Известие

Collapse
No announcement yet.

Проект 147 1.9 JTD 8V Z-Еdition до към 200++

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Змеи освен ПЕТКО няма кои да накара твоита да върви като моята,но ти няма да имаш този шанс и престани да се заяждаш с него че почвам да се дразня. И ДА ТИ КАЖА ЧЕ МОЯТА ОСВЕН МАП СЕНЗОР И ТУРБО 2256 ДРУГО НЯМА ВСИЧКО Е В СОФТУЕРА. И ако искаш да се пробваме ключ за ключ както съм без чип.
    Last edited by Rado145QV; d.m.y г., 18:17.
    SPRINTAUTO service
    0893277773

    Comment


    • Първоначално публикувано от Rado145QV Покажи съобщение
      .... И ДА ТИ КАЖА ЧЕ МОЯТА ОСВЕН МАП СЕНЗОР И ТУРБО 2256 ДРУГО НЯМА ВСИЧКО Е В СОФТУЕРА....
      Тъй ама на човека не му се вярва чак.......
      Интересно е че след тия всички интервенции разликата спрямо Хонди-монди по 130 коня не е особенно задоволителна,според мен
      Last edited by abart_; d.m.y г., 18:24.
      146 Turbo

      Comment


      • Първоначално публикувано от Rado145QV Покажи съобщение
        Змеи освен ПЕТКО няма кои да накара твоита да върви като моята,но ти няма да имаш този шанс и престани да се заяждаш с него че почвам да се дразня. И ДА ТИ КАЖА ЧЕ МОЯТА ОСВЕН МАП СЕНЗОР И ТУРБО 2256 ДРУГО НЯМА ВСИЧКО Е В СОФТУЕРА. И ако искаш да се пробваме ключ за ключ както съм без чип.
        Уоууу, отпусни малко юздите бе мойй, кво подпали кат Москвич 12-так на 100 октана деа...
        И децата знаят, че само с мап и 2256, онази мощност просто нема как да се получи...

        Ако пък се налагаше и ако с теб, не бяхме приятели, за мен нямаше да представлява абсолютно никакъв проблем, да отскоча до Поморие и да те оттърва от 145-цата ти, знаеш...

        Първоначално публикувано от abart_ Покажи съобщение
        Тъй ама на човека не му се вярва чак.......
        Интересно е че след тия всички интервенции разликата спрямо Хонди-монди по 130 коня не е особенно задоволителна,според мен
        Ми освен, че си изпаднал в некво супер дълбоко заблуждение, няма как да ти кажа друго...
        На точно, ей такива Сивици, на добър хАсфалт им правя по 1-2 автовоза и 2-3 училищни автобуса, но с оглед на несъпоставимите автомобили, нещата са напълно резонни...
        Last edited by ЗМЕЯ!; d.m.y г., 19:04.
        SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
        SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
        SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

        Comment


        • Виш ся, не ми се спори кой е в заблуда и кой - не (пък и ще ти изцапаме темата)

          Просто казвам какво съм видял от резултатите от видеото

          Успех с колата и целта от 250 к.с

          цвета е един път просто но сякаш джантите бледнеят на целия фон - лично мнение, без лоши чувства
          146 Turbo

          Comment


          • Тук е момента да споделя поредната си порция от премеждия около доставката на измервателните ми уреди от Германия, окабеляване и монтаж на датчиците, (и най-трудоемкото) изграждане на конзола в заводската ми странична колонка +нейното неколко-кратно боядисване и напасване...

            Ще ви спестя, колко пари, време и нерви ми е коствало всичко, а направо ще премина към споделяне на крайния резултат, който се получи по един наистина великолепен начин...направо си заслужи страданието!



            На по-ярка слънчева светлина подсветката на уредите идва слаба, затва предстои да разбера сменяема ли са диодите...


            ВИДЕО ТЕСТ!
            Last edited by ЗМЕЯ!; d.m.y г., 02:15.
            SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
            SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
            SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

            Comment


            • Много красиво и чисто изпълнение
              Минавал съм го тоя филм и наистина конзолата е най-трудната част от цялата операция ако искаш да стане наистина красиво изпълнението (както е в случая)

              Comment


              • Евала батка за старанието всичко да изглежда подобаващо красиво. Не всичко е мотор и задвижване все пак. Много радва колата. Със здраве да си я караш и пари за глезотийки да имаш.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • Уредите са ти китайчета пич... това че си ги поръчал от Германия а пък те от Китай незначи че са немски

                  И за да не е спам това!Да ти кажа неса разглобяеми за да се смени диода,но все пак са по-добри от тези със прозрачното стъкло защото през деня добре но вечер ти вадят очите.
                  Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
                  Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
                  Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
                  Mercedes Benz A170 CDI FL '01
                  Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

                  Comment


                  • Добре де, останалите уреди на колата през деня не чакат на подсветка да ги виждаш... тия нещо не им е домислено... ако през деня им трябва подсветка, нощем ще вадят очички.
                    Евентуално не подсветката, а стрелките или циферблатите да се сменят та да се виждат денем нормално?
                    Welcome to the real world

                    Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                    Comment


                    • Нищо, че са китайчета. Аз съм разглобявал такива че им горят едни диоди най-често. Вътре има около 10-тина светодиода свързани последователно през диод и резистор. Със смяна на резистора почват да светят по-силно но трябва и диода да се смени с по мощен. Но по-добре да не се бутат, че нощем вадят очи наистина.

                      Иначе тук има качествени уреди: http://rspec.co.uk/
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от acko88 Покажи съобщение
                        Уредите са ти китайчета пич... това че си ги поръчал от Германия а пък те от Китай незначи че са немски

                        И за да не е спам това!Да ти кажа неса разглобяеми за да се смени диода,но все пак са по-добри от тези със прозрачното стъкло защото през деня добре но вечер ти вадят очите.
                        Ако си си помислил, че с това, че уредите са сглобявани в Китай, ще ме изненадаш...еeммми поизлъгал си се май френд...

                        Че, пък са правени в Китай (където се прави и 99% от останалата техника в света) не означава автоматически, че уредите ми няма да дойдат от Германия, където е централата и сервизната база на DTS?!
                        Или, че въпреки, това, няма за всеки от тях да имам TUV сертификат за качество и заводски тест, нали?

                        Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                        Добре де, останалите уреди на колата през деня не чакат на подсветка да ги виждаш... тия нещо не им е домислено... ако през деня им трябва подсветка, нощем ще вадят очички.
                        Евентуално не подсветката, а стрелките или циферблатите да се сменят та да се виждат денем нормално?
                        Уредите са компактни, точни и красиви, ноо момента с подсветката наистина, не е измислен както трябва...а най-лошото е, че май наистина, не са разглобяеми!
                        SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
                        SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
                        SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

                        Comment


                        • Не ме разбра явно, контраста на скалата и стрелката трябва да ги прави видими на дневна светлина без никаква подсветка, ако това не се случва, значи нещо е сбъркано.
                          И вместо да си вадиш очите... помисли в тази насока.
                          Welcome to the real world

                          Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                            Не ме разбра явно, контраста на скалата и стрелката трябва да ги прави видими на дневна светлина без никаква подсветка, ако това не се случва, значи нещо е сбъркано.
                            И вместо да си вадиш очите... помисли в тази насока.
                            Тези са с тъмно стъкло колега,затова имат нужда от подсветка и през деня,но кофтито е че явно неса оцелили фолиото с което да затъмнят,щом през деня се виждат кофти...
                            Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
                            Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
                            Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
                            Mercedes Benz A170 CDI FL '01
                            Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от acko88 Покажи съобщение
                              Тези са с тъмно стъкло колега,затова имат нужда от подсветка и през деня,но кофтито е че явно неса оцелили фолиото с което да затъмнят,щом през деня се виждат кофти...
                              Уредите в тъмното светят добре и понеже са много приятни за окото мисля, поне за сега да не барам диодите...

                              Друго обаче ми прави кофти впечатление, а именно, че когато жегна добичето до към над 100 градуса на маслото, уреда за налягане започва да отчита нереално ниски стойности и става малко по-муден...

                              Та, ако някой е имал подобни проблеми с уред налягане масло на DTS или на друга марка, нека свирне...
                              SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
                              SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
                              SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

                              Comment


                              • А да не би в датчика да е проблема?
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X