Сезон 2016 в общи лини започна преди около 2-3 седмици, след едногодишна почивка старата коруба отново ще стъпи на лапички и ще получи ново сърце......този път с цилиндър по малко от преди, но с вентилатор.......
Известие
Collapse
No announcement yet.
Плахо пистовизиране и "rebuild" на 156 3.0V6
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщениеА такааа Феро... Слагай истинския маторAlfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
Mercedes Benz A170 CDI FL '01
Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08
Comment
-
Първоначално публикувано от acko88 Покажи съобщениеЖтдAlfa Romeo 146 1.6 Twin Spark to 2.0Twin Spark
Alfa Romeo 146 1.6 Twin Spark for fun
Alfa Romeo 146 2.0 TI R.I.P
Comment
-
На бензиновото ЖТД, му се вика JTS - с директно впръскване. Феро, пиши, не ни дръж в шах.Alfa Romeo 156 SW 122kW 2004 DISTINCTIVE
Lancia Y 1,2 8V 60к.с. 2001g. - на щерката
Skoda 100S-в пенсия и КлиоI,1,4 Energy-продадено Opel kadet 1,3 LS sedan 1989 44kW 4 скорости-по неволя-пръдливия Ханс-продаден 0878316296и 0893569553
Comment
-
Мда, петака ще е двигателя, стегнах един от - до в гаража, с глава от Стило, но реших че щом така или иначе Купето повече няма да го карам по ендуранси и прочее, ще е добре да продължа с неговия двигател, а другия да стои резерва, макар че с интензитета с който троша двигатели може би ще трябва да го консервирам по сериозно(все пак да не казвам голяма дума)......може би само ще отхлюпя картера и ще сменя лагерациите......."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Неска реших така и така енджина е на статива да му сменя лагерчетата, че все пак нали.......
Тва са биелни лагери изкарали 4 ендуранса, два тракдея на Кал и да речем едни 2-3 хиляди км за 2-3 години - инвестицията в модерно олио винаги е добра идея при тея колянови валове......
Основните лагери не сметнах за необходимо да ги гледам......
Сега предстои по трудната част за направя нова лапа за захващане на двигателя от към страната на агренажа, щото сегашната е ебаси голямата алуминиева планка, държи и генератор и хидр помпа, а при положение че хидрав. няма да има, е излишно......Ще се ползва стойка за генератор от ланча капа, тежи кила и нещо и пасва за генератор....."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Качихме енджина, появи се малко драматизъм с това къде да е мястото на генератора, щото реално пистов ремък само за него ще ми трябва.......шестака беше по - тесен двигател и шайбата на коляновия вал не минаваше под рога на шасито, а сега при тоя двг мястото става много шивано и се наложи да заваря нещо като планка на лапата на двигателя......ще го оптягам ръчно, друг изход няма......
Друг проблем е че шестака е с електронна газ, а тва е с жило и трябва да се реже, наснажда и на всичкото отгоре трябва да се прави кадърно щото като ми се скъса на писта и трябва да се прибирам.......
Следват маркучи за вода към рада отпред и място за кулера......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Не съм го сложил още че като качвах кутията и двг-то го нямаше, като я кача за нещо на подемника ще го сложа че на земята е тегаво да откачам тая полуоска......."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
Comment