Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа Вирджиния - Проект

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Най - сетне резултати... След 10 дена упорит труд я излъгахме...
    Проблемът беше в смукателните колектори. Турбопътищата от маркуч явно компенсираха всичко хубаво което може да се случи в цялата идея. Днес те бяха заменени с метални тръби и комбинацията с 2хДелорто с тромпетки се оказа трепач. В движение разликата е осезаема. Сравнявам с компресор , и без компресор. Със подаване на газта надува на 0.3 и по4ва да расте до 0.5. Даржа да отбележа че беше изчислен за 0.3.
    Когато се оправи времето ще снимам и ще засичам , защото за сега всичко е осезаемо , а и без предно стъкло илюзията си е голяма.

    Екип Вирджиния.

    Comment


    • #47
      Мога само да гледам и да се възхищавам!

      С нетърпение чакам завършения вид.

      Grande Amore: Alfa Romeo 159 1.9 JTD
      My Red Love
      AR 145 1.4 TS - ex

      Comment


      • #48
        алфа

        Здравеи колега,поздравления за уникалния проект,моля ако можеш да опишеш по подробно компресора че ми е много интересно,пък ми е влезнала една муха в главата и ште ми е много полезно.Поздрави и успех.
        Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

        Comment


        • #49
          поздрави за ентусиазма

          Comment


          • #50
            Ето , че и времето се пооправя. Тези дни поработваме по колата. Подобрения има по ремъчното задвижване на компресора( сложихме обтегач) , и пооправихме малко жилата , защото доста усилие беше необходимо за подаване на газ , пък и хода на педала беше доста къс.
            Петък бе пагубен ден. Скъсан ремък на компресора се оплете на шаибата на разпределителния вал. Резултата беше внезапен удър последван от тракане и работа на 2 цилиндъра...
            Днес събута отворихме и АХНАХМЕ... 4 от 4 . Клапъните бяха народили един куп малки клапънчета. Последва банален ремонт и колата запали. В момента дадохме един зъб предварение за да изследваме динамиката в движение , но днес проба на пътя нямаше.
            За утре съм планирал да въртим валове и да гоним на 400м. Ще има отчетени времена , а вапросът ми е какво подяволите трябва да очаквам.
            Някой ако се е засичал нека ми напише какво дава за да имам база за сравнение.
            Да се надяваме че утре ще имам времена а не чупен мотор на колесар...

            Comment


            • #51
              Еми около 16 секунди. Ако всичко е изпипано може и 15
              Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от kocta Покажи съобщение
                Еми около 16 секунди. Ако всичко е изпипано може и 15
                За коя кола и колко конски сили е?

                Comment


                • #53
                  За твоята
                  Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                  Comment


                  • #54
                    интересно ми е как ще е мериш на 400 м
                    тя има ли стъкла ?
                    или спрямо някоя друга кола ?
                    alfa 164 t.s ex
                    tipo 2,0 16v turbo ex
                    opel astra amnesia ex
                    megane 2 ex
                    alfa 159 jtd ех
                    audi A6/S TQ 330+
                    audi a4 b5 1,8 TQ 500++
                    alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от 1912 Покажи съобщение
                      интересно ми е как ще е мериш на 400 м
                      тя има ли стъкла ?
                      или спрямо някоя друга кола ?
                      От вчера има оборотомер , а от утре надявам се и километраж. Колкото до 400м има един сравнително прав участък от пътя Първенец Брестовица , които е равен и няма завои. засичането ще е ориентировъчно.

                      Comment


                      • #56
                        съвет:
                        сравнявай я с някоя друга кола как вървите иначе нищо няма да измерете ако имаше стъкло можеже да се помъчим да я видим на г-тека ама ....
                        alfa 164 t.s ex
                        tipo 2,0 16v turbo ex
                        opel astra amnesia ex
                        megane 2 ex
                        alfa 159 jtd ех
                        audi A6/S TQ 330+
                        audi a4 b5 1,8 TQ 500++
                        alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

                        Comment


                        • #57
                          След няколко проби с компресор двигателя прегря ...Дали заради многото аванс или заради детонациите , но и преди да прегрее не беше това което се очакваше. Рязко тръгва и кам 3000 оборота почва да тъпче и да не ускорява , а като позагря и до 3хил. пак не вървеше. 0до100 за има нема 16 сек. - позор за марката.
                          Свалихме компресора и качихме пак 2 двойни , но този път делорто 36мм. Колата стана коренно различна , при еднакви други обстоятелства. Засекохме е ориантировъчно около 10сек от 0 до 100. (100 ги дига на 2ра)
                          Извода за мен е детонации , породени от високата за случая заводска степен на згъстяване и допълнителнито пълнене на 0.5бара.

                          Скоро ще зарязвам моя компресор и ще слагам от VW G60, като тогава ще съм с инжекцион.

                          Намира ми се чаркалък от L3 Jtronic(33 1.7и.е.) и сигурно за начало ще е той.
                          Last edited by stratos; d.m.y г., 21:21.

                          Comment


                          • #58
                            От вчера вече имам кабеляци... Сдобих се с работила до последно инжекционна система Бош Мотроник 1.5 (от опел вектра 2.0 115кс) и скоро ще се качва.
                            Някой ако има за или против този модел нека каже съображенията си за да реагирам , защото за мене сичките са еднакви... (инжекциони)

                            Comment


                            • #59
                              След едноседмичен труд инжекциона заработи... Сега слагаме Г60то , та се чудя дали някои няма идея какви са фазите на тоя моя двигател и тр ли да има корекция по газоразпределението като го надувам.
                              В момента е разреден на 7.8 :1 степен на сгъстяване и мислим да надуем около 0.8 бара.

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от stratos Покажи съобщение
                                След едноседмичен труд инжекциона заработи... Сега слагаме Г60то , та се чудя дали някои няма идея какви са фазите на тоя моя двигател и тр ли да има корекция по газоразпределението като го надувам.
                                В момента е разреден на 7.8 :1 степен на сгъстяване и мислим да надуем около 0.8 бара.
                                Много сте го разредили. Фазите на газоразпределението неможеш и не трябва да ги пипаш!
                                145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

                                Comment

                                Working...
                                X