Мда, неска повъртях доста от 10 до почти 3 следобед, принудих се да спра тъй като бенза който си носех свърши, чесно казано не бях подготвен за толкоз каране......
Мога само да съжалявам че не почнах това едни 2 години по рано.....
Като цяло колата се държи много добре, макар че повече наблягах на свикването със обратните скорости, и на страничните натоварвания по завойте.........понеже бях подготвен за най - лошото, карах без предна и задна броня, както и без заден капак, щото ако нещо се строшеше отзад, не виждах смисъл да троша инвентар излишно......
Затва не вдигах повече от 120 на правата за да не ми се запретне пак предния капак.......не че не тръгнах пак веднъж с отворен, но го видях че се надига овреме......
Първоначално бях с стокови галоши отзад и сликове отпред, може да се каже че чак ми хареса да си дрифтя на кроасанчето, просто чуството е много непознато за 156-ца, и не се здържах.......
Със скоростите мисля че ще свикна, прехърквах ги 2-3 пъти, най вече 2-3-4-та......
Нещата ще искат много настройки, може би най - вече по предницата - недозавиване почти не се получава, но при първоначалния т.нр turn-in се получава сякаш едно замисляне преди колата да реагира - понеже не ми беше особенно трудно да откача предната дясна биалетка и да елиминирам предната стабилка, го направих, но нещата станаха още по зле, колата се накланя напред, вътрешна задна гума остава с по малко сцепление и почва да превърта и задницата да занася.....
Диференциал ще е повече от задължителен, на Кал може би няма да се усети така както на Серес, но потенциала на колата няма да може да се използва и на 60% ако нямам шпер......
Не можах да сложа големите фланци на джантите и колата беше вдигната с 5-6 см повече от нормалното защото още не се беше качвала на платформата която се сглоби в сервиза.........
Понеже видеото забравих в сервиза, утре може би ще има видео......
Мога само да съжалявам че не почнах това едни 2 години по рано.....
Като цяло колата се държи много добре, макар че повече наблягах на свикването със обратните скорости, и на страничните натоварвания по завойте.........понеже бях подготвен за най - лошото, карах без предна и задна броня, както и без заден капак, щото ако нещо се строшеше отзад, не виждах смисъл да троша инвентар излишно......
Затва не вдигах повече от 120 на правата за да не ми се запретне пак предния капак.......не че не тръгнах пак веднъж с отворен, но го видях че се надига овреме......
Първоначално бях с стокови галоши отзад и сликове отпред, може да се каже че чак ми хареса да си дрифтя на кроасанчето, просто чуството е много непознато за 156-ца, и не се здържах.......
Със скоростите мисля че ще свикна, прехърквах ги 2-3 пъти, най вече 2-3-4-та......
Нещата ще искат много настройки, може би най - вече по предницата - недозавиване почти не се получава, но при първоначалния т.нр turn-in се получава сякаш едно замисляне преди колата да реагира - понеже не ми беше особенно трудно да откача предната дясна биалетка и да елиминирам предната стабилка, го направих, но нещата станаха още по зле, колата се накланя напред, вътрешна задна гума остава с по малко сцепление и почва да превърта и задницата да занася.....
Диференциал ще е повече от задължителен, на Кал може би няма да се усети така както на Серес, но потенциала на колата няма да може да се използва и на 60% ако нямам шпер......
Не можах да сложа големите фланци на джантите и колата беше вдигната с 5-6 см повече от нормалното защото още не се беше качвала на платформата която се сглоби в сервиза.........
Понеже видеото забравих в сервиза, утре може би ще има видео......
Comment