуч подходящ диаметър със залепена на него шкурка колега! И така увеличавате номера на шкурката докато полирате!
Мислех, че ги помните тия работи от жигулските времена!
Comment
-
продават в магазините за инструменти разни тримери точно за това ще ти свършат идеална работа....още повече ако сложиш абразива на някоя мека връзка за отвертка....'97 155 1.8 16V
GMC YUKON DENALI 5.7 V8
the cost of living is dying...everybody pays...
sigpic
Comment
-
Първоначално публикувано от WhitePowerа какво е тример ???
едно време им викахме потенциометри
Предполагам, че колегата има предвид "борчетата" за прави шлайфове!
Има също такива с абразив по тях най различни форми от сферични до такива които приличат на куршум. Външният изглед прилича на шкурка (препоръчвам ти тях) има и камъчета.
Предложеният от него вариант също е много удачен, но ще ти трябва наистина гъвкава връзка за отверка или гидория и много високи обороти на задвижването, иначе просто ще ги орониш без да има кой знае какъв резултат.
Другото което се сетих е разнищен край на стоманено въже... но това не отнема само почиства шлаки и заосенъци.
Гумения маркуч с навита шкурка на него обаче е класика... навремето с такова си "портвах" главата и колекторите на баба Жужи... не е истина каква разлика имаше само от едно "портване" и полиране.
Comment
-
Първоначално публикувано от fadeПървоначално публикувано от WhitePowerа какво е тример ???
едно време им викахме потенциометри
Предполагам, че колегата има предвид "борчетата" за прави шлайфове!
Има също такива с абразив по тях най различни форми от сферични до такива които приличат на куршум. Външният изглед прилича на шкурка (препоръчвам ти тях) има и камъчета.
Предложеният от него вариант също е много удачен, но ще ти трябва наистина гъвкава връзка за отверка или гидория и много високи обороти на задвижването, иначе просто ще ги орониш без да има кой знае какъв резултат.
...... истина каква разлика имаше само от едно "портване" и полиране.
good luck'97 155 1.8 16V
GMC YUKON DENALI 5.7 V8
the cost of living is dying...everybody pays...
sigpic
Comment
-
Заварките!
За да не се получават тези капки от вътрешната страна докато се заварява се пуска аргон с отделен маркуч, вътре в тръбата!
Мога да ти покажа наскоро направен изпускателен колектор по тази технология въпреки, че за теб вече е леко късно
Comment
-
Първоначално публикувано от WhitePowerе да вече е късно
я обяснете за маркуча , слагам му шкурката примерно я лепя с нещо за маркуча
ама как го слагам на бормашината после
Питай пак ако нещо не съм обяснил много ясно или се нуждаеш от още подробности.
Успех!
П.П. използвай предпазни средства, ръкавици, очила още по-добре цяла маска за лицето.
Comment
Comment