Известие

Collapse
No announcement yet.

Плахо пистовизиране и "rebuild" на 156 3.0V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Айде Атом Ариел ама с 3.0 Алфа мотор

    Comment


    • Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
      Kits start at only £3,695.00
      Байно, ако ако имам 9 бона в лева бюджет ще си наема двама работника, шезлонг, хладилник и много каси с пепсинце, по цял ден ще давам нареждания, и с материалите в тая цена след месец и нещо ще съм в движение.......че и пари за моренце мое да останат......
      Хората написаха вече четвърто издание на книгата как да си направиш подобна кочина за под илядо лева ебаси.....
      Що не се гръмнат тия.....

      Първоначално публикувано от _power_ Покажи съобщение
      Айде Атом Ариел ама с 3.0 Алфа мотор
      Той ще е нещо като вдъхновение, но няма да е копие, парадоксално но в тоя скапан град не мога да намеря къде могат да огъват тръби над 55мм......отделно че след като не мисля да има две места, тва ще е доста по тясно в средата.....
      Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 01:32.
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • на следващот ти посещение при нас че чакат 10 пари, и ти гледам сеира... после ще ни даваш да се возим

        http://www.facebook.com/VenturaGarage
        Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

        Comment


        • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          Kits start at only £3,695.00
          Хората написаха вече четвърто издание на книгата как да си направиш подобна кочина за под илядо лева ебаси.....
          Що не се гръмнат тия.....


          Той ще е нещо като вдъхновение, но няма да е копие, парадоксално но в тоя скапан град не мога да намеря къде могат да огъват тръби над 55мм......отделно че след като не мисля да има две места, тва ще е доста по тясно в средата.....
          Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
          на следващот ти посещение при нас че чакат 10 пари, и ти гледам сеира... после ще ни даваш да се возим
          Феро, покрай теб за първи път съм съгласен за нещо с "Бургаско крайбрежно въздухоплаване"...
          Схемата "Феро + 998,50лв. + ВДЪХНОВЕНИЕ!" плаши...Нено явно има повече гащи...аз бих пропуснал возенето...

          Comment


          • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
            Kits start at only £3,695.00
            Байно, ако ако имам 9 бона в лева бюджет ще си наема двама работника, шезлонг, хладилник и много каси с пепсинце, по цял ден ще давам нареждания, и с материалите в тая цена след месец и нещо ще съм в движение.......че и пари за моренце мое да останат......
            Хората написаха вече четвърто издание на книгата как да си направиш подобна кочина за под илядо лева ебаси.....
            Що не се гръмнат тия.....


            Той ще е нещо като вдъхновение, но няма да е копие, парадоксално но в тоя скапан град не мога да намеря къде могат да огъват тръби над 55мм......отделно че след като не мисля да има две места, тва ще е доста по тясно в средата.....
            Обади се ако не намериш. Тук има машина дето гъне каквото и подадеш
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • Мина тракдея дето чаках, всичките заварки по задницата издържаха 270 слик на цялата газ, колата се държеше повече от добре, чак мъничко ме е яд че и спирам развитието.......
              Понеже винаги се готвя за най - лошото сложих 4 слика в който имаше само "последно десет", тъй като не ми се рискуваше ако се разпилея по пистата да хабя галоши в който има повече живот.......ако бях взел такива времената може би щяха да са доста по надолу, особенно и ако не бях регулирал задницата на око щото поради същата горна причина не ми се правеше кушия да ходя на стенд......
              Иначе обичайни дребни болежки, масления кулер разви дребна пукнатина от около 3мм, която дори не се вижда, но при запалена кола почва да сълзи.......крайно ребро е, що пробвам с някой фешън течни метали да го спася, ако не - друг......
              Обичайно разни незатегнати болтове както винаги, мисля си че ако се пречукам някъде то ще е заради незатегнати болчета и гайчици, отколкото вместо кофти заварки или структурни решения.......тоя път задния ляв шенкел беше потърпевш, видя ми се на пистата че гумата е по наклонена от другата, но просто реших че не съм я регулирал както трябва........
              Тия дни ще сваля само кутията тъй като ще я закача към стария 2.5 двг, за да имам нужния поглед и размери като почна да редя тръби около него......
              Новата тръбарка ще се почне от задницата, все още медитирам и размишлявам по разни неща, но до месец трябва да е започната и да има напредък......
              Тази 156ца в сегашния си вариант ще бъде затазена както си е сега, ще се ползва за каране тук и там.......
              Отделна тема за тръбарката няма да има.........
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • Незатегнати бурми, а? Помниш ли как протестираше докато ти затягах щангите на другата 156?
                Иначе според мен си заслужава да сложиш 2.5-та в бегачката и да си я подкарваш успоредно с тръбарката.
                Alfa Romeo 75 24V

                Comment


                • Иначе обичайни дребни болежки, масления кулер разви дребна пукнатина от около 3мм, която дори не се вижда, но при запалена кола почва да сълзи.......крайно ребро е, що пробвам с някой фешън течни метали да го спася, ако не - друг......
                  Вземи си това чудо : http://www.bagira.bg/6834/%D0%BB%D0%...%D1%80-sun-fix

                  Обезмасли хубаво ! Лепихме картера на СЛ300 и Е250ТД, радиатор на климатик - крайно ребро.
                  Държи яко пущината !
                  Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                  159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                  NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                  Comment


                  • Ники разбрах ,че сте имали стенд за тестване на турбини
                    Вярно ли е това
                    Volvo S80 2.0 T5 180hp
                    Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                    Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                    Comment


                    • Началото на тръбарката е дадено, плахо започнахме да прикапваме едно желязце към друго......принципно работата не върви в началото бързо, тъй като изгубих доста време за да направя идеално равен под на който да стои всичко.....всяка несиметричност с повече от 0.1 градус и над 1 милиметър трябва да бъде избегната ако искаме да имаме нещо дето да работи както трябва......

                      Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                      Ники разбрах ,че сте имали стенд за тестване на турбини
                      Вярно ли е това
                      Мда, аз също случайно го разбрах, мернах докато се мотах сложната технология и естествено инстинктивно посегнах за да направя клипче......
                      Attached Files
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • А тези профили като се заваряват, не се ли измятат насам или натам?


                        Даването на газ, води до пристрастяване!
                        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                        Volvo V50 2.0D by RuBig

                        Comment


                        • ако заварчика е професионалист няма как да се изкривят или усучат
                          Алфа 164 2.0Т.С. 95г. - на части !

                          Comment


                          • Принципно след като направя захватите на двигателя, ще го махна че пречи, и всичко по шасито ще бъде само точкувано на различни места, а самото шаси е на равна плоскост и когато се прави финалното заваряне ще го захвана с клампи за плоскоста и надали ще се изметне.......а и няма да го заварям всичко накуп поред - предница, задница ще се редуват и така......
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • Днес заръчах скоростна кутия от 1.9ЖТД, с пет скорости че тая шеста ръждяса при мене.......74лв с доставката от мегапартс, тия удариха сите джамбази в земята....
                              Захватите на двигателя са вече направени, и мога да го махам и да шия по шасито на воля......
                              Attached Files
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • Мегапартс са непобедими, жалко, че нямат чаркаляк за по-вехти алфи...
                                С това 1,9 жтд може и 4-та да ти ръждяса...насмята ли къде отиваш с едни кротки 6500 оборота към 4000 на нафтата?

                                Comment

                                Working...
                                X