Известие

Collapse
No announcement yet.

Плахо пистовизиране и "rebuild" на 156 3.0V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Това ще е окончателния вариант на главите, знам че се разминава с обичайните изпълнения за портване, и особенно полиране, но така ще ги оставя, като само на входящите ще задълбая малко входа към главата, за да се получи нещо като ръбче, което да се получава от тръбата отиваща към главата......
    Преди 2 дни двигателя изглеждаше така, от вчера е на съставните си части, издирват се допуските на маслената помпа, за да съм сигурен в нея, малко беше филм свалянето и, снимки за нея по късно......
    Малки спретнати буталца, със леки следи от клапани по челата си, снимки на който отново ще има по късно.......не ме беше излъгало англичанчето, действително двигателя е отварян за тая манипулация......
    Биелни лагери.........
    Биелни лагери.........
    Биелни лагери.........
    Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 11:37.
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #32
      Бате хващай шкурката и полирай портовете. Шкурка 480 първо упражнение за чупене на пръсти после с 800 минаваш и става гладко като на 18 годишна кака
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #33
        До дюзите ще го направя идеално гладко, но след тях ще го оставя така, както си е.....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #34
          Що бе?
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #35
            Ми така съм решил, не ми се влиза в излишна полемика гладки като огледало ли трябва да са там стените, или леко награпавени......
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #36
              Не е казано като огледало, но поне да махнеш следите от стъргането, че има ръбове. То за това се прави гладко. За да се постигне ламинарност на въздуха. Сега вече кое е по-добре... ламинарност или турболентност не искам да влизам с спор и аз. Шлайфистите ме посъветваха така и така и направих

              На ТС-а има много дефекти в отливката в портовете. От страни има едни ръбове които съм премахнал тотално. На ръновете също имаше дефекти.

              Ето снимки от процеса при мен и на края главата завършена.
              Attached Files
              Last edited by oem; d.m.y г., 14:28.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #37
                Дойдоха и 3.2 GTA валовете вляво на долната снимка са ГТА, вдясно са от 2.5......само всмукателните, изпускателните са едни и същи.......тия дни ще се сдобия и с пети за 3.2.......
                2.5 с пета за 2.5 и 3.0
                ГТА вал с пета от 2.5........
                Нова водна помпа с метален пропелер, старата долу има пукнатина близо до оста, и макар че изглежда че няма превъртане, отива в историята.......
                Днеска имаше и разглобяване на маслената помпа като изключително важна част - всичко изглеждаше перфектно, ще трябва да поогледам къде да забия датчика за налягане на маслото, въпреки че съм решил да изхвърля стоковия датчик, мястото пак е ограничено да сложа друг без някакъв удължаващ елемент......
                На тия буталца се виждат малко и леки следи от клапани, ако кликнете на снимките и ги уголемите, не изглежда особенно фатално.......
                Нещо за което бих искал да чуя мнения - аз определено не съм го изтървал тва бутало, ръбчето не изглежда голямо, няма надиране по ризата, мисля леко да го изравня отгоре, освен ако някой не каже по добре идея......
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • #38
                  Дойдоха и 3.2 GTA валовете вляво на долната снимка са ГТА, вдясно са от 2.5......само всмукателните, изпускателните са едни и същи.......тия дни ще се сдобия и с пети за 3.2.......
                  2.5 с пета за 2.5 и 3.0
                  ГТА вал с пета от 2.5........
                  Нова водна помпа с метален пропелер, старата долу има пукнатина близо до оста, и макар че изглежда че няма превъртане, отива в историята.......
                  Днеска имаше и разглобяване на маслената помпа като изключително важна част - всичко изглеждаше перфектно, ще трябва да поогледам къде да забия датчика за налягане на маслото, въпреки че съм решил да изхвърля стоковия датчик, мястото пак е ограничено да сложа друг без някакъв удължаващ елемент......
                  На тия буталца се виждат малко и леки следи от клапани, ако кликнете на снимките и ги уголемите, не изглежда особенно фатално.......
                  Нещо за което бих искал да чуя мнения - аз определено не съм го изтървал тва бутало, ръбчето не изглежда голямо, няма надиране по ризата, мисля леко да го изравня отгоре, освен ако някой не каже по добре идея......
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #39
                    Супер колега, а аз така като незнаещ да попитам, с това портване какво се печели? Повече кончета , нютони нещо?
                    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                    Comment


                    • #40
                      Двг-то "диша" по лесно, поема си въздух по добре.....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #41
                        Което ще рече ? Защото нали двг си взима точно определно количество въздух?(затова е дебитомера? ) и какво се печели от това портване не трябвали задължително ремап ?
                        Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                        Comment


                        • #42
                          теоретично така се намалява триенето на постъпващия въздух със стените... има и друга теория, според която да е грапаво е по-добре...

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                            теоретично така се намалява триенето на постъпващия въздух със стените... има и друга теория, според която да е грапаво е по-добре...
                            Е ок то теории много свалям ги шлайфам ги и какво? Някакви дино графики имали преди след такава манипулация?
                            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                            Comment


                            • #44
                              Чувал ли си израза, че победата във "формула 1" е сбор от хиляди малки победи...?

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                                Е ок то теории много свалям ги шлайфам ги и какво? Някакви дино графики имали преди след такава манипулация?
                                Обикновено портването е съпроводено с други манипулации, за да има реален ефект(валове, спортен колектор и генерация, ремап и т.н). Иначе се гони по-малко съпротивление, както и т.нар. по-слабо завихряне при портовете, водещо обикновено до печалби, изразяващи се в някоя конска сила в повече. Динамика на флуидите, там има повечко инфо за ламинарни, турболентни течения, както и закон за непрекъснатостта.
                                Arena Coast Customs

                                Comment

                                Working...
                                X