Известие

Collapse
No announcement yet.

Плахо пистовизиране и "rebuild" на 156 3.0V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос относно волана : някаква схема/снимка на фланеца да ти се намира?
    тише едешь - хрен приедешь!
    2.0 16V Delta 2 Продава се - http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=53158
    http://www.3na100.com/ - за всеки, който иска да пътува ефтино.

    Comment


    • значи моите мечти за гтв в6 с задна скоростна кутия и задно предаване с много пари могат да станат реалност...

      Comment


      • Тия дни ще направя няколко "дрифта" из плаца на сервиза за да видя дали нещо ще се пропука, и ако всичко е наред, следва етап 3 - малко по динамичен тест с малко по висока скорост и странично Же.......
        На снимките по долу.......
        Удължих рамото на шенкела за да не е усилието върху щангата под тъп ъгъл, идеята е да е 90 градусов.....
        Днес подготвих моста който ще е за постоянно отзад, захващането на щангата с бал-джойнтите ще е около 6-7 см по напред от сега, за да мога да я издигна леко тази щанга нагоре в стационарно положение като е колата - така при натиск в завоя гумите ще имат склонност към toe-in което е за предпочитане за задните гуми в завоя.......докато сега вътрешния край на щангата е по ниско от този на шенкела и е точно обратното......
        Отворите на рейката са затапени по тоя начин - в тръбичките има минимални отвори, хем да не влиза мизерия, хем да може да циркулира въздуха......натъпках я до дупка с грес там където се движи пръта.......
        Биалетките паснаха перфектно на щангата, пригодена за типовата платформа......
        Изрязах две ламаринени планки за охлаждане на спирачките и апаратите - просто и по мое мнение почти толкова ефективно решение както и да пусна тръби с въздух към тях......не ми се пускат разни маркучи до там, не искам в движение да ми се разлетят разни подобни.......
        Захванах акумулатора почти в краката на пасажерското място - колкото повече от тежеста е в центъра на колата - толкова по добре.......
        Хванах пришки на езика да обяснявам че предницата няма да е твърде лека, даже в крайния етап ако нещата станат, тя ще е може би пак малко по тежка от колкото трябва......
        Народа има вградено силно деформираното мнение че предницата на колата трябва да бъде много тежка, незнайно защо, цъкат с език и гледат съмнително на твърденията че при натискане на спирачките, между 50 и 80% от тежеста на колата се мести към предните гуми......
        "Тежка и стабилна" кола е нещо в което много народ сляпо вярва.......
        Attached Files
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • за ождането на дисковете се прави една ламаринена тръба захлупена към центъра на диска, понеже диска помпи центробежно, оттам се вкарва въздуха идващ от гофрираната тръба от предния спойлер.
          На тръбичките на рейката може да им вържеш едни дунапренчета, а съм чел че някой се заиграват да ги свързват една с друга.

          Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
          YouTube
          evo2 600

          Comment


          • Точно така, toe in щом и незадвижващи задни мостове си имат, значи е добре. Все пак си е широка следа и не е като жигулов мост типовият, та да не позволява.
            С toe in са и някои пластмасови играчки Китайците учат бързо
            Attached Files
            1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
            и делта

            Comment


            • Колко голяма е разликата при рейката така спрямо нормалното и състояние (с помпа)..? Може ли да се кара всекидневно или е само за рацинг..?
              Иначе верно едни дунапренени "филтри" като че ли фор дъ уйн, както казва ICI - така ще разбираш и дали излиза от тая грес вътре...

              Comment


              • Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                Колко голяма е разликата при рейката така спрямо нормалното и състояние (с помпа)..? Може ли да се кара всекидневно или е само за рацинг..?
                В момента отпред са 17ки 225 сликове и като местя колата насам натам с бутане, си въртя волана без проблеми с 1 ръка.......
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • Кажи речи етап 2 е завършен, въртим гуми и вдигаме прахоляк яко, сега ще завършим подготвителните работи за етап 3, където нещата ще се тестват на максимума по пистата......
                  П.П - изпитвам крещяща нужда от шпер......
                  Attached Files
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                    Кажи речи етап 2 е завършен, въртим гуми и вдигаме прахоляк яко, сега ще завършим подготвителните работи за етап 3, където нещата ще се тестват на максимума по пистата......
                    П.П - изпитвам крещяща нужда от шпер......
                    Аааа щур си, явно си бил много скигурен в спирачките, като гледам къде си стартирал......
                    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                    Comment


                    • Мне, реално не съм сигурен, щото обезвъздушихме доста повърхностно и тръгнах от мястото където снимах нагоре към изхода в дъното на снимката......идеята беше да завъртя задните гуми възможно по рязко както на първа, така и на задна.....нещо като първоначален тест за издържливост.......не че е нещо показателно, но все пак......
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • вече в действие това ми харесва... давай клип поне с тръгването да я видим вече малко в движение
                        156 2.4JTD 136+ PS

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
                          вече в действие това ми харесва... давай клип поне с тръгването да я видим вече малко в движение
                          Хубавите неща стават бавно ... ще почакаме Иначе колата няма какво да коментирам за нея. Става все по-готина и уникална

                          AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
                          AR 155 2.0 16v SUPER
                          Toyota Corolla 2014 S Premium
                          Moskvich 2140

                          Comment


                          • и е може би първата 156-ца на задно
                            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                            FIAT Coupe 16VT
                            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                              и е може би първата 156-ца на задно
                              Това си има свойте предимства и недостатъци......
                              Едното е че си първия дето прави нещо такова......което от своя страна е и недостатък, щото бих дал много да видя проекта на някой дето го е правил и да започна от нещо.....
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • а замсилил ли си се какво ще се случи ако ти се отлепи задницата, или натисне

                                според мен за да стане това бюджетно решение с този мост и окачване, трябва тези щанги да се закрепят към носача
                                за да се получи триъгълник който няма да се промени при вертикални движения на колелото
                                Last edited by V_A_N_K_A_T_A; d.m.y г., 21:18.
                                Mercedes ML 63 AMG 07'
                                159 TI 2.4JTDm SW 09'
                                156 2.0 20V Turbo
                                VW Phaeton 3.0 TDI 09'
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X