ЕВАЛАТА!!!
Известие
Collapse
No announcement yet.
Плахо пистовизиране и "rebuild" на 156 3.0V6
Collapse
X
-
http://www.facebook.com/VenturaGarage
Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."
-
Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщениеКам ги джантите?"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Дано си ги спазарил за добра цена,че са кръгли като знак стоп
Иначе вземи промени пак заглавието направо на Пистовизиране,че вече не виждам нищо ПлахоEX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеДано си ги спазарил за добра цена,че са кръгли като знак стоп
Като цяло искам да мина изцяло на БМВ главини, щото тия джанти отзад в момента са 10J 18" и са 12.2 кг, а сегашните дето бях с тях на серес са 9J 18" и са 14.7 кг - кофтито е че ЕТ на тия задни е 17 и както виждате от снимката се изнасят вече твърде брутално настрани, не че е проблем, но изнесох почти 10 сантиметра калника, сега трябва да го изнеса още 2-4 см, или просто да го изрежа и да си спестя ядовете......
Главина на БМВ отпред мисля че няма да е проблем да се сложи, вътрешния отвор където влиза в лагера е същия - 42мм, дължината визуално е с 2-3 мм разлика, но там като не минава полуоска ми е все тая, просто ползвам гаст от каре да да сапуша и хвана лагера.......
Драмата е отзад, тъй като:
Шлиците и отвора на на главината на е36 са по големи от шлиците на външното каре на 156......ако беше обратното щеше да има решение, но така е кофти........шлиците от Фиат Улисе са едни и същи, но пък полуоските са различни като шлици спрямо 156.......
Но трябва да стигна до решение, със сигурност това ще са джантите ми за в бъдеще, до 285 гума може да се нахули на тях, и това ми е достатъчно...."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Всичко е е екстра!
Само тия калници...що се занимаваш да правиш красоти, та после да режеш и да боядисваш според всяка нова гума и джанта? Режи смело арките по-нагоре, да стане "по-дълбок" калника - нека да е като калник на кросов мотор, кво ти дреме, че е малко повече над горния край на гумата...никога няма да ги закача повече...
Те тия по-големи балъци ли са от тебе, че са направили така калниците - http://www.mascoche.net/competicion/...3-wrc-2013.jpg
Comment
-
Относно не пасващите шлици:
Точно както имаш решение когато мъжките са по-големи от женските, то защо не смениш само вала между двете карета? С къстъм валче и да слагаш каквито си искаш карета.
Не че е перфектното решение, но ми се струва достатъчно просто и реализуемо. Едно зъбонарязване на шлици не е безумно скъпо, особено на вал. Стругарските + материала, първична ТО, ТВЧ и шлайф и те не са цифра.Last edited by koceto_8; d.m.y г., 19:49.
Comment
-
Неска мина относително сполучливо свободно каране на Калояново......макар че минусите бяха повече от плюсовете, но все пак се върви в правилната посока......
Минусите бяха че сумарно навъртях само 2 излизания с общо 4 бързи обиколки за време през тях.......заден ляв слик изненадващо се спука, картерната вентилация се откачи и почти цялата задница стана в масло, след като видях че е към половин сант под минимума реших че не си струва да рискувам а и имах неблагоразумието да не си нося резерва......за капак и конзолата със скоростния лост се размести от мястото си.......
Плюсовете бяха че колата си няма и хабер от загряване, въпреки че беше топличко, до малко предиобед когато приключих температурата беше към 27-28, а водата не мина 65 - 70 градуса - както си беше и още първия път като си беше рада отпред.......летвата се свали на 57.33, цел ще ми е с този двг да сваля под 57, с 3.0 под 56......колата стои много добре из завойте......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Дрифта изобщо не ми е страст, да не кажа дори по силна дума......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от MaVrUt Покажи съобщениенякой клипче с дрифтче няма ли да видим с тая ралиджийка? бъди първия и в тази категория,може би и последния !Той силно работи в насоката да избягва дрифт движенията в завойте,че му е палава задницата,а ти му искаш дрифтене
EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеНеска мина относително сполучливо свободно каране на Калояново......макар че минусите бяха повече от плюсовете, но все пак се върви в правилната посока......
Минусите бяха че сумарно навъртях само 2 излизания с общо 4 бързи обиколки за време през тях.......заден ляв слик изненадващо се спука, картерната вентилация се откачи и почти цялата задница стана в масло, след като видях че е към половин сант под минимума реших че не си струва да рискувам а и имах неблагоразумието да не си нося резерва......за капак и конзолата със скоростния лост се размести от мястото си.......
Плюсовете бяха че колата си няма и хабер от загряване, въпреки че беше топличко, до малко предиобед когато приключих температурата беше към 27-28, а водата не мина 65 - 70 градуса - както си беше и още първия път като си беше рада отпред.......летвата се свали на 57.33, цел ще ми е с този двг да сваля под 57, с 3.0 под 56......колата стои много добре из завойте......
...не виждам що се моташ, та не направиш и Купето със задно...
Ти с ГПС само времената за обиколка ли засичаш или имаш пълно заснемане на движението по пистата? Интересно ми е например каква ти е скороста в Кроасана, на излизане от последния завой, колко правиш на правата? Къде на коя предавка си и с колко оборота?
Comment
-
10 херцовия гпс реално ти отчита скороста всеки метър по пистата, но ми е малко тегаво наслагването на картина и наличната телеметрия дето тече.....
Последния завой например се отчита най - ниската скорост преди да започне ускорението - 81......най - вискока на правата 161, най ниска на първи завой 77, на кроас се почва спиране от 115, след първия десен там най ниска 84, преди левия на кроасана се вдига до 93, на "върха" на кроас ниска 86, после ускорение до бавния десен с 120, спиране до 70 и така нататък.......
Това го гледам сега от обиколката 57.33 - интересното става че като ми пада скороста на правата, падат и времената......."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
Comment