Известие

Collapse
No announcement yet.

Плахо пистовизиране и "rebuild" на 156 3.0V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Тва тренира много добре кондицията - все пак маса време с обратни скорости нямах никакъв проблем.....
    Това с което мисля че трудно бих свикнал е волана да завива наобратно - въртиш наляво а тя завива надясно........и все се надявам че няма да ми се наложи да го направя.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • Ееее, недей де. Докато спираш не ти ли се налага да подаваш междинна газ с единия крак ?
      AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
      Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
      sigpic

      Comment


      • Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
        Ееее, недей де. Докато спираш не ти ли се налага да подаваш междинна газ с единия крак ?
        Това е малко екзотична и отшумяла техника, която така или иначе не винаги е приложима, особенно в моя случай.......

        Официално отделихме сърцето, части от крайниците и други ограни от 156-цата - проекта на тоя етап с нея приключи.....
        Attached Files
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          Официално отделихме сърцето, части от крайниците и други ограни от 156-цата - проекта на тоя етап с нея приключи.....
          Нямаш съвест баце, да я разколачиш тая 156 дето се прочу международно....
          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

          Comment


          • Ко стаа, г'син генерален директор на "Метални конструкции"? Проекта май напредва - по кръстословиците вече за "гениална метална конструкция", когато е вертикално се пише "айфелова кула", а за хоризонтално се пише "феромобил"...

            Comment


            • Предницата ми отне към месец, задното окачване може би малко повече......
              Но едната страна вече е с уточнени захвати, позиции на горен долен носач, амортисьор и прочее......копирането й от другата страна ще отнеме не повече от 2-3 дена, надявам се другата седмица тръбарката да е на гуми на земята.......
              След което мисля че нещата ще потръгнат с по голяма бързина......
              Attached Files
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • Изглежда интересно..."надстройката" на шенкела малко ми идва внезапно... Мислиш ли за някаква черупка около нежните ти телеса или мъжествено ще понасяш вятъра и камъчетата от гумите?

                Comment


                • Не си ли мислил за четвърти педал.Спирачка която управлява само колелата от вътрешната страна на завоя.Ма как познава коя двойка колела да управлява не ма питай.Доколкото разбрах забранено във Ф1 но ще се монтира на новия Макларън.По-малка дъга, с по-висока скорост и по-добра стабилност.
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
                    Изглежда интересно..."надстройката" на шенкела малко ми идва внезапно... Мислиш ли за някаква черупка около нежните ти телеса или мъжествено ще понасяш вятъра и камъчетата от гумите?
                    Ако знаеш друг начин при който да мога да ползвам бал-джойнт вместо шарнир, като съответно ще мога да регулирам лесно захвата му по височина например, ще съм радостен да споделиш......
                    Черупка за камъни няма да има, предполагам че само предните гуми ще са проблем, но ако се наложи просто в долния заден край на гумата ще има нещо като дефлекторче.......

                    Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                    Не си ли мислил за четвърти педал.Спирачка която управлява само колелата от вътрешната страна на завоя.Ма как познава коя двойка колела да управлява не ма питай.Доколкото разбрах забранено във Ф1 но ще се монтира на новия Макларън.По-малка дъга, с по-висока скорост и по-добра стабилност.
                    Предполагам че не си разбрал каква точно е системата, тъй като досега не съм чул за спирачна система дето да управлява примерно само само левите или само десните гуми В завоя, тъй като първо е безмислено защото моментално ще доведе до завъртане, а и същата работа с много по голяма успеваемост и простота на изпълнението могат да свършат и активните диференциали, шперчета и пр......
                    Принципно натискането на спирачка В завоя(а не натискането за спиране ПРЕДИ него) има по различно предназначение, тъй като там основната цел не е драстичното намаляне на скороста.......
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • грешка

                      Comment


                      • Контрол на спирачките в завой - активиране на спирачките от едната страна на автомобила.Филма го гледах по дискавъри май.Колата се сглобява в Англия, купето се изливало цяло по нова технология, показаха само крайния продукт, споменаха за въпросния четвърти педал, монтиран най-вляво от педала на съединителя във ф1.Тайната била разкрита когато - "някакъв фотограф си навря фотоапарата в кокпита" и оттогава бил забранен във ф1 въпросния педал.Най близкото което намерих в нета е CBC - контрол на спирачките в завой, но се изпълнява от софтуер, не от четвърти педал.Не знам повече подробности, просто вземаш завоя от вътрешната страна с по-висока скорост отколкото можеш без него. Водещия само обясни функцията му нагледно с една схема подобна на тази, или цитирам "грубо казано все едно има колче в завоя и колата е вързана за него.
                        Attached Files
                        Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 21:05.
                        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                        Comment


                        • Това е доста старо, още от края на 90на миналия век и ако не се лъжа касаеше само задните спирачки на макларъна, а не леви или десни спирачки(предно ляво и дясно колело например).......ако някой оперира независимо само левите гуми или десни в завоя, то той неизменно отива у къра, с този педал МКЛ регулираха превъртането на задните гуми, тъй като той касаеше и действаше само на вътрешните задни......Дарън Хийт или някой от фамилията беше тоя дето си навря камерата в кокпита.....

                          ---------- Post added at 23:08 ---------- Previous post was at 23:06 ----------

                          А ей я и снимката....
                          Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 23:11.
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • Тцъ, не бе човек, вътрешните колела.Чети "безопасноста е на фокус"за АМG-то и на опел антара го има, само чме са сбъркали на кои колела се прилага и на волво го има...Па и ти казвам че го гледах и го обяснява човека.Явно се прилага изчислено усилие не да блокира колелата че тогава ясно че отиваш у мантинелата.Нещо като при верижните машини.

                            http://hicomm.bg/auto/amg-ili-nishto.html
                            http://www.opel.bg/avtomobili/opel-g...-dinamika.html

                            Има логика щото в завой действа триенето с настилката и центробежна сила, когато центробежната сила стане достатъчно голяма преодолява триенето и колата се приплъзва по допирателна на дъгата на завоя.Като приложиш сперачно усилие на вътрешнете колела увеличаваш триенето и ти трябва по голяма центробежна сила да те исхвърли респективно вземаш завоя с по-голяма скорост.
                            Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 23:37.
                            По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                            конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                            Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                              Тцъ, не бе човек, вътрешните колела.Чети "безопасноста е на фокус"за АМG-то и на опел антара го има, само чме са сбъркали на кои колела се прилага и на волво го има...Па и ти казвам че го гледах и го обяснява човека.Явно се прилага изчислено усилие не да блокира колелата че тогава ясно че отиваш у мантинелата.Нещо като при верижните машини.

                              http://hicomm.bg/auto/amg-ili-nishto.html
                              http://www.opel.bg/avtomobili/opel-g...-dinamika.html

                              Има логика щото в завой действа триенето с настилката и центробежна сила, когато центробежната сила стане достатъчно голяма преодолява триенето и колата се приплъзва по допирателна на дъгата на завоя.Като приложиш сперачно усилие на вътрешнете колела увеличаваш триенето и ти трябва по голяма центробежна сила да те исхвърли респективно вземаш завоя с по-голяма скорост.
                              Българските сайтове обикновенно представят информацията доста объркващо, или в случая непълно......
                              Това е от сайта на въвелите първо тази система (CBC) - БМВ.......

                              Cornering Brake Control (CBC).
                              For greater safety when braking on curves - Cornering Brake Control stabilises your BMW by applying braking pressure asymmetrically despite physically difficult conditions (e.g. the car swerving towards the inside of the bend when the wheel load changes).

                              Cornering Brake Control (CBC) reduces the danger of vehicle instability that can arise when the brakes are applied while taking a bend at speed. Without CBC, the load shift caused by braking can reduce traction on the wheels on the side towards the inside of the bend, thereby applying excessive load to the other side. This load imbalance may result in a loss of directional control, causing the vehicle to skid out of the curve.
                              CBC counteracts this tendency by asymmetrically distributing brake pressure to the left- and right-side brakes or by reducing pressure (to the rear axle), even if the driver brakes outside the normal range of ABS. The result: a significant improvement in stability and safety when applying light brake pressure, even on bends.

                              Пак и отново съм подчертал тънкия момент - същия който е бил и при МКЛ в болида им - това действа на вътрешното колело в завоя на ЗАДНИТЕ гуми.......и то не при екстремно спиране, а козметично такова......

                              В крайна сметка това ми е неприложимо, абс няма да има, чак толкова адвансед няма да ставаме.....
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • Да, не става въпрос за екстремно спиране.Но продължавам да твърдя че във филма се говореше за вътрешните колела а не за задно колело.Но нямам повече аргументи пред вид че беше със субтитри и е възможно от там да ми идва заблудата.Всъщност на анимацията не се виждаше кои колела или колело забавя а само крайния резултат, може и преводача да бърка.
                                Проекта си е в твоята глава само ти си знаеш какво ти е нужно, всъщност аз съм против използването на разни хитринки в този спорт щото шофера някак си става посредствен водач на мпс.Иначе може спокойно да го махнат и да ги направят радиоуправляеми - седиш си в бокса смучеш ред бул и лашкаш джойстика...Чиста механика и опит си е най-честно.
                                По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                                конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                                Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                                Comment

                                Working...
                                X