If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
аз го виждам
имах предвид, че такива показания съм виждал при продължително натоварване на турбо бензинова кола
в големи жеги
провери термостата на маслото да не ти прави проблем
имахме и подобен случай, който се оправи след смяна на радиатора на маслото
аз го виждам
имах предвид, че такива показания съм виждал при продължително натоварване на турбо бензинова кола
в големи жеги
провери термостата на маслото да не ти прави проблем
имахме и подобен случай, който се оправи след смяна на радиатора на маслото
Добро попадение, но и да допуснем, че имам проблем с термостата, не виждам как това би повлияло на показанията на уреда налягане масло...?!
Просто е нормално когато е много висока температурата на маслото,става на чорба...съответно ниски показания на уреда,просто щото и налягането си е ниско
Mercedes ML 63 AMG 07'
159 TI 2.4JTDm SW 09'
156 2.0 20V Turbo
VW Phaeton 3.0 TDI 09'
sigpic
Уредите в тъмното светят добре и понеже са много приятни за окото мисля, поне за сега да не барам диодите...
Друго обаче ми прави кофти впечатление, а именно, че когато жегна добичето до към над 100 градуса на маслото, уреда за налягане започва да отчита нереално ниски стойности и става малко по-муден...
Та, ако някой е имал подобни проблеми с уред налягане масло на DTS или на друга марка, нека свирне...
При мен се прецака датчика и след яко ръчкане налягането падаше до 0.
Премерих с механичен манометър за всеки случай и си сложих датчик VDO. На Equus само уреда става.
Просто е нормално когато е много висока температурата на маслото,става на чорба...съответно ниски показания на уреда,просто щото и налягането си е ниско
Олтично съм наясно с написаното от теб, но колкото и да е ниско си мисля, че под 0.2 бара на празен ход, нема как да падне при положение, че под 0.5 автоматично светва чек за ниско налягане в картера!
някакви шамари си раздавал
няма ли да се похвалиш?
интересно ми е що ли бързото браво не е искало
гонка
alfa 164 t.s ex
tipo 2,0 16v turbo ex
opel astra amnesia ex
megane 2 ex
alfa 159 jtd ех
audi A6/S TQ 330+
audi a4 b5 1,8 TQ 500++
alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design
някакви шамари си раздавал
няма ли да се похвалиш?
интересно ми е що ли бързото браво не е искало
гонка
Ми щот е слаба ракия, как защо...?!
Иначе, след замяна на датчика налягане масло с нов се установи, че причината за нулевите показания на часовника не са от него, ами от студена спойка и пробит маркуч, след поправката на които уреда, вече показва 1.5 бара холд на празен ход
теб като та вида ша ти кажа на кой ша показваш пръсти
да не спамя тука май май мноо зе да си вярваш.......
alfa 164 t.s ex
tipo 2,0 16v turbo ex
opel astra amnesia ex
megane 2 ex
alfa 159 jtd ех
audi A6/S TQ 330+
audi a4 b5 1,8 TQ 500++
alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design
Повечето запознати с проекта ми знаят, че след неуспешен опит за изкарване на повече от текущата мощност на колата, турбинката ми GT2256V за жалост приключи своя жизнен цикъл с лека експлозия в сервиза на Келеша...
Ноооо понеже съм свикнал да гледам философски на нещата, веднага разбрах, че е дошло време за следващата голяма крачка в моя проект!
И тъй, като е крайно време да изкарам темата от прахта и страннннно слабата оценка, започвам с описание на предстоящия оптичен и силов сетъп + съответните снимки разбира се:
Силов тунинг:
-Ново турбо GTB2056VK (Q7 3.0 V6 TDI)
-Нови турбо пътища
-Смяна на помпата с (0 445 010 006) R65 от 2.4 (150) JTD
-Увеличаване размера на смукателния колектор до 47 mm. и цялостно премахване на EGR-a
-Преправяне на даунпайпа и актуатора
-Нов изпускателен колектор
-Смяна датчик рейка с нов до 1800 бара.
-Нов еърбокс HKS
-Нов дебитомер
-Нова частична генерация
-Нови керамични рейсинг накладки EBC RedStuff
Оптика:
-Смяна предни калници
-Изработка на отливка и ново изделие предна броня
-Генерално преправяне на задната броня
-Смяна на праговете с нови тип GTA
-Боя (червена перла 8C Comp...202B)
Смятам, че достатъчно жегнахме темата за сега, по-късно следват и снимките от оптичния
Специални благодарности на Добри Иванов и сервиз VGZ от Асеновград за отлично свършената работа!!!
Браво! И гледам турбината е сложена. Колата в движение ли е сега? Или чакаш да ти нагодят новия софт?
Хардуерния сетъп е готов от още преди месец, замотах се с доизкусоряване на външния вид, че всичко направено по него до момента благодарение на небезивестните ТУНИНГ ЦЕНТЪР ПЛОВДИВ http://tuningcenterbg.com/home-1.html разбира се, се оказа един голям и космат ташак!!!
Никой да не ходи при тези кретени, СТРАШНИ ИЗМАМНИЦИ И НЕВЕРОЯТНИ AMATЬОРИ СА!!!
Само от кит по калниците, броните и праговете сме свалили над 30 КГ.!!!!!!!!!!!!
За грозните изпълнения с 10 сантиметровите видии, даже неща и да се сещам...
Но да се върнем на въпроса, другата седмица ми идват оригиналните прагове GTA от Англия и след като се пръсне за пореден път колата ще се мисли за мап при Келешо и некъв подобаващ завършек от към коне на целия сетъп.
Comment