Известие

Collapse
No announcement yet.

Плахо пистовизиране и "rebuild" на 156 3.0V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • извратена работа... я сподели широчината отпред и тая отзад... и каква платформа ще те вози?

    http://www.facebook.com/VenturaGarage
    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

    Comment


    • Нещо все отпред я снима...крие си задницата като новобранец на гейпарад...има нещо гнило...
      Ферко, виждам те под 55 сек. на Калояново, а ако превъзмогнеш заешката си душица и под 54... И не ми обяснявай, че само ще се друсаш по бабуните за краш тест...

      Comment


      • 190см от външен до външен борд отпред, 185 отзад......за отзад имам 2 пъти по 3см фланци, но чакам раздувките да станат готови за да я разширя и там.....
        Платформата в началото е 192см, после намаля до края със 1 см.......
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • Вчера бая "жертви" е имало по пистата (удар в бетона, летящи гуми, джанти...). Слава Богу не са от нашия форум

          Времето гледам леко по-слабо от миналия път (57,85 сек). Как се държи колата като се има предвид, че тоя път е бил по-топъл хасфалта?
          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

          FIAT Coupe 16VT
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

          Comment


          • Значи в общи линии реглажа беше много зле, понеже го правих в събота сутринта и момъка който е на стенда по принцип го нямаше, и някаква ливада не знам точно какво прави, но на уреди уж го докарах малко под 4мм обща отвореност отзад и към 5 и нещо отпред, а се оказа че е точно обратно, затворена и отпред и отзад.......
            Предния път макар и без щанги, задницата беше бетон, сега на 4ти и 7 завой ми се налагаше да контрирам с волана срещу стената, което не е приятна тръпка......
            ОТделно преградиха голяма част от 4ти завой заради маслото дето изтече от едно бмв баш пред мен(не бях виждал да изпада толкова карантия от двигател по време на движение) и това допълнително спъна времената......
            Имаше дребни болежки като откачена предна кора в движение, рязах с флекса калници на място щото опираха, не бях затегнал 2 болта на задния амортиьор и пр.....
            Но хубавото беше че всичко отзад сега издържа, преходника към преден аморт на БМВ беше важно да не сдаде багажа, още повече че хванах и стабилката за същата планка......
            Като цяло нещата вървят на добре......
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • Баце, честно кажи...в дълголетната си рацерска кариера, имаш ли 5 мин. на писта, през които калниците да не режат гуми, стабилките да са закачени, сходимоста да е уцелена, АБС да не рита за щяло и нещяло, амортисьорите да са закачени и да не течат, температурите на флуидите да са точни, тунджата да стига за прибиране в бокса...???
              То са кефа да бръмнеш с флекса на пистата е неописуем, ама и карането на колата дава някакъв кеф...

              Comment


              • Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
                Баце, честно кажи...в дълголетната си рацерска кариера, имаш ли 5 мин. на писта, през които...
                Баце, а представяш ли си кво чудо щеше да е ако имаше......
                Плюс тва да не си посмял да се обаждаш, щото може да кърви оттук - оттам колицата, ама вече година и нещо върви и дава некви резултати, а един друг столетник има подобни проблеми, а стои на едно място.......а и не се знае като тръгне кво ще вземе да стане......
                П.П - смятай вече станах известен, щом разни с беемвета взеха да идват и да ме питат дали нямам някакви фланци за БМВ че им опирали терлиците в купето.....
                Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 20:09.
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • Баце, именно! Затова ме е яд, че все нещо пречи да я напънеш яко каручката...
                  Столетника спокойно можеше да побръмчи тая неделя и немаше да дере гуми и да му лопат амортисьори...
                  П.П.
                  На тия с БМВ-тата си им препоръчал флекс, а не фланци, нали?
                  П.П.2
                  Нямаш ли видео, как пръдва бумера пред теб?

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
                    Нямаш ли видео, как пръдва бумера пред теб?
                    http://youtu.be/X36j5fkosCw
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • Чистачките са ти добри, ама добре, че не взе 1-2 кофи масло на предния джам...
                      С кви гумета се търкаля? Звука на клипа много добър, беше ли разкарал дебелото гърне? На правата бая се засилваш или поне така ми се струва. Някое Рейсхроно няма ли?
                      П.П.
                      Внимавай с БМВ сектата...есента ги утепа в Гръцко, тука ги напъваш и се взривяват...да не ти спретнат някоя диверсия /то не че ти сам не си дялаш гумите с калниците.../

                      Comment


                      • Дифузьорче си ковем.....
                        Attached Files
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • Колебаех се дали да се включа, дисциплината ми е приятна, но пък шапката под която се провежда, както и някой други неща не особенно, но пък тва са си два дена и нещо тестове на суров терен, а и все пак ще е добре да съм уверен в нещата на 100% преди да се доклатя до Серес......хиляди пъти е по добре да се разпилея тук, отколкото там.......
                          А, и некво ендурансче ще има заедно с тва, ще изневерявам малко с некво баварско недуразумение, но все пак нали.....
                          Утре ще е завършен stage 1 на дифузьорчето, ще пуснем пикчърс.......
                          Attached Files
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • С бумера на Чочко ли ще ендурирате? Кога ще е ендуранса? В календара на пистата виждам само тайматак за уикенда 8-9 март. Качвай снимки на дифузьорчето вече, кое време стана...

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
                              С бумера на Чочко ли ще ендурирате? Кога ще е ендуранса? В календара на пистата виждам само тайматак за уикенда 8-9 март. Качвай снимки на дифузьорчето вече, кое време стана...
                              Eндуранса и тренировките за ТА са в събота, в неделя е уж финала на ТА - другата седмица това......мда, на пенсията кочината ще търкаляме уж, тя трудно издържаше последните два тракдея на Кал тая година повече от 10 обиколки, ся уж я постегнал, очаква се да издържи поне 30.....
                              Дифузерчето е наполовина готово, първата редица е готова и строена, но за втората която ще е с по големи и дълги от и до крайщата ребра не ми се слагат от същите 1.5мм алум листове, щото ще стане голяма площ и мое да почнат да се мандахерцат.......
                              Търся някакво решение със нещо хем относително леко, хем да може да се захване добре, и т.н......
                              П.П - ползвам болтове със заоблен край и драг коефицент от 0.02Cd, вместо стандартните който имат чудовищното Cd 0.06 и е възможно да ми спънат скороста на правата с 0.145 кмч.......а и все пак не ща да ме хокаш публично......
                              Attached Files
                              Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 23:29.
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • Изгъзиците отзад продължават........принципно открих причината за скапаното държание на колата на предния тракдей, надали ще имам време да го отстранявам за тоя уикенд на тайматак-а на Кал, принципно мисля че може и да не е голям проблем за сигурноста, просто резултата няма да е налице......
                                Attached Files
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X