Известие

Collapse
No announcement yet.

Плахо пистовизиране и "rebuild" на 156 3.0V6

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Оказа се че и шестак може да си превърти агренажния ремък.......
    Всичките 4 вала са шавнали с точно по 1 зъб, което е ясен индикатор че това е станало долу от вала......
    Живо ме вълнува как и кога е станало, но така или иначе няма да стане ясно........но зацепването не съм го проверявал от както сглобих тоя двг........
    Attached Files
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • За тия с шестаци дето ги интересува - ако ви прескочи един зъб агренажа от вала долу да речем, за права от 600 метра може да ви падне скороста с 12 кмч......
      Или поне при мен с толкова се повиши.......
      Единственото бъдещо развитие ще е слагането на електронно серво от некъв Р.Ровър или Волво, щото като спра с ляв крак на двата леви преди правата и спирането рязко се влошава......
      Билщайн Б6 от Ауди 80 ще се намушка в шенкел от 145ца и ще се пригоди за експлоатация.......
      Ще се работи само по визуалните подобрения на колата, вече нямам нерви и време за "извращения".......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • Хехх доживях да чуя кака форумният ни "луд учен " вече няма нерви
        Човече та ти си идол с тая Rwd 156-ца , нямаш право да се откажеш нея и от тръбарката
        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

        Comment


        • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          За тия с шестаци дето ги интересува - ако ви прескочи един зъб агренажа от вала долу да речем, за права от 600 метра може да ви падне скороста с 12 кмч......
          Или поне при мен с толкова се повиши.......
          Единственото бъдещо развитие ще е слагането на електронно серво от некъв Р.Ровър или Волво, щото като спра с ляв крак на двата леви преди правата и спирането рязко се влошава......
          Билщайн Б6 от Ауди 80 ще се намушка в шенкел от 145ца и ще се пригоди за експлоатация.......
          Ще се работи само по визуалните подобрения на колата, вече нямам нерви и време за "извращения".......
          Бай Феро, сега на практика каква е разликата във време от тръбарката до 156-цата с един и същ мотор?
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • Май 5-6 секунди
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • Феро Атмосферо пак се побъркА

              Опъни каиша здраво тоя път да не вземе да се презацепи пак на диното
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                Бай Феро, сега на практика каква е разликата във време от тръбарката до 156-цата с един и същ мотор?
                С тръбарката 1.05.95 - с уточнението че тогава кърбовете ги нямаше и реално пистата е едни 5-10 метра по дълга заради различната траектория....
                Сега на 156-цата - 1.09.12 - с уточнението че от гуми, спиране и предница има още какво да се желае......
                Времената са от моя гпс, разминаванията с оня на пистата рядко надминават 1-2 стотни......
                Тоест по груби сметки - с тръбарката можеше да се падне на 1.04, а с 156 сега под 1.08......
                Разлика около 370 кила......
                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                Comment


                • Горе долу това ще е визията на колата, предната броня с половената от калниците ще трябва да могат да се свалят за под 5 минути.......ще трябва и да са леснозаменяеми ако се ходи из къра......
                  Всякакви промени и подобрения се спират, ще сложа единствено допълнителна електронна вакуум помпа, че вакуума за сервото е проблем......
                  Attached Files
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • Като за "горе долу",е по скоро горе,но нека и се порадваме в движение.От мен успех
                    Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                    Comment


                    • Като цяло сварихме да врътнем макар малко между маншовете на "писта СТЗГ", поне ви се изясни че "новите" предни шенкели са ОК, задните аморт тоже......
                      И все си мисля че може да я повдигна малко отпред......
                      С което финишираме по хардуера на колата, като има време ще си играеме само с външни гъдели......
                      Attached Files
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • Кълвем и по тръбарката от време на време......
                        След фиаското с кулера на Серес, реших че е време да имам един от най - обдухваните такива в югоизточна Европа......верно че и драг ще прави, но ще даваме повечко газ.....
                        Канализацията е преправена заради новия и по голям резервоар, че тва си понагорява сериозно и не ми се ходи пеша по пистата......
                        Генератора беше проблем да му намеря място, наврях го малко не където ми се иска, но другаде не пасна......

                        Новото по червената 156 е че минах на 5 степенна скоростна кутия, с правени по къси зъбчатки за 3 - 4 и пета скорост......
                        Attached Files
                        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                        Comment


                        • Защо гумите ти са с разменена посока?
                          156 2.0TS

                          Comment


                          • Щото ги ползвам само да ходя до подемника.......
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение

                              Новото по червената 156 е че минах на 5 степенна скоростна кутия, с правени по къси зъбчатки за 3 - 4 и пета скорост......
                              Тия по-къси предавки как ги постигна?

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от pla_y_men Покажи съобщение
                                Тия по-къси предавки как ги постигна?
                                С 600 лв и две разходки до едно карловско село.......кутията е сглобка от 166цова 5степенна от 2.0ТС......
                                "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                                F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                                Comment

                                Working...
                                X