Първоначално публикувано от ivanko_rs
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Alfa Romeo 145 1.4 TS
Collapse
X
-
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеИ при мен толкова показваха водите, ама масълцето няколко пъти стигна 115 градуса.....при по екстремно каране за по дълго време е по идеино по мое мнение да се бодне един маслен кулер, отколкото нещо за охлаждане на водата.....
При още по топло време съм стигал до 135-145 градуса на маслото и 100 градуса на водата,пак на Калояново разбира се.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Comment
-
Имам си маслен радиятор 15 редов.Обдухва се от отвора за десния халоген а отзад съм изрязал подкалника за да излиза все някъде топлото.
Имам само още 1 възможност за по-голям и това е този.
http://racing-mania.com/browse/produ...r+19+r%D0%B5da
19 реда но не мисля,че за сега си заслужава. Има много по-важни работи преди това. Сега съм на седмичен ред генерация. Ще е на 63мм с 1 резонаторно и ще е изведена на десния заден калник над прага. Мислих и така ми се видя най-разумно...Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro
Comment
-
Първоначално публикувано от kocta Покажи съобщениеИмам си маслен радиятор 15 редов.Обдухва се от отвора за десния халоген а отзад съм изрязал подкалника за да излиза все някъде топлото."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеКак и през какво си го вързал - в смисъл вход и изход?Lancia Dedra Integrale
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеКак и през какво си го вързал - в смисъл вход и изход?
Чакай ще ти нахвърлям няколко снимки и една схема за 16в турбо на маслените "потоци и течения"
Мисля,че ставаше и от марея дизел поне такъв спомен имам,че ИЦИ беше писал.Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеКак и през какво си го вързал - в смисъл вход и изход?
Цялата конзола заедно с масления филтър е изработена така,на нея самата си има извооди за маркучите.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Comment
-
Пф, да бре, по инерция си мисля че тва е ТС......не съм в час с темата....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеКак и през какво си го вързал - в смисъл вход и изход?
Comment
-
Първоначално публикувано от kocta Покажи съобщениеСега съм на седмичен ред генерация. Ще е на 63мм с 1 резонаторно и ще е изведена на десния заден калник над прага. Мислих и така ми се видя най-разумно...
Comment
-
Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщениеМисли за бъдещето, не се ограничвай с тез мижавите 63 ммТрябва да преправям стари щитове за генерация ако не искам да изпека бензиновите пътища и тампоните на кардана. Малко е гърч долу ,е ти знаеш много добре де какво ти обяснявам
Иначе за вбъдеще демек догодина целта е 1.5 бара бууст холд. И незнам 63-ката дали ще й стигне дебита?
То изхода на турбината ми към даунпайпа си е на 63мм по спомен. Незнам Вие ще кажете дали 63мм стига без гърнета само с проходно резонаторно или си трябва нещо от 70 нагоре?!Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro
Comment
-
За такъв сетъп рестрикцията ще ти дойде от турбината и сток колектора,а не от 63 генерацията.
63 генерация е за сетъп 300+,така ,че преценяй.
Comment
-
Еми аз повече от 300 нейскам
Май засега ще си продължа просто генерацията на 63мм която е от даунпайпа още пък ако ми омалее някой ден ще мисля нещо другоПък и така ще ми е по-лесно от към място и изолация. Иначе за 1.5 бара холд имам всичко без тръбен колектор и дюзи около 500цц.
Тази зима докато седи ще й зглобиме една клетка и малко ще преправиме по купето и окачването. Мисля догодина в началото да си я покарам със сегашния сетъп за да свикна първо с окачване и тн. пък после ще гоня и сила. То се е видяло,че колата си е само за трак дейове и забави и няма да се кара по улицата. То аз от последния италянски трак дей не съм я и изкарвал даже.
За това направо ако е гарга да е рошава.Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro
Comment
-
Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщениеЗа такъв сетъп рестрикцията ще ти дойде от турбината и сток колектора,а не от 63 генерацията.
63 генерация е за сетъп 300+,така ,че преценяй.
мойта дедра беше на 1,5 бара холд бууст,пак с такива промени като на Коста,т.е. челен кулер,голяма помпа,даже имах и тръбен колектор.До 1м. преди края бях на 63мм,а този метър беше на 76мм заедно с проходно гърне пак на толкова по простата причина че го зех от Ици от Типо-то.
Смятам че няма да имаш никакви проблеми с генрация на 63мм,мойта даже не можеше да държи дори на 4-та след 5500 , 1,5 бара бууст.Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Comment
Comment