Въпрос относно волана : някаква схема/снимка на фланеца да ти се намира?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Плахо пистовизиране и "rebuild" на 156 3.0V6
Collapse
X
-
тише едешь - хрен приедешь!
2.0 16V Delta 2 Продава се - http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=53158
http://www.3na100.com/ - за всеки, който иска да пътува ефтино.
-
Тия дни ще направя няколко "дрифта" из плаца на сервиза за да видя дали нещо ще се пропука, и ако всичко е наред, следва етап 3 - малко по динамичен тест с малко по висока скорост и странично Же.......
На снимките по долу.......
Удължих рамото на шенкела за да не е усилието върху щангата под тъп ъгъл, идеята е да е 90 градусов.....
Днес подготвих моста който ще е за постоянно отзад, захващането на щангата с бал-джойнтите ще е около 6-7 см по напред от сега, за да мога да я издигна леко тази щанга нагоре в стационарно положение като е колата - така при натиск в завоя гумите ще имат склонност към toe-in което е за предпочитане за задните гуми в завоя.......докато сега вътрешния край на щангата е по ниско от този на шенкела и е точно обратното......
Отворите на рейката са затапени по тоя начин - в тръбичките има минимални отвори, хем да не влиза мизерия, хем да може да циркулира въздуха......натъпках я до дупка с грес там където се движи пръта.......
Биалетките паснаха перфектно на щангата, пригодена за типовата платформа......
Изрязах две ламаринени планки за охлаждане на спирачките и апаратите - просто и по мое мнение почти толкова ефективно решение както и да пусна тръби с въздух към тях......не ми се пускат разни маркучи до там, не искам в движение да ми се разлетят разни подобни.......
Захванах акумулатора почти в краката на пасажерското място - колкото повече от тежеста е в центъра на колата - толкова по добре.......
Хванах пришки на езика да обяснявам че предницата няма да е твърде лека, даже в крайния етап ако нещата станат, тя ще е може би пак малко по тежка от колкото трябва......
Народа има вградено силно деформираното мнение че предницата на колата трябва да бъде много тежка, незнайно защо, цъкат с език и гледат съмнително на твърденията че при натискане на спирачките, между 50 и 80% от тежеста на колата се мести към предните гуми......
"Тежка и стабилна" кола е нещо в което много народ сляпо вярва......."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
за ождането на дисковете се прави една ламаринена тръба захлупена към центъра на диска, понеже диска помпи центробежно, оттам се вкарва въздуха идващ от гофрираната тръба от предния спойлер.
На тръбичките на рейката може да им вържеш едни дунапренчета, а съм чел че някой се заиграват да ги свързват една с друга.
Comment
-
1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
и делта
Comment
-
Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщениеКолко голяма е разликата при рейката така спрямо нормалното и състояние (с помпа)..? Може ли да се кара всекидневно или е само за рацинг..?"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеКажи речи етап 2 е завършен, въртим гуми и вдигаме прахоляк яко, сега ще завършим подготвителните работи за етап 3, където нещата ще се тестват на максимума по пистата......
П.П - изпитвам крещяща нужда от шпер......Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Мне, реално не съм сигурен, щото обезвъздушихме доста повърхностно и тръгнах от мястото където снимах нагоре към изхода в дъното на снимката......идеята беше да завъртя задните гуми възможно по рязко както на първа, така и на задна.....нещо като първоначален тест за издържливост.......не че е нещо показателно, но все пак......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщениевече в действие това ми харесва... давай клип поне с тръгването да я видим вече малко в движениеИначе колата няма какво да коментирам за нея. Става все по-готина и уникална
AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
AR 155 2.0 16v SUPER
Toyota Corolla 2014 S Premium
Moskvich 2140
Comment
-
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениеи е може би първата 156-ца на задно
Едното е че си първия дето прави нещо такова......което от своя страна е и недостатък, щото бих дал много да видя проекта на някой дето го е правил и да започна от нещо....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
а замсилил ли си се какво ще се случи ако ти се отлепи задницата, или натисне
според мен за да стане това бюджетно решение с този мост и окачване, трябва тези щанги да се закрепят към носача
за да се получи триъгълник който няма да се промени при вертикални движения на колелотоLast edited by V_A_N_K_A_T_A; d.m.y г., 21:18.Mercedes ML 63 AMG 07'
159 TI 2.4JTDm SW 09'
156 2.0 20V Turbo
VW Phaeton 3.0 TDI 09'
sigpic
Comment
Comment