Известие

Collapse
No announcement yet.

Проект 147 1.9 JTD 8V Z-Еdition до към 200++

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от Dagi Покажи съобщение
    Браво много добре се е получила още малко и 230 коня ще ги има ,междудругото в алфаолнера обсъждаха,че от Q2 диференциала има още 4 % загуби и затова и максималната на колата пада с близо 10км
    Уау пропуснал съм да го прочета това Даги, наистина е адски любопитно, a 4% са ужасно много загуби, интересно как ли са ги установили, благодаря ти...

    Надявам се, като оправим дерта с нестабилното налягане в рейла палара да се качи доволно, защото по задание 1650 пост. варира между 1570/80 и 1600...кофти хава
    Last edited by ЗМЕЯ!; d.m.y г., 11:56.
    SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
    SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
    SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

    Comment


    • Първоначално публикувано от Zmeycho Покажи съобщение
      Уау пропуснал съм да го прочета това Даги, наистина е адски любопитно, a 4% са ужасно много загуби, интересно как ли са ги установили, благодаря ти...

      Змей, всички дифове с ограничено приплъзване, натоварват повече, логично е да има загуба. В единия случай движиш едно колело, в другия две.

      http://www.facebook.com/VenturaGarage
      Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

      Comment


      • Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
        Змей, всички дифове с ограничено приплъзване, натоварват повече, логично е да има загуба. В единия случай движиш едно колело, в другия две.
        Батка мен ми пределно ясно, че има загуби майно, просто незнаех, че са цели 4% и ако се калкулират и те сещай се кво става...
        SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
        SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
        SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

        Comment


        • Първоначално публикувано от Zmeycho Покажи съобщение
          Батка мен ми пределно ясно, че има загуби майно, просто незнаех, че са цели 4% и ако се калкулират и те сещай се кво става...
          става че си имаш почти 230 коня
          Last edited by Jivko7777; d.m.y г., 15:57.
          156 2.4JTD 136+ PS

          Comment


          • Браво за положените усилия !!! Колата сигурно е като ракета !
            Успех на Серес.

            Мен специално ме интересува кво ще направи на 400м.
            Просто интерес !
            Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
            159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
            NEW 159 2.0 JTDm Black TI

            Comment


            • Евала батка майна негър Да видиш ти сега кво е вървящ дизел Айде и те искам на серес на целата газ не да ми се возиш
              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
              sigpic
              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

              Comment


              • Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                Евала батка майна негър Да видиш ти сега кво е вървящ дизел Айде и те искам на серес на целата газ не да ми се возиш
                И без чалга, че кърки ще му набия в говорителите на тоя Змей.
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
                  Змей, всички дифове с ограничено приплъзване, натоварват повече, логично е да има загуба. В единия случай движиш едно колело, в другия две.
                  Това твърдение написано по този начин е колкото вярно толкова и грешно. Вярно е ако се отнася за движение по крива линия т.е завой, или при движение по настилка с различно сцепление на двете колела. Грешно е ако се отнася за движение по права линия с еднакво сцепление на двете колела а точно такъв вид сцепление примерно има и на диното, т.е като се мери колата на дино дали ще е със или без шпер няма никво значение

                  ---------- Post added at 00:07 ---------- Previous post was at 00:04 ----------

                  Първоначално публикувано от Zmeycho Покажи съобщение
                  Батка мен ми пределно ясно, че има загуби майно, просто незнаех, че са цели 4% и ако се калкулират и те сещай се кво става...
                  Нищо не става просто защото не е редно да се калкулират такива "загуби"

                  Comment


                  • [QUOTE=kelesha;1046303]Това твърдение написано по този начин е колкото вярно толкова и грешно. Вярно е ако се отнася за движение по крива линия т.е завой, или при движение по настилка с различно сцепление на двете колела. Грешно е ако се отнася за движение по права линия с еднакво сцепление на двете колела а точно такъв вид сцепление примерно има и на диното, т.е като се мери колата на дино дали ще е със или без шпер няма никво значение [COLOR="Silver"]

                    Така е. Но остава въпроса как са замерили загубите в мощността и дали е възможно на различни динота шперовете да се държат по различен начин. Също така дали има значение типа на диференциала.
                    Last edited by ne0; d.m.y г., 10:59.

                    http://www.facebook.com/VenturaGarage
                    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
                      Така е. Но остава въпроса как са замерили загубите в мощността и дали е възможно на различни динота шперовете да се държат по различен начин. Също така дали има значение типа на диференциала.
                      "загубите" при замерване на ролинг роуд динота като всички в БГ без това в Проспиид(то е хъб дино) представляват най вече триене на гумите на колата с валяците на диното, другите загуби са в кутията и съответно в диференциалите но те са направо незначителни сравнени с тези които поражда триенето на гумите с валяците. Така или иначе на квото и дино да се мери, винаги се "кара" направо или поне така трябва да се кара и когато се кара направо шпера просто стои "свидетел" и не работи т.е не оказва никакво влияние на процесите които протичат и съответно не консумира мощност. За да "заработи" диференциала бил той шпер или не, трябва да имаме разлика в скоростите на ляво и дясно колело, ако нямаме такава разлика диференциала просто не работи т.е няма значение какъв ще е и дали въобще го има или го няма (примерно е заварен)

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от kelesha Покажи съобщение
                        "загубите" при замерване на ролинг роуд динота като всички в БГ без това в Проспиид(то е хъб дино) представляват най вече триене на гумите на колата с валяците на диното, другите загуби са в кутията и съответно в диференциалите но те са направо незначителни сравнени с тези които поражда триенето на гумите с валяците. Така или иначе на квото и дино да се мери, винаги се "кара" направо или поне така трябва да се кара и когато се кара направо шпера просто стои "свидетел" и не работи т.е не оказва никакво влияние на процесите които протичат и съответно не консумира мощност. За да "заработи" диференциала бил той шпер или не, трябва да имаме разлика в скоростите на ляво и дясно колело, ако нямаме такава разлика диференциала просто не работи т.е няма значение какъв ще е и дали въобще го има или го няма (примерно е заварен)
                        Добре де , един пример , пунто на валци - 140 коня ,
                        втори опит сядат 2 ма на калниците и ето 30 коня отгоре

                        тука как точно е измерена мощността ,щото в единия вариант губиш 30 коня от триене ли ?как се решава този проблем ???

                        и значи ли това че на проспиид диното е най обективно защото няма такива разлики и % от загубите в триене който не е ясен точно колко е
                        Last edited by WhitePower; d.m.y г., 10:33.
                        Volvo S80 2.0 T5 180hp
                        Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                        Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                          Добре де , един пример , пунто на валци - 140 коня ,
                          втори опит сядат 2 ма на калниците и ето 30 коня отгоре

                          тука как точно е измерена мощността ,щото в единия вариант губиш 30 коня от триене ли ?как се решава този проблем ???

                          и значи ли това че на проспиид диното е най обективно защото няма такива разлики и % от загубите в триене който не е ясен точно колко е
                          Орлине........пак ли,не в тази тема!

                          Тези въпроси ги има разисквани ,ако имаше желание да прочетеш, щеше да си фърст.
                          145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                            Орлине........пак ли,не в тази тема!

                            Тези въпроси ги има разисквани ,ако имаше желание да прочетеш, щеше да си фърст.
                            Просто исках отговор лично от човека с диното , ние можем да си пишем каквото си искаме но той е оунъра и той знае най добре
                            Volvo S80 2.0 T5 180hp
                            Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                            Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                              Добре де , един пример , пунто на валци - 140 коня ,
                              втори опит сядат 2 ма на калниците и ето 30 коня отгоре
                              Каде е мерено това, на коя скорост и колко време трае ръна ?

                              Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                              тука как точно е измерена мощността ,щото в единия вариант губиш 30 коня от триене ли ?как се решава този проблем ???
                              Отговори ми на горния въпрос и ще ти обясня

                              Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                              и значи ли това че на проспиид диното е най обективно защото няма такива разлики и % от загубите в триене който не е ясен точно колко е
                              Незнам какво разбираш под "обективно" ? И какво те притесняват загубите ? Когато колата се движи по пътя пак има "загуби" в триене, значи ли това че движението на колата по пътя не е "обективно" ?

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Zmeycho Покажи съобщение
                                Бе яяяя ми кажи ти как точно определяш теглото на един автомобил...по снимка ли гадаеш или просто квото фърления боб покаже???





                                Пичалари малко да ви изпусне човек и веднага го обръщате на кварталната лаладжийница майна нищо не става от вас...

                                Влади не слагай всички на по тон и 400 колко твоя танк брат щот очаквам Змията да е около 1300 кг.
                                Негро, моят танк е 1365 кг по книжка + пълен резервоар + мен = 1520 кг
                                Колата е 150 к.с. ... не знам колко е с чипа, но вЪри повече и грубо се пада х 10 кг/к.с. ... евала
                                btw ... твоята кола е по-мощна, но със сушито от онази вечер, което изяде, е по-тежка вече

                                п.с. Ела в завода да измерим трактора на кантара за камионите
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X