Известие

Collapse
No announcement yet.

Плахо пистовизиране и "rebuild" на 156 3.0V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • ПИН А6 - маса (сигнал) на реле 1 за 1-ва степен - А6 към 86 крак на реле 1

    ПИН 3D - маса (сигнал) на реле 2 за 2-ра степен - 3D към 86 крак на реле 2

    Venci дал си схема на МЕ3.1 Неговото е 2.1 и е точно така както го е свързал. Управляващата верига на релето също има поляритет който трябва да се спази. Ако е обърнато на обратно ще дава на късо.
    Last edited by oem; d.m.y г., 22:37.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      ПИН А6 - маса (сигнал) на реле 1 за 1-ва степен - А6 към 86 крак на реле 1

      ПИН 3D - маса (сигнал) на реле 2 за 2-ра степен - 3D към 86 крак на реле 2
      Управляващата верига на релето също има поляритет който трябва да се спази. Ако е обърнато на обратно ще дава на късо.
      Виж на това не съм обърнал внимание на кои крак на релетата отиват тия неща, днеска ще го пробвам и така.....
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        ПИН А6 - маса (сигнал) на реле 1 за 1-ва степен - А6 към 86 крак на реле 1

        ПИН 3D - маса (сигнал) на реле 2 за 2-ра степен - 3D към 86 крак на реле 2

        Venci дал си схема на МЕ3.1 Неговото е 2.1 и е точно така както го е свързал. Управляващата верига на релето също има поляритет който трябва да се спази. Ако е обърнато на обратно ще дава на късо.
        Прав си така са пиновете, защо ли ме подведе тази схема. Пак от Елърн-а я извадих.
        Alfa Romeo 75 24V

        Comment


        • Ми не става, вързвах по номера на краче на релето както е писано, вързвах обратно, някакво трето реле има по схемите, предавам се и мисля да не се занимавам повече с тва........
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • ..... Извади лампата дето светва ( на инжекциона) и си готов , поне докато си решиш тоя проблем
            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

            Comment


            • Третото е паралелно на второто. Него климатика го пуска като 2-ра степен на вентилатора. Мисля, че не ползваш правилните релета просто. Снимай схемата на релетата които ползваш и ще ти кажа къде е проблема. Вероятно ЕКУ-то не получава информация, че релето е включило или обратното. Измери на управляващите сигнали когато няма маса дали има +. Някои релета имат вградени диоди които не позволяват да се затвори веригата към управляващия сигнал.

              Като гледам на снимките знам кои релета си ползвал, но в момента нямам такива пред мен за да им погледна схемата.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • Поради липсата на подходящо време за тестове на писта, убиваме времето с оптични и аеродинамични решения, като добавка под предната броня и странични прагове......твърде много станаха елементите от VW по колата, че да видим......
                Малко зор ще е вдигането на колата на крик, но мисля че имам решение без да се налага да се маха прага, със сигурност няма да мога да се кача на платформата с тая предна броня, но при положение че се маха за 4-5 минути не мисля че е голям проблем......
                Имах някакво чаткане откъм каретата като карах преди няколко дена едни отсечки за кратко, но за всеки случай си взех един комплект вътрешно и външно каре че ако тва изпафка на Серес ще е кофти......
                Вътрешното каре е тегаво за намиране, по принцип не се продава отделно за 2.5V6, но все пак става и от друга кола същото......VW естествено.......
                Тия дни може би фаровете ще станат бели че ми писна да ми се намила колко файнско щяло да е, лично на мен ми е все тая, но все пак има мераклии да го направят тва.......
                Attached Files
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • Защо не сложи праговете от зендера?
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • Ми щото идеята по принцип е да не влиза въздух отстрани на колата и под нея......а те са повече с визуално предназначение, отколкото с практично......
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • фаровете трябва да са бели иначе няма да караш.
                      Отпред бая напасване е имало за ножа. Евала. Най-важно е да престанеш да отлагаш теста щото няма време


                      п.с. За качването нa колата на крик и повдигането. По едно време когато се чудех дали да е ниска или висока калата, да е на еър джакове или не.... най-лесното решение е да си направиш малки естакади.. от дърво най-добре http://www.youtube.com/watch?v=lypnyfh-KCk
                      Last edited by ne0; d.m.y г., 23:39.

                      http://www.facebook.com/VenturaGarage
                      Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                      Comment


                      • Т. нар нож е само хванат с 3-4 самонарезки за да видя как ще стои, има 1-2 луфта дето с пищова за горещ вятър ще се оправят, тва се огъва лесно като се нагрее.......
                        Крика влиза на навит нанякъде волан зад предната гума, след това е лесно.......
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • Преди финалния тест на Калояново утре.....
                          Attached Files
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                            Крика влиза на навит нанякъде волан зад предната гума, след това е лесно.......
                            Ако недаи си боже се спука гума... Крика ще влезе ли пак!?
                            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                            Comment


                            • Гуми ще могат да се сменят при сложени странични прагове, няма да е проблем, сега съм без тях, навих пружините на максимум за Калояново, щото реално ще тествам най вече окачването и прагове не ми трябват.....
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • Днес на 7-8 градуса и доста локви по пистата може да се каже направихме нещо като каране, шпера е голяма работа, разликата от преди е от небето до земята........
                                Ще трябва да свикна да понатискам спирачка с левия крак, и да не пускам газта като поднесе леко задницата, тва са изкривявания от предното и колкото по бързо ги забравя, толкова по добре......
                                Ще трябва да канализирам малко по добре въздуха от заборника на тавана към радиатора.....
                                Тва в общи линии.....
                                http://www.youtube.com/watch?v=DAwCe...ature=youtu.be
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X