td-05 16g от митсубиши лансер
Известие
Collapse
No announcement yet.
ТУРБО,КОМПРЕСОР И КАКВО ТРЯБВА ДА ЗНАЕМ
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Колега виждам ,че си в час кажи ми кое от трите турбини е за предпочитане,за мене,понеже трее да купя турбо тези дни.
http://olx.bg/ad/turbo-za-fiat-marea...5-ID5fVI6.html
http://olx.bg/ad/turbo-za-fiat-gtv-f...tml#49ba57c4d6
http://olx.bg/ad/prodavam-turbo-za-b...9-ID3qak1.html
http://olx.bg/ad/turbo-kompresor-za-...tml#035834ae31
Едно от тези трее сложа и аз съм се ориентирал към ИХИ от Мареа 2.4 тд155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Даааа ти постигна това което искаше и е време да искаш повече.Значи проекта е следния то не е проект ,а импровизация по скоро,как да си сложиш турбо без големи разходи ,и да работи коректно и надеждно.Спрял съм се на ихи от мареата понеже не е с променлива геометрия и що годе прилича на турбо за 2.0 мотора на 155 ,разреждането лесно се знае че трее да е на 8,5 към едно,виж за маслото не съм взел решение твърдо ,ма мисля да взема от масления филтър от тапата на маслената помпа тази след филтъра и масления радиатор така турбото ще се кефи яко мисля на пречистено и охладено масълце,после вече ще се наложи за обратното масло да навия един щуцер в картера ,кулера ми е стоков 155 а турбо пътищата заспиват от 145 жтд та трее да е лесно за изработка.Ясега дай малко жокери как се държи турбината каде куца и според тебе как е целия цирк работи ли добре,трее ли ремап или сондата смогва сподели малко опит155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщениеДаааа ти постигна това което искаше и е време да искаш повече.Значи проекта е следния то не е проект ,а импровизация по скоро,как да си сложиш турбо без големи разходи ,и да работи коректно и надеждно.Спрял съм се на ихи от мареата понеже не е с променлива геометрия и що годе прилича на турбо за 2.0 мотора на 155 ,разреждането лесно се знае че трее да е на 8,5 към едно,виж за маслото не съм взел решение твърдо ,ма мисля да взема от масления филтър от тапата на маслената помпа тази след филтъра и масления радиатор така турбото ще се кефи яко мисля на пречистено и охладено масълце,после вече ще се наложи за обратното масло да навия един щуцер в картера ,кулера ми е стоков 155 а турбо пътищата заспиват от 145 жтд та трее да е лесно за изработка.Ясега дай малко жокери как се държи турбината каде куца и според тебе как е целия цирк работи ли добре,трее ли ремап или сондата смогва сподели малко опитsigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Интересно ми е кое му е лесното точно на разрежданеточе тия варианти с дебелата гарнитура ил ис 2 гарнитури са малко нож с две остриета. Виж разпитай за метална гарнитура по поръчка, бях чул че в София ги правели някъде.
А за Ремапа е наложително, че с турбо пълнене ще ти трябва доста закъснение на искрата,че инак лошоEX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеИнтересно ми е кое му е лесното точно на разрежданеточе тия варианти с дебелата гарнитура ил ис 2 гарнитури са малко нож с две остриета. Виж разпитай за метална гарнитура по поръчка, бях чул че в София ги правели някъде.
А за Ремапа е наложително, че с турбо пълнене ще ти трябва доста закъснение на искрата,че инак лошоsigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Той човека говореше за разреждане, без да разглобява двигателя, ама не иска да ни светне в тайнатаAR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
sigpic
Comment
-
То таина няма имам една идея която ще проработи ма трее първо да се преведе в действие за момента сабирам нужните ми части другата седмица ще почна да събирам и ще се види как са нещата принципно не трябва да има изненади понеже цялото упражнение е замислено да е със стокови части и утре всеки да може за дребни пари да си направи колата ако иска.Турбо 100 лева Колектор 50 лева Кулер 30 лева Турбо пътища 30 лева Разреждане на мотора 100 лева и маслена система за турбото 40 лева та за около 400 лева трее се направи перфектна интервенция
и колта да е надеждна и здрава като преди.155 цата ми е основния транспорт за дълги пътища и трее да е надеждна.155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщениеТо таина няма имам една идея която ще проработи ма трее първо да се преведе в действие за момента сабирам нужните ми части другата седмица ще почна да събирам и ще се види как са нещата принципно не трябва да има изненади понеже цялото упражнение е замислено да е със стокови части и утре всеки да може за дребни пари да си направи колата ако иска.Турбо 100 лева Колектор 50 лева Кулер 30 лева Турбо пътища 30 лева Разреждане на мотора 100 лева и маслена система за турбото 40 лева та за около 400 лева трее се направи перфектна интервенция
и колта да е надеждна и здрава като преди.155 цата ми е основния транспорт за дълги пътища и трее да е надеждна.sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...
Comment
-
Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщениевсеки да може за дребни пари да си направи колата ако иска.Турбо 100 лева Колектор 50 лева Кулер 30 лева Турбо пътища 30 лева Разреждане на мотора 100 лева и маслена система за турбото 40 лева та за около 400 лева трее се направи перфектна интервенция
и колта да е надеждна и здрава като преди.155 цата ми е основния транспорт за дълги пътища и трее да е надеждна.
няма все още успял такъв проект
Comment
-
Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщениеТо таина няма имам една идея която ще проработи ма трее първо да се преведе в действие за момента сабирам нужните ми части другата седмица ще почна да събирам и ще се види как са нещата принципно не трябва да има изненади понеже цялото упражнение е замислено да е със стокови части и утре всеки да може за дребни пари да си направи колата ако иска.Турбо 100 лева Колектор 50 лева Кулер 30 лева Турбо пътища 30 лева Разреждане на мотора 100 лева и маслена система за турбото 40 лева та за около 400 лева трее се направи перфектна интервенция
и колта да е надеждна и здрава като преди.155 цата ми е основния транспорт за дълги пътища и трее да е надеждна.
Интересно ще е с този бюджет да се види как ще стоят нещата под капака!
П.С успех с начинанието!
Comment
-
Eдин колега по горе е писал ,ма я кажете и вие понеже аз лично нещо се затруднявам да го сметна правилно,а не ми се губи време да пробвам за да налучкам,или поне да знам горе долу от каде да почна.Със колко кубически сантиметра трее се увеличи горивната камера на 2.0 16к за да падне на 8,5 към 1 сгъстяване като сега сток е 10,0 към 1 .Аз го смятах и изкарах 20 кубика ,колегата по горе е писал 11 кубика,та ако вие знаете как точно се смята правилно няма да е лошо да споделите.155 2.0 16v МY95 Sport
Comment
-
(1970/4)=492.5 куб.см обем на един цилиндър
[(492.5+x')/x']=10; x'=54.72 куб.см сток горивна камера при 10:1
[(492.5+х")/х"]=8.5; x"=65.66 куб.см нова горивна камера за 8.5:1
>х"-х'=10.94куб.см1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
и делта
Comment
Comment