Известие

Collapse
No announcement yet.

Плахо пистовизиране и "rebuild" на 156 3.0V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • колко кила ще спочелиш с промяната и колко магаренца?
    alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
    alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

    Comment


    • Килата в случая са незначителни, щото съпротивлението което създава всеки елемент пречи повече, отколкото може да се спечели с 2-3-4-5 кила повече........
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
        посъбрах за двигателя на Фиат Купе 20VT 3 глави, два блока, 3 вала, турбо, две кутии и прочее карантия и електроника.......след като навъртях още един ендуранс с бялото ми Купе мисля че дните на 3.0V6 са преброени........сори......
        Е те тука ме спечели
        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

        FIAT Coupe 16VT
        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

        Comment


        • Първоначално публикувано от marian2784 Покажи съобщение
          колко кила ще спочелиш с промяната и колко магаренца?
          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          Килата в случая са незначителни, щото съпротивлението което създава всеки елемент пречи повече, отколкото може да се спечели с 2-3-4-5 кила повече........
          Да не би да пита за двигателя?
          166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

          Comment


          • имаш ли цял 20VT с кутия и електроника за продаване ??
            alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
            Fiat punto GT in progress ~200hp

            Comment


            • Принципно имам, но не са за продаване.....
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • Минахме на външна бензинова помпа поради простата причина че едно приятелче ми подари по голям и по лек резервоар, който на всичкото отгоре се събира и на по компактно място.......стария събираше 12 литра, този към 17........
                Стария начин с вътрешна помпа беше много по удачен, по отношение на липсата на разни бензинови маркучи на педя и нещо от изпускателните колектори, но това е положението.......
                Проблем може да е(а може и да не е) че се налага да ползвам бензиновия регулатор от стандартна 156-цова помпа, който е вграден в самата помпа.......
                След като бастисах една, с втората нещата се получиха(все пак само регулатора изкорубвам), има отвор за обратното гориво и нещата се получиха......колата пали и работи нормално.......
                Ползва се бензинова помпа от ауди 80, прави едни диви 6 бара налягане, чесно казано в началото ще трябва да следя сместа на ламбдата, щото не знам доколко регулатора ще работи нормално, предполагам алфенската помпа прави по малък както дебит, така и налягане.......
                Направих си и нова седалка от фибростъкло........
                Сега вече категорично ще си влача и пожарогасител в кочинката, щото при тоя вятър дето ме биепо време на движение, ще усетя че изтича бензин едва когато пламна.......
                Attached Files
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • Сефтосахме новата конфигурация на Кал, пресен асфалт на новите отсечки........
                  Кочинката засега се справя добре, борим се с баланс, пружини, твърдости, наклони и прочее......
                  https://www.youtube.com/watch?v=PfQVpqySg5o
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • Супер изглежда, браво.
                    Мислил ли си за по-директно управление?
                    Струва ми се, че за такъв тип автомобил ще е по-удачно да не въртиш на 180 градуса при не чак толкова остри завои.
                    Но може да ме е поглъгала и камерата де.
                    Alfa Romeo 166 3.0 V6
                    Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                    Comment


                    • Недозавива.......лека е предницата.....рейката е 2 оборота лок то лок, по бърза няма да върши по добра работа щото надлъжния наклон на шенкела е над 11 градуса а това адски втвърдява волана на завой, болят ме всичките ръце от фалангите до рамената......
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • Ясно.
                        Това за леката предница няма как да е иначе, аз нали преди време затова питах как е баланса, с този двигател почти на задната ос.
                        Къде недозавива - при влизане в завой, вътре в завоя, или на излизане?
                        Alfa Romeo 166 3.0 V6
                        Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                        Comment


                        • На излизане.......
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • То сигурно не е нужно да ти казвам каквото и да било, би трябвало по-добре от мен да ги знаеш нещата, но ако това недозавиване е на излизане от бързи завои, то най-вече би трябвало да е заради "клякането" на задницата и олекването на предницата при подаване на газ. Съответно, трябва втърдяване на задното окачване и ограничаване на хода на предното окачване.
                            При бавни завои, обикновено е резулата от недозавиване при влизане и в средата на завоя, ама щом при теб не е от това вече не знам...
                            Можеш да пробваш с по-ниска скорост на влизане и по-ранно подаване на газ, евентуално по този начин да предизвикаш тенденция за презавиване.
                            Alfa Romeo 166 3.0 V6
                            Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                              Недозавива.......лека е предницата.....рейката е 2 оборота лок то лок, по бърза няма да върши по добра работа щото надлъжния наклон на шенкела е над 11 градуса а това адски втвърдява волана на завой, болят ме всичките ръце от фалангите до рамената......
                              Феро, виж си Нисана от подписа и пак си помисли искаш ли още кила за да завива...а и май Порше 911 е презавиващо...с лека предница?...
                              Малко е 11, ония корифеи дето ги четеш без да се замисляш сигурно препоръчват по 20-на...
                              И понеже обичаш да четеш, а това още не си бъзикал...за да е пълна кашата - http://www.ozebiz.com.au/racetech/theory/shocktune.html - виж там най-вече линка към Нийл Робъртс.
                              Сега и аз да питам, че или недовиждам, или нещо не разбирам - защо в половината завои влизаш по-рано и по-вътрешно и на излизане не ги отваряш достатъчно? Например само последния преди излизането на правата го отваряш широко и захождаш чак от кърбовете вдясно, а преди него катериш вътрешните кърбове, не отваряш на излизане и пак влизаш в следващия без да го отвориш? Ясно, че безнина ти е скъп, ама чак такова съкращаване на трасето?

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
                                Феро, виж си Нисана от подписа и пак си помисли искаш ли още кила за да завива...а и май Порше 911 е презавиващо...с лека предница?...
                                А, не, не щем още кила......
                                Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
                                Малко е 11, ония корифеи дето ги четеш без да се замисляш сигурно препоръчват по 20-на...
                                11 е горе долу добре, има едно съотношение дето се нарича KPI/Caster Split и касае вертикалната проекция между горен и долен шарнир(KPI) и наклона на шенкела(caster) и това че имаш 10 градуса кастър може да ти дава понякога 2 градуса камбър в завоя ако KPI e 5 градуса например, може и да не ти даде повече от 0.5 ако KPI e повече.
                                Бих предпочел още градус и нещо кастър щото може и да е тегаво за ръцете, но можеш да хванеш задницата мигновенно и то без да връщаш газта(ако обърнеш внимание на първото излизане на правата от клипа-просто е детска игра да контрираш)

                                Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
                                И понеже обичаш да четеш, а това още не си бъзикал...за да е пълна кашата - http://www.ozebiz.com.au/racetech/theory/shocktune.html - виж там най-вече линка към Нийл Робъртс.
                                Тва правя в момента, махнах средните по твърдост пружини отпред, сложих най - меките, ще видя коя щанга 24 или 26мм ще е по добре с тях. Проблем е че отзад имам нужда от малко по твърди пружини, твърде много потъва дупето на излизане от завойте.

                                Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
                                Сега и аз да питам, че или недовиждам, или нещо не разбирам - защо в половината завои влизаш по-рано и по-вътрешно и на излизане не ги отваряш достатъчно? Например само последния преди излизането на правата го отваряш широко и захождаш чак от кърбовете вдясно, а преди него катериш вътрешните кърбове, не отваряш на излизане и пак влизаш в следващия без да го отвориш? Ясно, че безнина ти е скъп, ама чак такова съкращаване на трасето?
                                Предимствата на алфата бяха едни, тук има други......както и недостатъци.....
                                На тоя етап колата спира и завива прилично до момента в който в и преди средата на завоя отпусна спирачката или подам газ.......подам ли газ предницата олеква и започва недозавиване.......което ще рече че трябва да насоча колата към изхода на завоя много по рано.......все още не съм на "ти" със спирането без а-бе-се и т.нр триал брейкинг не винаги ми се получава......а и все още ме е шубе щото предницата ми е на 7 санта от земята и тва е някак си притеснително.......
                                А не отварям завойте щото просто имам нужното сцепление да мина по най - късата траектория и ползването на външната линия нито ми дава предимство заради минаването на повече път, нито ми дава кой знае колко скорост.......и жипиеската казва същото като усещането......
                                Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 18:33.
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X