Известие

Collapse
No announcement yet.

ТУРБО,КОМПРЕСОР И КАКВО ТРЯБВА ДА ЗНАЕМ

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    td-05 16g от митсубиши лансер

    Comment


    • #62
      Колега виждам ,че си в час кажи ми кое от трите турбини е за предпочитане,за мене,понеже трее да купя турбо тези дни.
      http://olx.bg/ad/turbo-za-fiat-marea...5-ID5fVI6.html

      http://olx.bg/ad/turbo-za-fiat-gtv-f...tml#49ba57c4d6

      http://olx.bg/ad/prodavam-turbo-za-b...9-ID3qak1.html


      http://olx.bg/ad/turbo-kompresor-za-...tml#035834ae31

      Едно от тези трее сложа и аз съм се ориентирал към ИХИ от Мареа 2.4 тд
      155 2.0 16v МY95 Sport

      Comment


      • #63
        Аз съм с тази първата а тя е IHI RHB5...
        Измислихте ли от къде ще вадите и връщате маслото и на колко ще се разрежда и как!?
        По-натам аз ще я сменям моята, ще пробвам с по-голяма и с това колко ще изкара двигателя преди да...
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • #64
          Даааа ти постигна това което искаше и е време да искаш повече.Значи проекта е следния то не е проект ,а импровизация по скоро,как да си сложиш турбо без големи разходи ,и да работи коректно и надеждно.Спрял съм се на ихи от мареата понеже не е с променлива геометрия и що годе прилича на турбо за 2.0 мотора на 155 ,разреждането лесно се знае че трее да е на 8,5 към едно,виж за маслото не съм взел решение твърдо ,ма мисля да взема от масления филтър от тапата на маслената помпа тази след филтъра и масления радиатор така турбото ще се кефи яко мисля на пречистено и охладено масълце,после вече ще се наложи за обратното масло да навия един щуцер в картера ,кулера ми е стоков 155 а турбо пътищата заспиват от 145 жтд та трее да е лесно за изработка.Ясега дай малко жокери как се държи турбината каде куца и според тебе как е целия цирк работи ли добре,трее ли ремап или сондата смогва сподели малко опит
          155 2.0 16v МY95 Sport

          Comment


          • #65
            Според мен не е за този мотор тази турбина, имам познат пунто 1.4 турбо и такива 3 сдадоха за пововин година. За твоя проект гарет т3-4.

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
              Даааа ти постигна това което искаше и е време да искаш повече.Значи проекта е следния то не е проект ,а импровизация по скоро,как да си сложиш турбо без големи разходи ,и да работи коректно и надеждно.Спрял съм се на ихи от мареата понеже не е с променлива геометрия и що годе прилича на турбо за 2.0 мотора на 155 ,разреждането лесно се знае че трее да е на 8,5 към едно,виж за маслото не съм взел решение твърдо ,ма мисля да взема от масления филтър от тапата на маслената помпа тази след филтъра и масления радиатор така турбото ще се кефи яко мисля на пречистено и охладено масълце,после вече ще се наложи за обратното масло да навия един щуцер в картера ,кулера ми е стоков 155 а турбо пътищата заспиват от 145 жтд та трее да е лесно за изработка.Ясега дай малко жокери как се държи турбината каде куца и според тебе как е целия цирк работи ли добре,трее ли ремап или сондата смогва сподели малко опит
              Аз съм с друга електроника... При мен връщащото масло от турбината отива там където имах тъи наречената електронна щека. Изнамери си и един горивен регулатор прогресивен няма да е излишен. При мен още нее завършен "строежа" защото се протри съединителя и няма кога да се наканя да го сменям...
              sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

              Comment


              • #67
                Интересно ми е кое му е лесното точно на разреждането че тия варианти с дебелата гарнитура ил ис 2 гарнитури са малко нож с две остриета. Виж разпитай за метална гарнитура по поръчка, бях чул че в София ги правели някъде.
                А за Ремапа е наложително, че с турбо пълнене ще ти трябва доста закъснение на искрата,че инак лошо
                EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                  Интересно ми е кое му е лесното точно на разреждането че тия варианти с дебелата гарнитура ил ис 2 гарнитури са малко нож с две остриета. Виж разпитай за метална гарнитура по поръчка, бях чул че в София ги правели някъде.
                  А за Ремапа е наложително, че с турбо пълнене ще ти трябва доста закъснение на искрата,че инак лошо
                  Без разреждане минах 30 км. и се пръсна заводската гарнитура (ибез това бях решил да отварям)... След това сложих правена дебела усилена и... след 200км се пръсна и тя (на малко над 1 бар)! В момента е с две гарнитури Паиен а м-у тях има плоча/лист неръждаваема тенекия рязана на лазер с формата на самите гарнитури... До този момент (около 10000км) няма проблем а съм регистрирал максимум 1.4-5...
                  sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                  Comment


                  • #69
                    Той човека говореше за разреждане, без да разглобява двигателя, ама не иска да ни светне в тайната
                    AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                    Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                    sigpic

                    Comment


                    • #70
                      То таина няма имам една идея която ще проработи ма трее първо да се преведе в действие за момента сабирам нужните ми части другата седмица ще почна да събирам и ще се види как са нещата принципно не трябва да има изненади понеже цялото упражнение е замислено да е със стокови части и утре всеки да може за дребни пари да си направи колата ако иска.Турбо 100 лева Колектор 50 лева Кулер 30 лева Турбо пътища 30 лева Разреждане на мотора 100 лева и маслена система за турбото 40 лева та за около 400 лева трее се направи перфектна интервенция
                      и колта да е надеждна и здрава като преди.155 цата ми е основния транспорт за дълги пътища и трее да е надеждна.
                      155 2.0 16v МY95 Sport

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                        То таина няма имам една идея която ще проработи ма трее първо да се преведе в действие за момента сабирам нужните ми части другата седмица ще почна да събирам и ще се види как са нещата принципно не трябва да има изненади понеже цялото упражнение е замислено да е със стокови части и утре всеки да може за дребни пари да си направи колата ако иска.Турбо 100 лева Колектор 50 лева Кулер 30 лева Турбо пътища 30 лева Разреждане на мотора 100 лева и маслена система за турбото 40 лева та за около 400 лева трее се направи перфектна интервенция
                        и колта да е надеждна и здрава като преди.155 цата ми е основния транспорт за дълги пътища и трее да е надеждна.
                        Верижната до тоя момент няма проблем! Обърни внимание на това как ще "наливаш" повечето гориво нужно след интервенцията!
                        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                          всеки да може за дребни пари да си направи колата ако иска.Турбо 100 лева Колектор 50 лева Кулер 30 лева Турбо пътища 30 лева Разреждане на мотора 100 лева и маслена система за турбото 40 лева та за около 400 лева трее се направи перфектна интервенция
                          и колта да е надеждна и здрава като преди.155 цата ми е основния транспорт за дълги пътища и трее да е надеждна.
                          дребни пари ... перфектна интервенция ... надеждна и здрава ...

                          няма все още успял такъв проект

                          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                          YouTube
                          evo2 600

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                            То таина няма имам една идея която ще проработи ма трее първо да се преведе в действие за момента сабирам нужните ми части другата седмица ще почна да събирам и ще се види как са нещата принципно не трябва да има изненади понеже цялото упражнение е замислено да е със стокови части и утре всеки да може за дребни пари да си направи колата ако иска.Турбо 100 лева Колектор 50 лева Кулер 30 лева Турбо пътища 30 лева Разреждане на мотора 100 лева и маслена система за турбото 40 лева та за около 400 лева трее се направи перфектна интервенция
                            и колта да е надеждна и здрава като преди.155 цата ми е основния транспорт за дълги пътища и трее да е надеждна.
                            От така написаното,направо започни да издирваш друг мотор!
                            Интересно ще е с този бюджет да се види как ще стоят нещата под капака!
                            П.С успех с начинанието!
                            0892 488 330-Теодор
                            Alfa Romeo 145 3.0 24V
                            Alfa Romeo 146 TI-Turbo

                            Comment


                            • #74
                              Eдин колега по горе е писал ,ма я кажете и вие понеже аз лично нещо се затруднявам да го сметна правилно,а не ми се губи време да пробвам за да налучкам,или поне да знам горе долу от каде да почна.Със колко кубически сантиметра трее се увеличи горивната камера на 2.0 16к за да падне на 8,5 към 1 сгъстяване като сега сток е 10,0 към 1 .Аз го смятах и изкарах 20 кубика ,колегата по горе е писал 11 кубика,та ако вие знаете как точно се смята правилно няма да е лошо да споделите.
                              155 2.0 16v МY95 Sport

                              Comment


                              • #75
                                (1970/4)=492.5 куб.см обем на един цилиндър
                                [(492.5+x')/x']=10; x'=54.72 куб.см сток горивна камера при 10:1
                                [(492.5+х")/х"]=8.5; x"=65.66 куб.см нова горивна камера за 8.5:1
                                >х"-х'=10.94куб.см
                                1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                                и делта

                                Comment

                                Working...
                                X