доста сериозни реформи се очетават успех и дано върти невероятни обиколки по пистите
Известие
Collapse
No announcement yet.
Плахо пистовизиране и "rebuild" на 156 3.0V6
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от abart_ Покажи съобщениеАкумулатора и резервоара ли ще са в коша отпред ?!?
Че така с тая лека оголена предница,да не вземе да я "тика" много .....
С нетърпение очакваме развитието
AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
AR 155 2.0 16v SUPER
Toyota Corolla 2014 S Premium
Moskvich 2140
Comment
-
Човека спомена ,че инфо няма от къде да черпи.......камо ли формули за пресмятане
Споделям мнение......размисли и страсти! Мнения от типа "евала супер,очакваме резултатите" едва ли са от голяма полза,ясно че на всички ни е интересен крайния резултатLast edited by abart_; d.m.y г., 03:21.146 Turbo
Comment
-
Реално погледнато може би най - значимия проблем ще е точното центриране и захващане на двигателя и моста отзад.......нещата трябва да се центрират в почти 6 посоки.....всъщност това е вече направено, тепърва ще става ясно колко точно.....към тоя проблемсе прибавя и обстоятелството че задницата на 156 не е особенно здрава за да и се набие ей така един шестак и нещата трябва да се поуякчат.......това всеки ще рече че е лесно като се окове всичко в тръби, но пък трябва да има някакъв компромис, щото нещата все пак трябва да имат и гъвкавост.......
Няма да има проблем с лека предница, мисля че един баланс от 55 отзад, 45% отпред е лесно постижим, да не река и по силна дума......все пак центъра на тежеста на двигателя отпред е педя пред предните гуми, сега ще е педя ПРЕД задните, което е перфектното положение.......
Вчера източих всичката хидравлика, волана на място се върти добре, мисля че в движение няма да е голям проблем че няма хидравлика......
Не съм роб на някакви хомологирани кейджове за хиляди левове, въпреки че вече има доста железа позаварени вътре, всичко се прави не за да изглежда красиво и "хомологирано", а за да е нещо средно между ефтино, здраво, леко и безопасно.......все пак не мога да наливам луди пари в нещо дето може и да не заработи по начин по който ми харесва, или да се строши.......и понеже ако това стане, директно си взимам двигателчето(ако е здраво според това кое по колата се е предало), взимам си една Е30 или Е36 с един двг дето ми пасва и тва ще се кара по трасетата......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
А с охлаждането как си я намислил отпред ли ще са ти водния и масления радиатор и няма ли да създаде проблем ако са отпред с дълги маркучи(тръби)?alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL
Comment
-
Каза и го почна... Евала за ентусиазма, който за пореден път показваш...
Поствай по-честичко тук какво се случва с колата - мисля, че на всеки му е интересно това квазимодо как се развива...
С разпределението на тежестта няма ли да е най-прецизно след всичките твои си пресмятания, да му сложиш едни хубави койловъри, които се регулират на специален стенд така, че могат да прехвърлят центъра на тежестта на колата..?
Comment
-
Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщениеС разпределението на тежестта няма ли да е най-прецизно след всичките твои си пресмятания, да му сложиш едни хубави койловъри, които се регулират на специален стенд така, че могат да прехвърлят центъра на тежестта на колата..?
Днес смених феродовия на съединителя, беше тотално заминал, сложих така наречения усилен дето свалих от Купето след като му сложих керамичен......
Първоначално публикувано от marian2784 Покажи съобщениеА с охлаждането как си я намислил отпред ли ще са ти водния и масления радиатор и няма ли да създаде проблем ако са отпред с дълги маркучи(тръби)?"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Евала за ентусиазма че все по-малко остават атмосферните ентусиасти ама и темата трябва да се преименова вече на Дръзко сервизиране и "rebuild" на 2.5V6AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp
Comment
-
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеНа тоя етап....
П.П - ако някой някъде знае еку от 2.5V6 да се продава и да е повече от изгодно ще е добер да свирка, ще ми трябва едно резервно......
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71739Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Центъра на тежеста на колата в момента със сложен двигател отзад......така в момента е без врати, като реално предните тежат с 3-4 кг повече от задните.......няма ги предна и задна брона, да речем че са еднакви.......няма я 10 кг седалка, да речем че е по средата.......акумулатор и резервоар ще са мобилни, с идеята да се местят възможно най - бързо и лесно и ще са разположени спрямо баланса който смента че е най - оптимален......отпред ще има още едни 10 - 12 кг воден радиатор с течноста в него.......реално предвиждам едни симетрични допълнителни 25кг отпред и не повече от 20 отзад след като се накичи цялата нужна периферия за да работи колата......
Приказките че предницата ще дойде много лека са абсолютно неверни, мисля дори че нещата ще претърпят леки промени за да се премести още малко тежест назад......баланса който ще е оптимален по мое мнение е 45% отпред, 55% отзад, като не е изключено числата отзад леко да се повишат ако нещата заработят.....
Височината и пружините отпред са вече уточнени и монтирани, старите не вършат работа, тъй като двигателя вече не тежи отпред......
Задницата ще ми създаде ядове, тъй като целта ми е да имам предни и задни пружини със един и същ горен и долен захват като диаметър, за да мога да ползвам всичките 8 пружини който имам ако се наложи разменено, защото мисля че е добре да поекспериментирам с различни твърдости и височини на колата......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
Comment