Известие

Collapse
No announcement yet.

Плахо пистовизиране и "rebuild" на 156 3.0V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Мда, неска повъртях доста от 10 до почти 3 следобед, принудих се да спра тъй като бенза който си носех свърши, чесно казано не бях подготвен за толкоз каране......
    Мога само да съжалявам че не почнах това едни 2 години по рано.....
    Като цяло колата се държи много добре, макар че повече наблягах на свикването със обратните скорости, и на страничните натоварвания по завойте.........понеже бях подготвен за най - лошото, карах без предна и задна броня, както и без заден капак, щото ако нещо се строшеше отзад, не виждах смисъл да троша инвентар излишно......
    Затва не вдигах повече от 120 на правата за да не ми се запретне пак предния капак.......не че не тръгнах пак веднъж с отворен, но го видях че се надига овреме......
    Първоначално бях с стокови галоши отзад и сликове отпред, може да се каже че чак ми хареса да си дрифтя на кроасанчето, просто чуството е много непознато за 156-ца, и не се здържах.......
    Със скоростите мисля че ще свикна, прехърквах ги 2-3 пъти, най вече 2-3-4-та......
    Нещата ще искат много настройки, може би най - вече по предницата - недозавиване почти не се получава, но при първоначалния т.нр turn-in се получава сякаш едно замисляне преди колата да реагира - понеже не ми беше особенно трудно да откача предната дясна биалетка и да елиминирам предната стабилка, го направих, но нещата станаха още по зле, колата се накланя напред, вътрешна задна гума остава с по малко сцепление и почва да превърта и задницата да занася.....
    Диференциал ще е повече от задължителен, на Кал може би няма да се усети така както на Серес, но потенциала на колата няма да може да се използва и на 60% ако нямам шпер......
    Не можах да сложа големите фланци на джантите и колата беше вдигната с 5-6 см повече от нормалното защото още не се беше качвала на платформата която се сглоби в сервиза.........
    Понеже видеото забравих в сервиза, утре може би ще има видео......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • http://youtu.be/vBAZzdxfT04

      Още се качва.....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
        http://youtu.be/vBAZzdxfT04

        Още се качва.....
        Определено изглежда обещаваща на клипа! Доста управляема ми се вижда, даже презавиването което генерираш нарочно с газ през кроасана е минимално.
        Интересно е това което казваш за поведението на завиване - че е малко по-бавна на реакция на завиване. Това може ли да е от разтоварването на предницата от тежестта на двигателя? Може би ще се наложи да се регулира по друг начин сходимостта на предния мост. И съм чувал че може стаб щангите да се хванат и с унибали към носачите, вместо по нормалния начин - незнам само какъв ще е крайния ефект откъм управление.

        п.п. да бе вярно има щанга, но това че не беше свързана с носачите ме е объркало!


        Даването на газ, води до пристрастяване!
        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
        Volvo V50 2.0D by RuBig

        Comment


        • Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
          Интересно е това което казваш за поведението на завиване - че е малко по-бавна на реакция на завиване. Това може ли да е от разтоварването на предницата от тежестта на двигателя? Може би ще се наложи да се регулира по друг начин сходимостта на предния мост. И съм чувал че може стаб щангите да се хванат и с унибали към носачите, вместо по нормалния начин - незнам само какъв ще е крайния ефект откъм управление.
          С това ще се занимавам по нататък, сега целта беше да се види заварчика дали добре е прикапал нещата......
          Като цяло се започва от нулата и нямам никаква база за сравнение, реално нямам и идея как трябва да се държи колата, тъй като досега не съм карал кола с такъв баланс и предаване......но категорично е по добре от преди......
          Отделно ако видиш 3:51 сек от клипа - колата е адски вдървена и се накланя много по малко от преди - реално все още нямам идея това добре ли е или трябва да се намали.....ако да - с колко, отпред или отзад......колко трябва да е свалена колата, предницата колко да е по ниска от задницата.......
          Това няма кой да ми каже, всичко са догатки и за да се стигне до истината трябва да минат доста тестове......а големия проблем е че няма къде......
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • От Бобо знам, че примерно в "Дунев" имат специална машина с която правят баланс на колите с много фенси окачвания, които позволяват с реглаж разпределение на масата отпред/отзад... Нещо такова дали няма да ти свърши работа? Ако не да ти регулират окачването, поне да ти измерят състоянието в момента и да ти кажат накъде да пипаш още...

            Comment


            • Тва добре, но първо са ми на 200 км, второ дори и да имат най - добрата техника в света, надали някой ще знае как точно трябва да си конфигурирам сходимоста отпред, отзад, колко да са твърди пружините както отпред, така и отзад, дебелина на стабилизиращите щанги и т.н.......всичко трябва да се пробва и експериментира в движение......а иначе каква е сходимоста, камбър и прочее могат да ми кажат и тия дето са на 200 метра от нас.......така че просто е неприложимо това......

              Последното видео.....
              http://www.youtube.com/watch?v=2MtEBBsM1_Q
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • Така, очертава се първи сериозен проблем, и то на най - чуствителното ми място - спирачките.....
                И по специално задните, предните са си бомба......
                Още преди да идем на Кал ми направи впечатление че педала е твърде мек, и като се загаси колата да речем не стои така втвърден след 2-3 натискания, а си пропада.......айбиеса се включва хаотично.......на пистата ако спирам на скорост, спирането е по добре, заради задните задвижващи гуми, което е още един идникатор че нещата отзад са проблемни......
                Понеже не мога да ползвам старите задни апарати, карах с предните на жтд-то, хем не са чак толкова големи дисковете......предполагах че не са напаснати или нещо от сорта.......
                Днес сложих оригиналните си предни от 156-цата - същата работа - педала омеква, спирачките не държат......
                Обезвъздушено е 63563456345 пъти, не е там проблема.......
                Тестовете - като затапя главното маркуче от спирачната помта към АБС(това за задните гуми), педала си е твърд като камък, както си трябва......
                Затапвам същата магистрала, но на излизането и от АБС-а.....педала пак си е твърд.........връщам нещата както преди - педала омеква......
                Пуснах медни тръбички навсякъде, предни и задни апарати.......някой казват че медни не били удачни за рацинг, щото от жегата се разширявали - това сега не е фактор, говорим за стационарна кола.....
                Другото което може да е проблем - задните цилиндърчета на оригиналните й задни апарати са с по малък диаметър, и съответно искат по малко налягане на течноста и малко по малък дебит......а сега там отзад са предните апарати от 156-ца, който са с доста по големи буталца.......
                Утре ще затапя маркучетата директно преди спирачните задни апарати, и ако пак педала си е както трябва, значи проблема е че не може да се направи вероятно нужното налягане за задните апарати, бидейки с повече течност......
                Или поне аз нямам вече друго обяснение......
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • Аз като сложих отпред на 75та 4 буталните апарати от 166, педалът на спирачката "пропадна". Празният ход на педала се увеличи и той започна да "хваща" например 1 см по-надолу. И нищо друго, нито има разлика като напомпам, сервото си работи...

                  (тук махнах една глупост дето написах....)

                  П.С. Има, ли начин да пробваш колата с оригиналните и задни апарати? Това с диаметрите на буталата май ще е проблема...
                  Last edited by Venci; d.m.y г., 00:25.
                  Alfa Romeo 75 24V

                  Comment


                  • Предполагам няма как да сложи задни апарати защото не пасват на шенкела.
                    Стандартните задни апарати са с бутало 38 ако не се лъжа, а на жтд-то трябва да е 54 мм за 257 диск ?
                    Имам от типо 1.4 предни който 99.9 % ще паснат на шенкела и те са с бутала 48 мм, но са за 240 мм диск.
                    Другия вариант е да търсиш по-голяма помпа.

                    Comment


                    • ре

                      при мен се получи същото като сложих предни апарати отзад решението или кранче за усилие или по един рестриктор на 2-та апарата както направих аз, вътрешното фи на маркуча от 3,5мм стана на 1 или 0,9 мм.

                      Comment


                      • Мдам... тури един "кантар", ако нямаш.
                        sigpic
                        "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                        Comment


                        • Здрасти Ники, педала пропада като при въздух или просто няма дебит? Доста често ми се е случвало, особено при френски автомобили, след смяна на барабанни с дискови спирачки отзад, подобен проблем, но интересното е че след около 2-3 седмици каране, педала се вдига и втвърдява от само себе си. Нямам логично обяснение, но е факт.

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от xctr Покажи съобщение
                            Предполагам няма как да сложи задни апарати защото не пасват на шенкела.
                            Стандартните задни апарати са с бутало 38 ако не се лъжа, а на жтд-то трябва да е 54 мм за 257 диск ?
                            Имам от типо 1.4 предни който 99.9 % ще паснат на шенкела и те са с бутала 48 мм, но са за 240 мм диск.
                            Другия вариант е да търсиш по-голяма помпа.
                            За вентилиран диск ли са?
                            Някакви идеи по голяма помпа от каква кола? Ся като се замисля има един Фиат Улис в сервиза за части ще му огледам помпата днеска.....
                            Първоначално публикувано от VET Покажи съобщение
                            Здрасти Ники, педала пропада като при въздух или просто няма дебит?
                            Като при въздух....
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • За невентилиран са за съжаление.
                              Сега проверих в каталога на една фирма и помпата на 2.5 V6 излиза 20,64мм, а на Улиса е 23.80, но това зависи от двигателя. Ако има и по-голямо серво направо ползвай и него.

                              Comment


                              • Мда, свалих я вече, довечера ще я сложа и ще видя какъв ще е резултата.....
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X