Момчета, тук забелязвам една голяма грешка, според това което пишете. Да не се приема като викане, но ще го напиша с големи букви - ГАЗ В ЗАВОЙ НА НЕДОЗАВИВАЩА КОЛА - НЕ СЕ ДАВА.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Лек проект Алфа 145 от 1.4 т.с. до 2.0 турбо
Collapse
X
-
Мерси много бацка. Това добре ми даде представа за цената на комплекта. И както я гледам, май такъв комплект ще се поръчва.
Но виж какво друго интересно нещо за амортисьорите забелязах.
Значи КОНИ СПОРТ (регулираема твърдост) , преден струва 137 паунда парчето: ЛИНК т.е два = 274 паунда.
И ако решиш и два задни, цената им е 112 парчето, т.е 224 за двата. (ЛИНК)
Обща сума кажи ги 500 паунда.
Обаче, в същото време, комплект койловъри на KW (ЛИНК) струва 820 паунда. Само дет не разбрах дали твърдоста на амортисьорите на този комплект може да се регулира? Или се определя твърдостта от определената височина? Ако някой знае повече по въпроса, нека сподели.
По принцип си имам лимит на определения бюджет за окачването, но исками се да избера точно това от което ще имам нужда и което най вече ще даде най добър резултат.
---------- Post added at 12:46 ---------- Previous post was at 12:41 ----------
Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщениеМомчета, тук забелязвам една голяма грешка, според това което пишете. Да не се приема като викане, но ще го напиша с големи букви - ГАЗ В ЗАВОЙ НА НЕДОЗАВИВАЩА КОЛА - НЕ СЕ ДАВА.А да не говорим на мокро (вече веднъж я тествах на мокро), там нещата придобиват още по-драматични изгледи
Точно в/у това в момента се работи. Да се минимизира това ужасно недозавиване. Пределно ми е ясно, че няма как да го елеминирам (поне докато колата е с 300+ коне само на предните колела), но искам да се минимизира този ефект колкото е възможно.
AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
AR 155 2.0 16v SUPER
Toyota Corolla 2014 S Premium
Moskvich 2140
Comment
-
Имам за продаване 4 жълти конита за продаване като предните са на не повече от 1000км и предна айбах щангаBmw 535d LCI 410WHP(Hybrid turbo FMIC) 12.8 -400m
BMW F13 M6
BMW X6 3.5d
Mini cooper r56 lci
Alfa romeo Gt 1.9 jtd Eibach anti roll bars, eibach springs,Koni suspension, gtb2056vzk,Fmic, full exhaust 76mm, Quife, brembo brakes 330mm
SPRINTAUTO Service
Comment
-
Първоначално публикувано от Dagi Покажи съобщениеИмам за продаване 4 жълти конита за продаване като предните са на не повече от 1000км и предна айбах щанга
И другото, с регулираема твърдост ли са отпред?
AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
AR 155 2.0 16v SUPER
Toyota Corolla 2014 S Premium
Moskvich 2140
Comment
-
Да и 4-те са регулируеми и предните са за големия шенкелЦената на 4-те конита е 600 лв а на щанга и търся 350
имам и камбъри
Bmw 535d LCI 410WHP(Hybrid turbo FMIC) 12.8 -400m
BMW F13 M6
BMW X6 3.5d
Mini cooper r56 lci
Alfa romeo Gt 1.9 jtd Eibach anti roll bars, eibach springs,Koni suspension, gtb2056vzk,Fmic, full exhaust 76mm, Quife, brembo brakes 330mm
SPRINTAUTO Service
Comment
-
Първоначално публикувано от Dagi Покажи съобщениеДа и 4-те са регулируеми и предните са за големия шенкелЦената на 4-те конита е 600 лв а на щанга и търся 350
имам и камбъри
(на лично)
Маркирай ги за мен! Ще се разберем как да се видим и да направим сделката
Ейй знаех си, че трябва да пусна отворена дискусия относно това окачване
AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
AR 155 2.0 16v SUPER
Toyota Corolla 2014 S Premium
Moskvich 2140
Comment
-
Първоначално публикувано от Tonimir Покажи съобщениеГат са дърпахме забрахи ти искам номера ... сега ще ти го искам!(на лично)
Маркирай ги за мен! Ще се разберем как да се видим и да направим сделката
Ейй знаех си, че трябва да пусна отворена дискусия относно това окачванеAlfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
Mercedes Benz A170 CDI FL '01
Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08
Comment
-
Първоначално публикувано от acko88 Покажи съобщениеИ всеки път ти напомням че е най-лесно да ми завъртиш един телефонПросто исках да отворим дискусия по темата
Айде утре ще видя към колко часа ще стана, и ще намина покрай теб в сервиза, че да видя салона на 155цата.
AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
AR 155 2.0 16v SUPER
Toyota Corolla 2014 S Premium
Moskvich 2140
Comment
-
Много ми се спи , но не мога да заспя преди да не напиша следното ...
Искам да изразя едно ГОЛЯМО БЛАГОДАРЯ на Dagi !!! Просто днес (вече вчера) , това което ми даде си беше повече от жест за мен, дори лично го възприемам като подарък! Жив и Здрав да си!
Евала на Киро и Радо ( RossоCorso), които до преди малко си бяха в сервиза и свършиха перфектна работа по колата на Даги. Като успешно ми предоставиха исканите от мен частиЕвала момчета! Страхотни сте!
Новите взети части са следните:
- Комплект предни амортисьори KONI SPORT /регулираеми/ с пружини Eibach /червени/ захванати към Camber Plate отгоре.
- Комплект задни амортисьори KONI SPORT /регулираеми/
- Eibach стабилизираща щанга предна. (червена) с оригиналните на щангата полиуретанови тампони.
Утре очаквайте снимки !!!Last edited by Tonimir; d.m.y г., 01:41.
AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
AR 155 2.0 16v SUPER
Toyota Corolla 2014 S Premium
Moskvich 2140
Comment
-
Може ли някой да ми разясни малко нещата около споменатите малко по-горе "камбър плейтс"?
Предполагам, че има някаква връзка със снижаването на окачването, но не ми е много ясно.
С други думи - задължителни ли са, ако си снижаваш окачването или не?AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
Comment
-
Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщениеМоже ли някой да ми разясни малко нещата около споменатите малко по-горе "камбър плейтс"?
Предполагам, че има някаква връзка със снижаването на окачването, но не ми е много ясно.
С други думи - задължителни ли са, ако си снижаваш окачването или не?
Та горе в снимката ако се вгледаш, има болтове със шестограми, които като развиеш, и плочката на която се е захванала пружината се плъзга. Амортисьора от друга страна влиза в една ябълка която се накланя спрямо положението на плочката отдолу.
Естествено гони се по-голям наклон (в минус), но толкова, че да ти е достатъчен в завоите на съответната писта, но в същото време да има достатъчна стъпка на гумата в правите.
По този начин в епикса на завоя, външното колело, ще стъпи в право положение, докато, ако си без такъв наклон на камбъра, колелото ще се "разкраче" в плюсова стойност , а това означава загуба на сцепление и колата ще се "изстласква" навън.
Общо взето е въпрос на тестване и настройване, докато си харесаш дадено положение.Last edited by Tonimir; d.m.y г., 14:57.
AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
AR 155 2.0 16v SUPER
Toyota Corolla 2014 S Premium
Moskvich 2140
Comment
-
ОК!
Разбрах каква е идеята и ти Благодаря за разяснението.
Малко офф топик.
Причината да запитам за тези камбър-плейтс е, че когато си сниших окачването, това доведе до лека промяна на ъгъла на колелата (камбъра) - т.е. малко се разкрачиха отдолу. В същото време се появи и едно припукване в областта на макферсона при завъртане на волана. Смених лагерите и тампоните на макферсона с нови, но проблема си остана. Тогава вече реших, че вероятно има някакво напрежение в областта на закрепване на амортисьора в горната си част поради променения ъгъл и това е причината за странния звук.
Извинявам се за отклонението от темата!
Поздрави!
Zm
Първоначално публикувано от Tonimir Покажи съобщениеДо сега никога не съм имал подобен плейт. Но идеята е както при "камбър болтовете", да се регулира наклона на камбъра (колелото).
Та горе в снимката ако се вгледаш, има болтове със шестограми, които като развиеш, и плочката на която се е захванала пружината се плъзга. Амортисьора от друга страна влиза в една ябълка която се накланя спрямо положението на плочката отдолу.
Естествено гони се по-голям наклон (в минус), но толкова, че да ти е достатъчен в завоите на съответната писта, но в същото време да има достатъчна стъпка на гумата в правите.
По този начин в епикса на завоя, външното колело, ще стъпи в право положение, докато, ако си без такъв наклон на камбъра, колелото ще се "разкраче" в плюсова стойност , а това означава загуба на сцепление и колата ще се "изстласква" навън.
Общо взето е въпрос на тестване и настройване, докато си харесаш дадено положение.AR 155 1,7TS 8v, modified - http://www.clubalfaromeo.com/forum/s...ad.php?t=29433
Здравословно общество е това, в което почтено и с уважение към мнението на другите и към човечността, несъгласните могат да изразят своето несъгласие.
Comment
-
Съмнява ме причината за пукането да е снишаването.
Не би трябвало и да ти се е променил и страничния наклон.AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
sigpic
Comment
Comment