Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа Вирджиния - Проект

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
    Много сте го разредили. Фазите на газоразпределението неможеш и не трябва да ги пипаш!
    Предполагам като казваш , че не трябва да ги пипам имаш впредвид , че няма нужда от моята намеса , а не че се страхуваш от въздеиствието което бих нанесъл.
    За информация валовете са стокови но сам дал по един зъб закъснение от стандартната центровка , като целя повече време за работа.

    7.8 : 1 защото не съм сигурен в това как ще избегна детонациите .
    Last edited by stratos; d.m.y г., 22:56.

    Comment


    • #62
      Нови проблеми...
      Вероятно това са детонации. Осведомих се наскоро , че не е единствен фактор степента на сгъстяване. Детонациите могат да бъдат предизвикани от топла горивна смес( както е при мен защото нямам интерколер), неподходящ аванс на запалването (при принудително пулнене картината на аванса е различна спрямо тази на ЕКУто на вектрата), горивна смес с ниско съдържание на бензин (бедна смес) . Ако някои се сеща още фактори нека добави.
      В моя случаи вероятност за детонационно горене има . Замислил съм пробно поставяне на интерколер и кнок датчик(за детонациите) за да мога га отчитам дали ги има.
      Ще се радвам на вещите по тема турбо да помагат.

      Comment


      • #63
        Ами откъм факторите си пропуснал октановото число на бензина. Ти задължително трябва да ползваш възможно най-високооктанов бензин.
        AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
        Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
        sigpic

        Comment


        • #64
          то бенза му е най малкия дерт....
          аз имах детонацийй от свещи
          alfa 164 t.s ex
          tipo 2,0 16v turbo ex
          opel astra amnesia ex
          megane 2 ex
          alfa 159 jtd ех
          audi A6/S TQ 330+
          audi a4 b5 1,8 TQ 500++
          alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от 1912 Покажи съобщение
            то бенза му е най малкия дерт....
            аз имах детонацийй от свещи
            А как ги усети - като чукане на аванса , губене на мощност на по голям буст и високи обороти или...

            Comment


            • #66
              чуваше се как пука сложих си с топлинно число 8 и работата заспа
              alfa 164 t.s ex
              tipo 2,0 16v turbo ex
              opel astra amnesia ex
              megane 2 ex
              alfa 159 jtd ех
              audi A6/S TQ 330+
              audi a4 b5 1,8 TQ 500++
              alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

              Comment


              • #67
                Крачка назад - две напред. Това не е някакъа танц , а личните постижения на неукия... Колко много труд и нерви щеше да си спестя ако разчитах предимно на знания , а не предимно на логика...

                И така след неуспешни опити с Г60то , преминахме към компресор от Мерцедес ц200 к . Построихме наново пътищата и отново без интерколер. Повишихме налягането на бензина на 4бар. Най сетне осезаемо трагна да варви. Една от целите - да боксува и на 2ра предавка ,че и на 3та - постигната. Утре живот и здраве ще се тества на летището за издаржливост но вярвам , че няма да устиска. Проблем за мен има в хранителната система и по скоро в инжекторите(дюзите). Сега по мои данни съм с 170cc/min - от вектрата , а вкарвам 2пъти повече въздух. От какво да търся по големи също незнам .
                Е за сега толкова. Отре повече - я някое бутало , я накоя биела се показали извън блока...

                Малко снимки на новата визия...
                Attached Files

                Comment


                • #68
                  тва еку кви инжектори управлява ниско или високоомни?
                  alfa 164 t.s ex
                  tipo 2,0 16v turbo ex
                  opel astra amnesia ex
                  megane 2 ex
                  alfa 159 jtd ех
                  audi A6/S TQ 330+
                  audi a4 b5 1,8 TQ 500++
                  alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от 1912 Покажи съобщение
                    тва еку кви инжектори управлява ниско или високоомни?
                    15 -17 ohm

                    Comment


                    • #70
                      Високо.
                      Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                      Comment


                      • #71
                        Направихме замерване междо другото. Сутринта попритегнахме. Монирахме и механичната система за запалване с центробежен аванс които претарпя модификация ( разгръща се само 15 градуса) и тръгнахме към на летището с ясната мисъл да се върнем или без бензин или с счупен мотор . Там направихме доста тестове .
                        С ECU - 6 старта - имахме възможност за корекция на аванса по чисто мехничен начин с местене на датчика като преминахме през 3 положения : заводски за вектрата , един зъб срещу венеца, един зъб по посока на венеца за коляновия вал (crancshaft position)
                        с третата позиция колата се държа най добре.
                        Проблемите бяха: - препукване и загуба на режим при рязко подавана не гаста на по ниски обороти(2000)
                        -Достига само 5000 оборота и от там нагоре ги дига бавно.

                        след това направихме 2 старта с механичния аванс като резултата беше мн по зле , но ние така и не се заиграхме.

                        Времената от 0до100 са около 10сек , но има изключително много боксуване на 2ра скорост и на първа та ако са гуми би паднала и под 10.
                        Тестовете до тук са с закъснение на газоразпределителнияя механизъм или един зъб на разпределителния вал назад от стандартната центровка - т.е повече високи за сметка на малка мощност в ниски ако мога да се изразя така.

                        Последва центроване на валовете по белези и пак тестове.
                        Колата стана по слаба и спря да боксува на 2ра както дупката в ниски си остана.
                        Запушихме обратния бензин като с това налягането в реиката стана 5 бара. Ефект имаше - проблема с дупката при рязко подаване на газ зна4ително намаля което ме води до мисълта , че сместа е бедна на гориво...
                        Предприехме възтановяване на първоначалната центровка на валовете , но поради небрежност единия ремък бе скъсан (ремъците от 100 зъба станаха значително по къси като сложихме железните гарнитури от 4мм за да разредим) и тестовете прикючиха за деня.
                        По време на тестовете издухахме гарнитура. При надуф от 0.8бара и обороти над 4000 предпазния клапън на водната система освобождаваше точно в очите ми излишното налягане и така го установихме.
                        При демонтажа се видя че е от 2ри цилиндър към вода.
                        Следва нова конфигурация.
                        Давайте Акъли каква степен на сгъстяване да и оставя - така и така ще се правят гарнитури.
                        Attached Files

                        Comment


                        • #72
                          вземи и сложи едни дузи докато не е пукнала
                          стават от типо 2,0 16 мисля че бяха 270цц
                          стават и от турбото ама тама скачаш на 385 от фиат 2,0 16 турбо
                          и 335 от фиат 20 волта турбо и ланча каппа ..
                          също става и от пунто гт 240цц
                          alfa 164 t.s ex
                          tipo 2,0 16v turbo ex
                          opel astra amnesia ex
                          megane 2 ex
                          alfa 159 jtd ех
                          audi A6/S TQ 330+
                          audi a4 b5 1,8 TQ 500++
                          alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

                          Comment


                          • #73
                            Много благодаря за информацията...

                            В момента коментираме степента на сгъстяване. Имам питане към хората от форума , които са туурбинирани : Каква степен на сгъстяване сте , и какъв буст , и каква електроника ?

                            Примерно . Аз съм със с.с. 7.5/1 буст - 0.8 , Електроника Бош мотроник 4.1
                            Last edited by stratos; d.m.y г., 22:10.

                            Comment


                            • #74
                              ем 2,0 16 турбо фиат ланча алфа са с марели
                              което добре са справя 2.0 20в турбо са с бош
                              а 2.0 в6 турбо и той е с бош
                              иначе имаме и няколко форумни с мега
                              ти що се занимаваш с тия компресори ми направо не минеш на един охъл да подухва ?
                              alfa 164 t.s ex
                              tipo 2,0 16v turbo ex
                              opel astra amnesia ex
                              megane 2 ex
                              alfa 159 jtd ех
                              audi A6/S TQ 330+
                              audi a4 b5 1,8 TQ 500++
                              alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

                              Comment


                              • #75
                                колега щом си със електроника от вектрата сложи си дюзи от ц20хе мотроник 2.8 те са към 240цц но не съм 100сиг , а за придърпването във ниските може да е от дебитомера .. но има още няколко варианта за електроника от опел която е подобна на твоята 1към1 но със друг тип дебитомер !

                                Comment

                                Working...
                                X