Известие

Collapse
No announcement yet.

Лек проект Алфа 145 от 1.4 т.с. до 2.0 турбо

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Момчета, тук забелязвам една голяма грешка, според това което пишете. Да не се приема като викане, но ще го напиша с големи букви - ГАЗ В ЗАВОЙ НА НЕДОЗАВИВАЩА КОЛА - НЕ СЕ ДАВА.
    AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
    Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
    sigpic

    Comment


    • Мерси много бацка. Това добре ми даде представа за цената на комплекта. И както я гледам, май такъв комплект ще се поръчва.

      Но виж какво друго интересно нещо за амортисьорите забелязах.

      Значи КОНИ СПОРТ (регулираема твърдост) , преден струва 137 паунда парчето: ЛИНК т.е два = 274 паунда.

      И ако решиш и два задни, цената им е 112 парчето, т.е 224 за двата. (ЛИНК)

      Обща сума кажи ги 500 паунда.

      Обаче, в същото време, комплект койловъри на KW (ЛИНК) струва 820 паунда. Само дет не разбрах дали твърдоста на амортисьорите на този комплект може да се регулира? Или се определя твърдостта от определената височина? Ако някой знае повече по въпроса, нека сподели.

      По принцип си имам лимит на определения бюджет за окачването, но исками се да избера точно това от което ще имам нужда и което най вече ще даде най добър резултат.

      ---------- Post added at 12:46 ---------- Previous post was at 12:41 ----------

      Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
      Момчета, тук забелязвам една голяма грешка, според това което пишете. Да не се приема като викане, но ще го напиша с големи букви - ГАЗ В ЗАВОЙ НА НЕДОЗАВИВАЩА КОЛА - НЕ СЕ ДАВА.
      Еми то достатъчно да направиш един два опита за да разбереш границата А да не говорим на мокро (вече веднъж я тествах на мокро), там нещата придобиват още по-драматични изгледи

      Точно в/у това в момента се работи. Да се минимизира това ужасно недозавиване. Пределно ми е ясно, че няма как да го елеминирам (поне докато колата е с 300+ коне само на предните колела), но искам да се минимизира този ефект колкото е възможно.

      AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
      AR 155 2.0 16v SUPER
      Toyota Corolla 2014 S Premium
      Moskvich 2140

      Comment


      • Имам за продаване 4 жълти конита за продаване като предните са на не повече от 1000км и предна айбах щанга
        Bmw 535d LCI 410WHP(Hybrid turbo FMIC) 12.8 -400m
        BMW F13 M6
        BMW X6 3.5d
        Mini cooper r56 lci
        Alfa romeo Gt 1.9 jtd Eibach anti roll bars, eibach springs,Koni suspension, gtb2056vzk,Fmic, full exhaust 76mm, Quife, brembo brakes 330mm

        SPRINTAUTO Service

        Comment


        • Първоначално публикувано от Dagi Покажи съобщение
          Имам за продаване 4 жълти конита за продаване като предните са на не повече от 1000км и предна айбах щанга
          Ама отпред като за Фиат Купе турбо / ЖТД 1.9 / Алфа 155 Q4 ли са амортисьорите? (с големия шенкел)

          И другото, с регулираема твърдост ли са отпред?

          AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
          AR 155 2.0 16v SUPER
          Toyota Corolla 2014 S Premium
          Moskvich 2140

          Comment


          • Да и 4-те са регулируеми и предните са за големия шенкел Цената на 4-те конита е 600 лв а на щанга и търся 350 имам и камбъри
            Bmw 535d LCI 410WHP(Hybrid turbo FMIC) 12.8 -400m
            BMW F13 M6
            BMW X6 3.5d
            Mini cooper r56 lci
            Alfa romeo Gt 1.9 jtd Eibach anti roll bars, eibach springs,Koni suspension, gtb2056vzk,Fmic, full exhaust 76mm, Quife, brembo brakes 330mm

            SPRINTAUTO Service

            Comment


            • Първоначално публикувано от Dagi Покажи съобщение
              Да и 4-те са регулируеми и предните са за големия шенкел Цената на 4-те конита е 600 лв а на щанга и търся 350 имам и камбъри
              Гат са дърпахме забрахи ти искам номера ... сега ще ти го искам! (на лично)

              Маркирай ги за мен! Ще се разберем как да се видим и да направим сделката

              Ейй знаех си, че трябва да пусна отворена дискусия относно това окачване

              AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
              AR 155 2.0 16v SUPER
              Toyota Corolla 2014 S Premium
              Moskvich 2140

              Comment


              • Първоначално публикувано от Tonimir Покажи съобщение
                Гат са дърпахме забрахи ти искам номера ... сега ще ти го искам! (на лично)

                Маркирай ги за мен! Ще се разберем как да се видим и да направим сделката

                Ейй знаех си, че трябва да пусна отворена дискусия относно това окачване
                И всеки път ти напомням че е най-лесно да ми завъртиш един телефон
                Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
                Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
                Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
                Mercedes Benz A170 CDI FL '01
                Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

                Comment


                • Първоначално публикувано от acko88 Покажи съобщение
                  И всеки път ти напомням че е най-лесно да ми завъртиш един телефон
                  Аз щях да ти звънна преди да заръчвам каквото и да било Просто исках да отворим дискусия по темата

                  Айде утре ще видя към колко часа ще стана, и ще намина покрай теб в сервиза, че да видя салона на 155цата.

                  AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
                  AR 155 2.0 16v SUPER
                  Toyota Corolla 2014 S Premium
                  Moskvich 2140

                  Comment


                  • Много ми се спи , но не мога да заспя преди да не напиша следното ...

                    Искам да изразя едно ГОЛЯМО БЛАГОДАРЯ на Dagi !!! Просто днес (вече вчера ) , това което ми даде си беше повече от жест за мен, дори лично го възприемам като подарък! Жив и Здрав да си!

                    Евала на Киро и Радо ( RossоCorso), които до преди малко си бяха в сервиза и свършиха перфектна работа по колата на Даги. Като успешно ми предоставиха исканите от мен части Евала момчета! Страхотни сте!

                    Новите взети части са следните:
                    - Комплект предни амортисьори KONI SPORT /регулираеми/ с пружини Eibach /червени/ захванати към Camber Plate отгоре.
                    - Комплект задни амортисьори KONI SPORT /регулираеми/
                    - Eibach стабилизираща щанга предна. (червена) с оригиналните на щангата полиуретанови тампони.

                    Утре очаквайте снимки !!!
                    Last edited by Tonimir; d.m.y г., 01:41.

                    AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
                    AR 155 2.0 16v SUPER
                    Toyota Corolla 2014 S Premium
                    Moskvich 2140

                    Comment


                    • Би ли споделил на Л.С. ценичката на кони-тата че типото е почнало да се олюлява....след 20+ години...еххх кви некачествени бангии
                      + голямо ЧЕСТИТО !!!

                      Comment


                      • Малко снимки
                        Attached Files
                        Last edited by Tonimir; d.m.y г., 21:45.

                        AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
                        AR 155 2.0 16v SUPER
                        Toyota Corolla 2014 S Premium
                        Moskvich 2140

                        Comment


                        • Може ли някой да ми разясни малко нещата около споменатите малко по-горе "камбър плейтс"?
                          Предполагам, че има някаква връзка със снижаването на окачването, но не ми е много ясно.
                          С други думи - задължителни ли са, ако си снижаваш окачването или не?
                          AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                          Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщение
                            Може ли някой да ми разясни малко нещата около споменатите малко по-горе "камбър плейтс"?
                            Предполагам, че има някаква връзка със снижаването на окачването, но не ми е много ясно.
                            С други думи - задължителни ли са, ако си снижаваш окачването или не?
                            До сега никога не съм имал подобен плейт. Но идеята е както при "камбър болтовете", да се регулира наклона на камбъра (колелото).
                            Та горе в снимката ако се вгледаш, има болтове със шестограми, които като развиеш, и плочката на която се е захванала пружината се плъзга. Амортисьора от друга страна влиза в една ябълка която се накланя спрямо положението на плочката отдолу.

                            Естествено гони се по-голям наклон (в минус), но толкова, че да ти е достатъчен в завоите на съответната писта, но в същото време да има достатъчна стъпка на гумата в правите.
                            По този начин в епикса на завоя, външното колело, ще стъпи в право положение, докато, ако си без такъв наклон на камбъра, колелото ще се "разкраче" в плюсова стойност , а това означава загуба на сцепление и колата ще се "изстласква" навън.

                            Общо взето е въпрос на тестване и настройване, докато си харесаш дадено положение.
                            Last edited by Tonimir; d.m.y г., 14:57.

                            AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
                            AR 155 2.0 16v SUPER
                            Toyota Corolla 2014 S Premium
                            Moskvich 2140

                            Comment


                            • ОК!
                              Разбрах каква е идеята и ти Благодаря за разяснението.

                              Малко офф топик.
                              Причината да запитам за тези камбър-плейтс е, че когато си сниших окачването, това доведе до лека промяна на ъгъла на колелата (камбъра) - т.е. малко се разкрачиха отдолу. В същото време се появи и едно припукване в областта на макферсона при завъртане на волана. Смених лагерите и тампоните на макферсона с нови, но проблема си остана. Тогава вече реших, че вероятно има някакво напрежение в областта на закрепване на амортисьора в горната си част поради променения ъгъл и това е причината за странния звук.
                              Извинявам се за отклонението от темата!

                              Поздрави!
                              Zm



                              Първоначално публикувано от Tonimir Покажи съобщение
                              До сега никога не съм имал подобен плейт. Но идеята е както при "камбър болтовете", да се регулира наклона на камбъра (колелото).
                              Та горе в снимката ако се вгледаш, има болтове със шестограми, които като развиеш, и плочката на която се е захванала пружината се плъзга. Амортисьора от друга страна влиза в една ябълка която се накланя спрямо положението на плочката отдолу.

                              Естествено гони се по-голям наклон (в минус), но толкова, че да ти е достатъчен в завоите на съответната писта, но в същото време да има достатъчна стъпка на гумата в правите.
                              По този начин в епикса на завоя, външното колело, ще стъпи в право положение, докато, ако си без такъв наклон на камбъра, колелото ще се "разкраче" в плюсова стойност , а това означава загуба на сцепление и колата ще се "изстласква" навън.

                              Общо взето е въпрос на тестване и настройване, докато си харесаш дадено положение.
                              AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
                              Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.

                              Comment


                              • Съмнява ме причината за пукането да е снишаването.
                                Не би трябвало и да ти се е променил и страничния наклон.
                                AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                                Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X