Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 145 1.4 TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Има време , това е просто идея занапред. И все пак не забравяй,че вече отзад има двигателен мост и съм непрекъснато 4х4 Утре ще ти снимам с какви спирачки съм в момента и колко от площта им е ефективна
    Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от kocta Покажи съобщение
      Има време , това е просто идея занапред. И все пак не забравяй,че вече отзад има двигателен мост и съм непрекъснато 4х4 Утре ще ти снимам с какви спирачки съм в момента и колко от площта им е ефективна
      това може и да не ми го снимаш, имам си три де вариант

      http://www.facebook.com/VenturaGarage
      Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

      Comment


      • #63
        Чудесно приятелю. Уникален автомобил си правиш. Напомня ми на Sunny GTR, къса база с 4х4 и турбо мотор, е тва ако не е "тайм атак" автомобил, здраве му кажи. Отново ти пожелавам само приятни изживявания с автомобила и ще ти следя проекта с интерес

        Поздрави
        Under 400bhp makes baby jesus cry.
        (so my boost leak at the jamsport day must have had him sobbing like rich j williams watching a chick flick)

        Comment


        • #64
          Днес създадох малко смут по околовръстното но мерихме налягане в рейката
          Малко е мудничка и се развърта на 2 етапа (до 0.6 бара и след това до 1.2) Малък самолет е
          Има доста за дооправяне и главно настройка.
          Изпробвах на айдъл 4.2 бара налягане на горивото както и 3.5 бара ефекта е един и същ. В началото диганалягането. На 0.6 бара е 4-4.1 бара което е в нормите но мине ли 0.6 бара почва да спада и на 1.2 бара боост налягането на горивото в рейката е едва 3 бара което не е много добре ... Трябва да взема назаем някоя широколентова да видя със смесите какво става но най-вероятно картинката е същата.Общо взето трябва да открия начин да намаля боост-а за да ми е по-спокойно ,че така ... По-натам ще сложа направо острич-а и ще мога да се настрой стабилно на 1.2 бара холд но за сега особенно за петъка ще съм както днес (ако не успея да направя някоя магия ид а смъкна бооста на 0.6 - 0.7 бара).
          И така
          А щях да забравя... карахме на сликове защото нямаше в момента 4 еднакви по размер гуми
          Идиоти пълни. Понапънах я по околовръстното на 5-та даже в боост незнам колко съм дигнал понеже нито километраж имам нито оборотомер само температура на вода и боост Ама доста се позасили
          Рапорт даден
          Last edited by kocta; d.m.y г., 01:04.
          Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

          Comment


          • #65
            Проблема е установен.Запекъл гейт , откачен акутатор с крива ос.Днес отиваме да се борим като за последно с колата с надеждата да е в максимална кондизия за утрешния трак дей.
            Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

            Comment


            • #66
              ти щеше да се обаждаш за шитроколентовата сонда ....
              ти настрой ли я въобще или ще караме на слух

              а и некви парички имам да ти давам
              Volvo S80 2.0 T5 180hp
              Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
              Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                ти щеше да се обаждаш за шитроколентовата сонда ....
                ти настрой ли я въобще или ще караме на слух

                а и некви парички имам да ти давам
                Така я карах ... и ме режеше на има няма 5000 оборота заради бооста и тн.За паричките не ги брой
                Ще се обадя тези дни когато се прибера в Сф и почна да дооправям проблемчетата които изникнаха на трак дея.
                Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                Comment


                • #68
                  е сега какво е излязло ???
                  дай да удрям едно рамо с малко мозък поне
                  Volvo S80 2.0 T5 180hp
                  Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                  Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                    е сега какво е излязло ???
                    дай да удрям едно рамо с малко мозък поне
                    Айде ще ти звънна направо утре да ти обясня предположенията ми
                    Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                    Comment


                    • #70
                      ко напрай бе , ти си като археолог , като се зарвовиш да търсиш нещо и се изчезнеш
                      Volvo S80 2.0 T5 180hp
                      Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                      Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                      Comment


                      • #71
                        Още не съм стигнал до финните настройки
                        Трябва да направя и една генерация,че ще се запаля.
                        Вчера си поиграх малко с окачването отпред и се получи това:


                        Оказа се,че и преден десен амортисьор си е заминал и скоро време ще се сменя с нещо по-твърдо ама кога и с какво не се знае
                        Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                        Comment


                        • #72
                          ти с кой шенкел си
                          Alfa Romeo 156 2.4 JTD...Alfa Romeo 155 2.0 8V TS Turbo... Alfa Romeo 75 2.0 TS...Powered By ...

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от kocta Покажи съобщение
                            Вчера си поиграх малко с окачването отпред и се получи това:
                            с този камбър ще трябва на платформа да стига до Калояново, че гумите по магистралата ще стават на въжета!
                            Успех желая и с решаването на проблема с турбонадува. Свиркай ако има нужда от каквато и да е помощ!


                            Даването на газ, води до пристрастяване!
                            Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                            Volvo V50 2.0D by RuBig

                            Comment


                            • #74
                              Шенкелите и рейката са ми от 146ti , носачите са ми 145-цовите (който са по-дълги от дедровите) и съм с 8мм фланци м/у карето и лагера на главината за да се приберат вътрешните шлици на полуоските в кутията.
                              Отзад дедровия мост е по-тесен от 145-цовия с поне 10мм от страна и ще се наложи да слагам фланци за да изнеса отново джантите на ръба на калника.
                              В момента цялата стъпка отзад ми е 164мм а отпред 174мм с еднакви гуми (205-ци) и джанти по размери.
                              В най-скоро време трябва да сменя предните амортисьори ,че са оригинални изпуснали и да подменя тампоните с полеретанче.
                              За сега сила повече не ми трябва само да я закрепя стабилно и в целия си диапазон да работи без режене.
                              Основно съм се насочил към окачване и някакви читави спирачки за отзад ,и хубави накладки за отпред понеже карам със симер в момента
                              И най-важното да си взема най-накрая едни сликове 2,3-та ръка ,че сегашните заминаха на кино вече.
                              Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                              Comment


                              • #75
                                Няма мероприятия и си човъркам по-малко. Оправям проблеми и навързвам разни неща.
                                Много отдавна бях си махнал задната чистачка с механизми и всичко и ми беше останало само маркучето за прускане и ми хрумна идея. С подръчни матеряли от разглобени италянки (3ник с клапан,2 пръскалки и малко маркучета) си направих когато се бутне лостчето напред на чистачките да се пръска вода на радиятора и така да се охлажда.
                                btw. смених радиятора с някакъв с по-фешън пита.


                                Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                                Comment

                                Working...
                                X