Първоначално публикувано от oem
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Айде и аз с проект - 156 2,4 Jtd 136 к.с
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеКазахте ли на ЕКУ-то за новите дюзи или просто ги подменихте?
Просто ги подменихме, защо? Проблем ли има при положение че колата няма да се ръчка докато не и се направи нов ремап до 2-3 дни - нема да стопим уталата - споко
Да имат по малко работа в Русе че и без това ще мине цял ден в настройки най вероятно.Last edited by pininfarina; d.m.y г., 18:11.sigpic
Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'
Comment
-
Само питах бе батеЩото казахте, че помпата не смогва...
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Абе много интересно сега вечерта, си позволих да я стъпя 1 -2 пъти и нямаше проблеми, ама и ся си е студеничко... А иначе не само 6 степенна ами като за начало май скоро ще трябва да се сдобия с подсилен Valeo от 166... Защото е точно на граница и даже понякога леко лъзва съединителя и аз връщамAR 156 2.4 JTD 98' RED~200 bhp - EX
Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro
Comment
-
Първоначално публикувано от ReLeFNIQ Покажи съобщениеАбе много интересно сега вечерта, си позволих да я стъпя 1 -2 пъти и нямаше проблеми, ама и ся си е студеничко... А иначе не само 6 степенна ами като за начало май скоро ще трябва да се сдобия с подсилен Valeo от 166... Защото е точно на граница и даже понякога леко лъзва съединителя и аз връщамAlfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
Mercedes Benz A170 CDI FL '01
Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08
Comment
-
Настройките по ЕКУ-то са завършени, в момента се кара на 1,55 холд и колата върви много злобно. Но не може с тоя съединител да се предаде целия въртящ момент и особено на 3та 4-та и 5-та си буксува яко. Евала на колегата Roman че ми даде от своята кола регулатор за тестовете че моя сдаде багажа и щеше да е напразно разходката ми до Русе и до VR performance. Сега ще трябва да си намеря подсилен съединител
П.С А някой ще ми обясняват че като нямала електронно управление на турбото нямало как да стане бърза, пфф определено има какLast edited by ReLeFNIQ; d.m.y г., 11:10.AR 156 2.4 JTD 98' RED~200 bhp - EX
Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro
Comment
-
Този от 166 подсиленото валео,също не вярвам да изкара дълго.само за сведение на Пух колата на 6000 км хвърли такъв чисто нов съединител и маховик с тази турбина,мойта кола е с 1749v и на няма и 20000км пак умря.Според мене търси нещо друго
П.с в alfaowners са написали,че подсиленото валео държи до 410 нм реално,твойта кола има поне 470
Bmw 535d LCI 410WHP(Hybrid turbo FMIC) 12.8 -400m
BMW F13 M6
BMW X6 3.5d
Mini cooper r56 lci
Alfa romeo Gt 1.9 jtd Eibach anti roll bars, eibach springs,Koni suspension, gtb2056vzk,Fmic, full exhaust 76mm, Quife, brembo brakes 330mm
SPRINTAUTO Service
Comment
-
Първоначално публикувано от Dagi Покажи съобщениеП.с в alfaowners са написали,че подсиленото валео държи до 410 нм реално,твойта кола има поне 470
Comment
-
Е не съм си мислел че подсиленото няма да държи.Пример Роман я разсипва от гонки, колата му върви с близък до моя сетъп само дюзите са му сток, и няма проблеми..Хм.. Ами Zmeycho я сподели с къв съединител сиЗащото то освен подсилен от JTD то друг вариант има ли?
Last edited by ReLeFNIQ; d.m.y г., 12:23.AR 156 2.4 JTD 98' RED~200 bhp - EX
Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro
Comment
-
Първоначално публикувано от BoboЕто ви сток кола със същата турбина на 1,4 налягане вади 420нм на хъбовете
А с повечко модове и по-високо налягане според мен 470 не са проблем
Comment
-
Първоначално публикувано от Zmeycho Покажи съобщениеСтоково 2.4 JTD 10V 150 к.с. е 305 Nm и то на вал, а тез 420 в Проспиид при 1.4 холд, реално ще да са даже под 400 Nm.
Не очаквайте повече инфо от менLast edited by Bobo; d.m.y г., 12:49.0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от BoboЕто ви сток кола със същата турбина на 1,4 налягане вади 420нм на хъбовете
А с повечко модове и по-високо налягане според мен 470 не са проблем
Обаче вземе ли да върви едно такова животно и във високите, да разтегли пика малко още на дясно, решението е съединител за тежкоатлети както нашите на турбо-бензинките
---------- Post added at 12:54 ---------- Previous post was at 12:51 ----------
Първоначално публикувано от Zmeycho Покажи съобщениеСтоково 2.4 JTD 10V 150 к.с. е 305 Nm и то на вал, а тез 420 в Проспиид при 1.4 холд, реално ще да са даже под 400 Nm.
В никакъв случай по-малко, няма такова положение
Comment
-
Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщениеТо пика е целият проблем, ако той се избегне софтуерно или да не се дава там цялата газ при тия обороти, ще може да се устиска със стандартният там усилен заводски съединител.
Обаче вземе ли да върви едно такова животно и във високите, да разтегли пика малко още наляво, решението е съединител за тежкоатлети както нашите на турбо-бензинкитеДа не говориме че платото пада защото колата е със сток генерация и буста и той пада ....
Усрахме темата на човека за което аз лично се извинявам исках само да помогна!Last edited by Bobo; d.m.y г., 13:04.0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеКазахте ли на ЕКУ-то за новите дюзи или просто ги подменихте?Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
Comment