Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа Вирджиния - Проект

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Алфа Вирджиния - Проект

    Почвам тази тема с цел да понауча чужди мнения , колкото и да са критични кам своя проект.
    Историята за началото е доста дълга , в прочем от коледата на 2008г, за това ще я посъкратя.

    Беше период в които нямаше нито работа , нито пари и само нерви и дертове. Трябваше да се направи нещо.
    От давна си мислех за кола за дрифт но някакси не достигна до мен нито Жулиета , нито Алфа 75 и така се почна.

    Разчистинме една стая 5на5 , вкарахме кутията и почнахме умуване.
    Attached Files

  • #2
    Не след далго се почна работата. Решение бе взето - отпред боксер - скорости отзад.

    Свършихме доста работа в стаята . Работихме по малко , предимно вечерно време , и чакахме да доиде пролет за да я извадим( трудна операция придружена с бутане на стена).
    Attached Files

    Comment


    • #3
      .

      И то каква кутия!
      От GTV6 с двоен обратен!
      Цецо намер ли шпер от 75 twin spark бе гъзе?
      Last edited by AnastasKOSTOV-REX; d.m.y г., 17:08.
      155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
      1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
      GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
      ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

      Comment


      • #4
        Това са снимки от парвото палене на Вирджиния с двигател 1.7и.е но вече с карборатори .
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от AnastasKOSTOV-REX Покажи съобщение
          И то каква кутия!
          От GTV6 с двоен обратен!
          Цецо намер ли шпер от twin spark бе гъзе?
          Не Атанасе. 4акам някои да ми подари - (като тебе примерно) В момента няма пари .

          ---------- Post added at 17:07 ---------- Previous post was at 17:06 ----------



          ---------- Post added at 17:08 ---------- Previous post was at 17:07 ----------

          Comment


          • #6
            Следващия етап беше ролбари и основните линии на купето. С доста рязане и заваряване стигнахме до тук...
            Attached Files

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от stratos Покажи съобщение
              Не Атанасе. 4акам някои да ми подари - (като тебе примерно) В момента няма пари .

              ---------- Post added at 17:07 ---------- Previous post was at 17:06 ----------



              ---------- Post added at 17:08 ---------- Previous post was at 17:07 ----------

              Моля модовете да се самосезират!
              Поправка Анастас...Анастас
              Атанас ша викаш на баща ти.
              Специално да го поздравиш първия Алфист в Пловдив с 1750 GT bertone една петилетка след Гунди
              Утре ще мина да ви видя
              Извинявам се за спама!!!

              Да се отсрамя:
              http://vbox7.com/play:d1cdb006
              от 00:30
              Last edited by AnastasKOSTOV-REX; d.m.y г., 17:26.
              155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
              1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
              GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
              ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

              Comment


              • #8
                Изключителен проект!! Идеята е страхотна, мерака като гледам е много голям! Успех и занапред!
                Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
                Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
                BMW 328i

                Comment


                • #9
                  Ето това е истински проект, от нищото, от ламарини и тръби кола да стане.Евала.Това на снимката ли е търсения дизайн
                  AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
                  Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
                  AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ReLeFNIQ Покажи съобщение
                    Ето това е истински проект, от нищото, от ламарини и тръби кола да стане.Евала.Това на снимката ли е търсения дизайн
                    Търсения дизаин е Около Алфа Дива , Ферари 599 и Лексус , но ще си има свои черти.
                    Attached Files
                    Last edited by stratos; d.m.y г., 17:39.

                    Comment


                    • #11
                      Мотора какъв е точно? Вижда ми се че е 8 клапана с карбуратори. Но кубатурата? Ще има ли някакво засилване на мотора? Мислили ли сте как конструкцията да се приближи още да земята?

                      Питам от любопитство.
                      Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                        Мотора какъв е точно? Вижда ми се че е 8 клапана с карбуратори. Но кубатурата? Ще има ли някакво засилване на мотора? Мислили ли сте как конструкцията да се приближи още да земята?

                        Питам от любопитство.
                        В момента разработваме компресор за мотора и целим от 1.7 да изкараме поне 150 коня. Колкото до по ниско към зелята - вапрос на амортесиори , но от моя гледна точка е достатаачна като се има предвид ниския център на тежеста. От друга страна мисля отстрани да иведа ауспосите и това разтояние ми е необходимо.

                        Comment


                        • #13
                          .

                          Да вкарам малко интрига!
                          Първоначално бе изобретен механизъм за подредено превключване на скоростите(чудо на Първенешкия гений).За съжаление след един високоградусен дрифт сет и малко напдед,вместо назад с дясната ръка при 7000rpm се премина към конвенционалния тип подредба.
                          155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
                          1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
                          GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
                          ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

                          Comment


                          • #14
                            Преди време я видях и в действие : http://www.vbox7.com/play:d1cdb006
                            stratos, в скайп сме си писали за Вирджиния и още тогава ми харесаха идеите ти.
                            Гледам обаче, че на гредата над делкото й е понатежал боксерът или се лъжа?
                            Къде другаде е хванат за шасито освен под шайбата?
                            Връзката маховик-кардан как си я направил?
                            Успех, и да те радва много!
                            С тази кутия и с това тегло предполагам добри скорости развива?
                            1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
                            и делта

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от AnastasKOSTOV-REX Покажи съобщение
                              Да вкарам малко интрига!
                              Първоначално бе изобретен механизъм за подредено превключване на скоростите(чудо на Първенешкия гений).За съжаление след един високоградусен дрифт сет и малко напдед,вместо назад с дясната ръка при 7000rpm се премина към конвенционалния тип подредба.
                              Да в деиствителност имаше механичен шифтър , които с доста усилия накарахме да работи добре , но...
                              ... деиствието беше пред доста хора на един двулентов мост. Баща ми я Изцепи на втора и по инерция някаде кум 100 вкара първа вместо трета ( според раката която бута лоста напред следва шифтара да свали скорост , но според адреналина навика бутна напред кум трета(сток)) последва завъртане и овладяване на касмет без да се купеме в реката. СЛЕД 2 ЧАСА ШИФТЪР НЯМАШЕ...

                              ---------- Post added at 17:50 ---------- Previous post was at 17:43 ----------

                              Първоначално публикувано от mitaka_cs Покажи съобщение
                              Преди време я видях и в действие : http://www.vbox7.com/play:d1cdb006
                              stratos, в скайп сме си писали за Вирджиния и още тогава ми харесаха идеите ти.
                              Гледам обаче, че на гредата над делкото й е понатежал боксерът или се лъжа?
                              Къде другаде е хванат за шасито освен под шайбата?
                              Връзката маховик-кардан как си я направил?
                              Успех, и да те радва много!
                              С тази кутия и с това тегло предполагам добри скорости развива?
                              Снимките които съм пуснал не са в готов вид. те дори са преди първите проби но скоро не съм я снимал. Двигателя е на 3точки. по шаибата и симетрично от ляво и от дясно в равнината на маховика.
                              Към маховика има фланец и към него кардана които е от 2 къси но оригинални парчета на алфета .
                              Колкото до кутията преди месец я махнехме заради дългите числа на гумите. Сега съм с правена като 5та ми е далга колкото 4тата и вмакнах една между 2ра и 3та. получи се мн добре. Чакам единствено шпер да испадне на добра цена за да е завършена.

                              Comment

                              Working...
                              X