Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 145 1.4 TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Първоначално публикувано от ivanko_rs Покажи съобщение
    Защото не е достатъчно.На майския тракдей при постоянно включени перки примерно моята бивша Дедра вървеше на 93-97 градуса на водата
    И при мен толкова показваха водите, ама масълцето няколко пъти стигна 115 градуса.....при по екстремно каране за по дълго време е по идеино по мое мнение да се бодне един маслен кулер, отколкото нещо за охлаждане на водата.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      И при мен толкова показваха водите, ама масълцето няколко пъти стигна 115 градуса.....при по екстремно каране за по дълго време е по идеино по мое мнение да се бодне един маслен кулер, отколкото нещо за охлаждане на водата.....
      Мда,и масления радиатор е малък,бях се замислял за монтирането на вентилатор на масления радиатор който да се включва заедно с вентилатора на водния радиатор.
      При още по топло време съм стигал до 135-145 градуса на маслото и 100 градуса на водата,пак на Калояново разбира се.
      Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

      Comment


      • #93
        Имам си маслен радиятор 15 редов.Обдухва се от отвора за десния халоген а отзад съм изрязал подкалника за да излиза все някъде топлото.
        Имам само още 1 възможност за по-голям и това е този.
        http://racing-mania.com/browse/produ...r+19+r%D0%B5da
        19 реда но не мисля,че за сега си заслужава. Има много по-важни работи преди това. Сега съм на седмичен ред генерация. Ще е на 63мм с 1 резонаторно и ще е изведена на десния заден калник над прага. Мислих и така ми се видя най-разумно...
        Attached Files
        Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от kocta Покажи съобщение
          Имам си маслен радиятор 15 редов.Обдухва се от отвора за десния халоген а отзад съм изрязал подкалника за да излиза все някъде топлото.
          Как и през какво си го вързал - в смисъл вход и изход?
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • #95
            Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
            Как и през какво си го вързал - в смисъл вход и изход?
            Дедртата си има вход и изход за маслен радиатор
            Lancia Dedra Integrale

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
              Как и през какво си го вързал - в смисъл вход и изход?
              Заводско си излиза с маслен радиятор този мотор.
              Чакай ще ти нахвърлям няколко снимки и една схема за 16в турбо на маслените "потоци и течения"
              Мисля,че ставаше и от марея дизел поне такъв спомен имам,че ИЦИ беше писал.
              Attached Files
              Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

              Comment


              • #97
                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                Как и през какво си го вързал - в смисъл вход и изход?
                Той този мотор си има заводски такъв радиатор,просто го е монтирал.
                Цялата конзола заедно с масления филтър е изработена така,на нея самата си има извооди за маркучите.
                Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                Comment


                • #98
                  Пф, да бре, по инерция си мисля че тва е ТС......не съм в час с темата.....
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #99
                    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                    Как и през какво си го вързал - в смисъл вход и изход?
                    Ники теб ти трябва такова

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от kocta Покажи съобщение
                      Сега съм на седмичен ред генерация. Ще е на 63мм с 1 резонаторно и ще е изведена на десния заден калник над прага. Мислих и така ми се видя най-разумно...
                      Мисли за бъдещето, не се ограничвай с тез мижавите 63 мм

                      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                      YouTube
                      evo2 600

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
                        Мисли за бъдещето, не се ограничвай с тез мижавите 63 мм
                        То и на мен ми се иска нещо 76-ца ама място отдолу няма Трябва да преправям стари щитове за генерация ако не искам да изпека бензиновите пътища и тампоните на кардана. Малко е гърч долу ,е ти знаеш много добре де какво ти обяснявам
                        Иначе за вбъдеще демек догодина целта е 1.5 бара бууст холд. И незнам 63-ката дали ще й стигне дебита?
                        То изхода на турбината ми към даунпайпа си е на 63мм по спомен. Незнам Вие ще кажете дали 63мм стига без гърнета само с проходно резонаторно или си трябва нещо от 70 нагоре?!
                        Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                        Comment


                        • За такъв сетъп рестрикцията ще ти дойде от турбината и сток колектора,а не от 63 генерацията.

                          63 генерация е за сетъп 300+,така ,че преценяй.
                          145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                          Comment


                          • Еми аз повече от 300 нейскам
                            Май засега ще си продължа просто генерацията на 63мм която е от даунпайпа още пък ако ми омалее някой ден ще мисля нещо друго Пък и така ще ми е по-лесно от към място и изолация. Иначе за 1.5 бара холд имам всичко без тръбен колектор и дюзи около 500цц.
                            Тази зима докато седи ще й зглобиме една клетка и малко ще преправиме по купето и окачването. Мисля догодина в началото да си я покарам със сегашния сетъп за да свикна първо с окачване и тн. пък после ще гоня и сила. То се е видяло,че колата си е само за трак дейове и забави и няма да се кара по улицата. То аз от последния италянски трак дей не съм я и изкарвал даже.
                            За това направо ако е гарга да е рошава.
                            Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                              За такъв сетъп рестрикцията ще ти дойде от турбината и сток колектора,а не от 63 генерацията.

                              63 генерация е за сетъп 300+,така ,че преценяй.
                              Аз съм напълно съгласен,
                              мойта дедра беше на 1,5 бара холд бууст,пак с такива промени като на Коста,т.е. челен кулер,голяма помпа,даже имах и тръбен колектор.До 1м. преди края бях на 63мм,а този метър беше на 76мм заедно с проходно гърне пак на толкова по простата причина че го зех от Ици от Типо-то.
                              Смятам че няма да имаш никакви проблеми с генрация на 63мм,мойта даже не можеше да държи дори на 4-та след 5500 , 1,5 бара бууст.
                              Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно

                              Comment


                              • Май е време да си лягам Много се застоях на този компютър... не е полезно. Лоши неща ми ражда болната глава.
                                Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                                Comment

                                Working...
                                X