Известие

Collapse
No announcement yet.

Айде и аз с проект - 156 2,4 Jtd 136 к.с

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Казахте ли на ЕКУ-то за новите дюзи или просто ги подменихте?
    Е нали това е написъл,че все още няма ремап с новите части
    Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
    Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
    Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
    Mercedes Benz A170 CDI FL '01
    Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Казахте ли на ЕКУ-то за новите дюзи или просто ги подменихте?

      Просто ги подменихме, защо? Проблем ли има при положение че колата няма да се ръчка докато не и се направи нов ремап до 2-3 дни - нема да стопим уталата - споко
      Да имат по малко работа в Русе че и без това ще мине цял ден в настройки най вероятно.
      Last edited by pininfarina; d.m.y г., 18:11.
      sigpic
      Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
      Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

      Comment


      • #63
        Само питах бе бате Щото казахте, че помпата не смогва...
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #64
          Абе много интересно сега вечерта, си позволих да я стъпя 1 -2 пъти и нямаше проблеми, ама и ся си е студеничко... А иначе не само 6 степенна ами като за начало май скоро ще трябва да се сдобия с подсилен Valeo от 166... Защото е точно на граница и даже понякога леко лъзва съединителя и аз връщам
          AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
          Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
          AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от ReLeFNIQ Покажи съобщение
            Абе много интересно сега вечерта, си позволих да я стъпя 1 -2 пъти и нямаше проблеми, ама и ся си е студеничко... А иначе не само 6 степенна ами като за начало май скоро ще трябва да се сдобия с подсилен Valeo от 166... Защото е точно на граница и даже понякога леко лъзва съединителя и аз връщам
            Няма да сгрешиш,аз съм доволен доста от съединителчето,няма смисъл от стандартен от тук нататък
            Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
            Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
            Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
            Mercedes Benz A170 CDI FL '01
            Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

            Comment


            • #66
              Няма как. Очакваше се това да се получи със съединителчето но сичко ще си дойде на мястото, иначе ме радва адски колицата работи като реактивка
              Alfa Romeo 1.8 16v Twin Spark+


              Comment


              • #67
                Настройките по ЕКУ-то са завършени, в момента се кара на 1,55 холд и колата върви много злобно. Но не може с тоя съединител да се предаде целия въртящ момент и особено на 3та 4-та и 5-та си буксува яко. Евала на колегата Roman че ми даде от своята кола регулатор за тестовете че моя сдаде багажа и щеше да е напразно разходката ми до Русе и до VR performance. Сега ще трябва да си намеря подсилен съединител
                П.С А някой ще ми обясняват че като нямала електронно управление на турбото нямало как да стане бърза, пфф определено има как
                Last edited by ReLeFNIQ; d.m.y г., 11:10.
                AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
                Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
                AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

                Comment


                • #68
                  Този от 166 подсиленото валео,също не вярвам да изкара дълго.само за сведение на Пух колата на 6000 км хвърли такъв чисто нов съединител и маховик с тази турбина,мойта кола е с 1749v и на няма и 20000км пак умря.Според мене търси нещо друго
                  П.с в alfaowners са написали,че подсиленото валео държи до 410 нм реално ,твойта кола има поне 470
                  Bmw 535d LCI 410WHP(Hybrid turbo FMIC) 12.8 -400m
                  BMW F13 M6
                  BMW X6 3.5d
                  Mini cooper r56 lci
                  Alfa romeo Gt 1.9 jtd Eibach anti roll bars, eibach springs,Koni suspension, gtb2056vzk,Fmic, full exhaust 76mm, Quife, brembo brakes 330mm

                  SPRINTAUTO Service

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от Dagi Покажи съобщение
                    П.с в alfaowners са написали,че подсиленото валео държи до 410 нм реално ,твойта кола има поне 470
                    И я сподели с нас как ги изчисли тез 470 при 1.55 холд, че ми стана любопитно?
                    SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
                    SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
                    SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

                    Comment


                    • #70
                      Е не съм си мислел че подсиленото няма да държи.Пример Роман я разсипва от гонки, колата му върви с близък до моя сетъп само дюзите са му сток, и няма проблеми..Хм.. Ами Zmeycho я сподели с къв съединител си Защото то освен подсилен от JTD то друг вариант има ли?
                      Last edited by ReLeFNIQ; d.m.y г., 12:23.
                      AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
                      Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
                      AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

                      Comment


                      • #71
                        Първоначално публикувано от Bobo
                        Ето ви сток кола със същата турбина на 1,4 налягане вади 420нм на хъбовете

                        А с повечко модове и по-високо налягане според мен 470 не са проблем
                        Стоково 2.4 JTD 10V 150 к.с. е 305 Nm и то на вал, а тез 420 в Проспиид при 1.4 холд, реално ще да са даже под 400 Nm.
                        SNAKE 147 1.9 JTD Z-Edition '05 - THE RED TORPEDO
                        SNAKE 147 1.9 JTDm 8V '06 - Nero
                        SNAKE 159 1.9 JTDm 16V '06 - Rosso

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от Zmeycho Покажи съобщение
                          Стоково 2.4 JTD 10V 150 к.с. е 305 Nm и то на вал, а тез 420 в Проспиид при 1.4 холд, реално ще да са даже под 400 Nm.
                          Добре господин дино стенд - съгласявам се веднага с твоето неоспоримо мнение диното е пияно
                          Не очаквайте повече инфо от мен
                          Last edited by Bobo; d.m.y г., 12:49.
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от Bobo
                            Ето ви сток кола със същата турбина на 1,4 налягане вади 420нм на хъбовете

                            А с повечко модове и по-високо налягане според мен 470 не са проблем
                            То пика е целият проблем, ако той се избегне софтуерно или да не се дава там цялата газ при тия обороти, ще може да се устиска със стандартният там усилен заводски съединител.
                            Обаче вземе ли да върви едно такова животно и във високите, да разтегли пика малко още на дясно, решението е съединител за тежкоатлети както нашите на турбо-бензинките

                            ---------- Post added at 12:54 ---------- Previous post was at 12:51 ----------

                            Първоначално публикувано от Zmeycho Покажи съобщение
                            Стоково 2.4 JTD 10V 150 к.с. е 305 Nm и то на вал, а тез 420 в Проспиид при 1.4 холд, реално ще да са даже под 400 Nm.
                            Въртящият момент от тая дино графика на Проспийд може да се приеме че е същият и на вала на мотора, че даже и няколко % отгоре в повече
                            В никакъв случай по-малко, няма такова положение

                            Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                            YouTube
                            evo2 600

                            Comment


                            • #74
                              Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
                              То пика е целият проблем, ако той се избегне софтуерно или да не се дава там цялата газ при тия обороти, ще може да се устиска със стандартният там усилен заводски съединител.
                              Обаче вземе ли да върви едно такова животно и във високите, да разтегли пика малко още наляво, решението е съединител за тежкоатлети както нашите на турбо-бензинките
                              Ици намалявал съм го ма колко да го намалиш като хем искаш колата да тръгва хем искаш да пазиш - ми решението е як съединител Да не говориме че платото пада защото колата е със сток генерация и буста и той пада ....

                              Усрахме темата на човека за което аз лично се извинявам исках само да помогна!
                              Last edited by Bobo; d.m.y г., 13:04.
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                                Казахте ли на ЕКУ-то за новите дюзи или просто ги подменихте?
                                На Униджета,мисля че няма нужда
                                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                                Comment

                                Working...
                                X