Първоначално публикувано от Z:)m
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Лек проект Алфа 145 от 1.4 т.с. до 2.0 турбо
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от Z:)m Покажи съобщениеМалко офф топик.
Причината да запитам за тези камбър-плейтс е, че когато си сниших окачването, това доведе до лека промяна на ъгъла на колелата (камбъра) - т.е. малко се разкрачиха отдолу. В същото време се появи и едно припукване в областта на макферсона при завъртане на волана. Смених лагерите и тампоните на макферсона с нови, но проблема си остана. Тогава вече реших, че вероятно има някакво напрежение в областта на закрепване на амортисьора в горната си част поради променения ъгъл и това е причината за странния звук.
Извинявам се за отклонението от темата!
Поздрави!
Zm
Според мен имаш проблем в амортисьора. Може да е Крив. По-често десния амортисьор е проблемен. Дори, може проблема да е в него, а звука да го чуваш в ляво. Задалжително трябва да отидеш на хубав стенд, където да видите камбър стойностите както и сходимостта.
Имай предвид, че всяка една промяна във височината отразява се в/у сходимостта на колата. (дори всяка промява по камбъра пак се отразява)
Така, че винаги, трябва се ходи на стенд. (желателно на хубав стенд)
AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
AR 155 2.0 16v SUPER
Toyota Corolla 2014 S Premium
Moskvich 2140
Comment
-
Comment
-
Хайде правете 145-цата, че срамота е тая хубава кола да не иде да се пробва на новия асфалт на Серес тази годинаТова ми е новогодишното пожелание към теб Тони
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеНова Година - нови конски сили ли бре?
Да се сложи новия комплект Кони с пружините. Двете стаб. щанги. Както и цялото окачване да стане с полиуретанови тампони.
Това е на първи ред. Има и други дреболии, както и някой финни детайли , но за тях после ще говорим.
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениеХайде правете 145-цата, че срамота е тая хубава кола да не иде да се пробва на новия асфалт на Серес тази годинаТова ми е новогодишното пожелание към теб Тони
Дано всичко мине по план.
AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
AR 155 2.0 16v SUPER
Toyota Corolla 2014 S Premium
Moskvich 2140
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеНова Година - нови конски сили ли бре?sigpic
Alfa 146 1.6 TS ---> 2.0 TS Remapped by Oem
FIAT TIPO 1.6 DOHC
Comment
-
добри са разликите в щангите, предна стара 23мм - нова Айбах 26мм с полиуретанови тампони
предни пружини стари Апекс 12мм - нови Айбах 13мм на жълти Кони-та с камбър плейтове К-спорт на унибал
задна стаб. щанга сегашна 16мм - новата ще е 19мм
жълти Конита отзад с Апекс пружини
и полиуретан на предни носачи, биелетки, заден мост - от Ферариста.
е сега вече ще се кара по друг начин на писта тая кола
също въздуховод за масления радиатор и евентуално за предните дискове
Comment
-
-
Първоначално публикувано от xctr Покажи съобщениеТия камбър плейтове на К-спорт от къде са поръчани и кач пара с доставка ?
Comment
-
Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщениедобри са разликите в щангите, предна стара 23мм - нова Айбах 26мм с полиуретанови тампони
предни пружини стари Апекс 12мм - нови Айбах 13мм на жълти Кони-та с камбър плейтове К-спорт на унибал
задна стаб. щанга сегашна 16мм - новата ще е 19мм
жълти Конита отзад с Апекс пружини
и полиуретан на предни носачи, биелетки, заден мост - от Ферариста.
е сега вече ще се кара по друг начин на писта тая кола
също въздуховод за масления радиатор и евентуално за предните дискове156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениеКолата като я гледах на живо е чудесна браво
Comment
-
Новия комплект джанти вече е факт. (станаха 3 комплекта)
Това е по-новия модел от моите, с които Ицо ми продаде колата: http://tonimir.eu/imgs/Alfa145/Pic2.JPG
17" - 7 1/2 J - ЕТ 30 - 4x98mm. Ако не ме лъжат сметките, тези джанти трябва спокойно да може да се слагат отпред, без нуждата от каквито и да било фланци, при това няма да опират в спирачния апарат (брембо от Алфа 166 V6).
Другото предимство на тези джанти, че дупките за болтовете са дълбоки, и не са необходими много дълги болтове, че да се стегнат.
Благодаря на нашите приятели от форум Фиат.
Очаквайте скоро снимки от новите доработки по колата
П.С: Май е време да се прави нова тема ... заглавието вече по никакъв начин не съответства с проекта
Ето снимки от модела:
AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
AR 155 2.0 16v SUPER
Toyota Corolla 2014 S Premium
Moskvich 2140
Comment
Comment