Известие

Collapse
No announcement yet.

Турбо или атмосферните коне са по-силни ?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    За някакъв ориентировъчен максимум, макар и не сериен, може да се приеме 2.4 литров двг - 700 - 800 коня......Ф1......
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      За някакъв ориентировъчен максимум, макар и не сериен, може да се приеме 2.4 литров двг - 700 - 800 коня......Ф1......
      Като имаш предвид че може и да са по мощни , ама федерациятра малко ги ебава
      друго си е 1.5 - 1500 коня къде отиваш може би
      Volvo S80 2.0 T5 180hp
      Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
      Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

      Comment


      • #48
        ААААААААААА,тука вече окончателно се реши спора-астма куоре рулз!!!!!!!! ХАХАХАХАХА
        Alfa Romeo GTV 3.2 V6 24V -сбъдната мечта
        Peugeot Partner 1.6 HDI 90 BHP(служебна)-много зла за гъзарите-ex
        SEAT Ibisa 1.4 '08(служебна)-много пъргава и ненатоварваща-ex
        Dacia Logan 1.5 cdi 90 BHP(служебна)-голямото наказание за шофьора!!

        Comment


        • #49
          ми като ще намесваме Ф1 да е като хората поне
          Volvo S80 2.0 T5 180hp
          Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
          Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

          Comment


          • #50
            Хихи,тея 1400кс от 1.5 кубика са изкарвани на 5-5.5 бара през 80те.Това е било ограничението в бууста,сигурно са имали възможност за още надув

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от murdera Покажи съобщение
              Хихи,тея 1400кс от 1.5 кубика са изкарвани на 5-5.5 бара през 80те.Това е било ограничението в бууста,сигурно са имали възможност за още надув
              И макса май им е бил 5-6 обиколки и после мотора на части за пълна ревизия!
              Alfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от Събев Покажи съобщение
                И макса май им е бил 5-6 обиколки и после мотора на части за пълна ревизия!
                абе покарвали са си да знаеш , не е било само 4-5 обиколки , но факт е че турбо ерата на формулата е била най-яката

                демек кой коли са по силни Турбо колите
                мисля спора да приключи веднъж за винаги
                Volvo S80 2.0 T5 180hp
                Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                Comment


                • #53
                  Само си помислете със сегашните познания в сферата на: материалознание, електроника и проектиране колко още повече коне биха извадили турбо-моторите във Ф1
                  А и да не забравяме колко "скопени" са в момента атм. мотори във Ф1, реално без наложените ограничения и в лаб. условия на стенд биха преминали според мен границата от 1 000 к.с........

                  Comment


                  • #54
                    Те преди няколко години бяха малко под 1000,сега са ограничение в оборотите и от няколко години е наламален обема им(от V10 3.0 на 2.4 В8. Ако ги оставят на V10/12 3.0 без ограничение в обороите ще стане мазало... А през 80те тези за квалификацията са имали възможност да ползват по-голям бууст,като за състезанието е бил по нисък бууста(5.5 бара в квалиф. до 2.4 в състезание(това чак в края на 80те).

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от Tie Покажи съобщение
                      Само си помислете със сегашните познания в сферата на: материалознание, електроника и проектиране колко още повече коне биха извадили турбо-моторите във Ф1
                      А и да не забравяме колко "скопени" са в момента атм. мотори във Ф1, реално без наложените ограничения и в лаб. условия на стенд биха преминали според мен границата от 1 000 к.с........
                      Е всяко нещо си има лимит, двг не е нещо от което може да се извади все повече и повече......темповете щяха да нарастват, но с много по малко с годините.....надали щяха сега да са 2000 коня.....
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                        Е всяко нещо си има лимит, двг не е нещо от което може да се извади все повече и повече......темповете щяха да нарастват, но с много по малко с годините.....надали щяха сега да са 2000 коня.....
                        Aбе ако няма ограничение за използваните материали в двигателите...
                        Alfa Romeo 166 3.0 V6
                        Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщение
                          Aбе ако няма ограничение за използваните материали в двигателите...
                          Айде ся пак тоя берилий, чувал съм че феновете на МКЛ са много чуствителни на тема берилий......
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #58
                            Не е само берилият.
                            Като цяло, ако се премахнат всякакви ограничения, ще видим какви ще са автомобилите.
                            То е ясно, че който е с най-многото пари ще има и най-бързата кола, ама определено ще видим доста технически чудеса.
                            Alfa Romeo 166 3.0 V6
                            Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                            Comment


                            • #59
                              Добре де, малолитражка разредена с много коне. Дали има тоа матор кпд като на голяма кубатура със същите коне? Примери бол.
                              Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                              Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                              Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                              Comment


                              • #60
                                Малко мои разсъждения по темата: Правилният подход е да се гледат кривите на мощността или въртящият момент, както каза колегата Derry предишната страница. Двете величини са взаимно свързани - грубо казано въртящ момент х обороти = мощност.
                                За максимално ускорение трябва във всеки един момент двигателят да дава максимална мощност, което означава, че графиката на мощността е добре да е равна в колкото се може по-голям диапазон (съответно върт. момент трябва да има пик в началото на графиката и после плавно да пада). По този критерий, турбо двигателите се представят по-добре. Но пък имат лаг както знаем, така че нещата не са съвсем ясни
                                От друга страна, при атмосферните ДВГ, липсата на мощност в ниските обороти може да се компенсира с добре конструирана ск. кутия с точно подбрани предавателни числа, така че двигателят да е винаги в обороти, при които има макс мощност или близка до максималната.
                                Все пак, ако говорим за обикновени 5 степенни ск. кутии, турбо двигателите би трябвало да имат предимство, поради по-голямата си средна мощност
                                '05 166 V6
                                '98 156 2.0 TS ex ...

                                Comment

                                Working...
                                X