За някакъв ориентировъчен максимум, макар и не сериен, може да се приеме 2.4 литров двг - 700 - 800 коня......Ф1......
Известие
Collapse
No announcement yet.
Турбо или атмосферните коне са по-силни ?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеЗа някакъв ориентировъчен максимум, макар и не сериен, може да се приеме 2.4 литров двг - 700 - 800 коня......Ф1......
друго си е 1.5 - 1500 конякъде отиваш може би
Volvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
Comment
-
ААААААААААА,тука вече окончателно се реши спора-астма куоре рулз!!!!!!!! ХАХАХАХАХАAlfa Romeo GTV 3.2 V6 24V -сбъдната мечта
Peugeot Partner 1.6 HDI 90 BHP(служебна)-много зла за гъзарите-ex
SEAT Ibisa 1.4 '08(служебна)-много пъргава и ненатоварваща-ex
Dacia Logan 1.5 cdi 90 BHP(служебна)-голямото наказание за шофьора!!
Comment
-
Първоначално публикувано от murdera Покажи съобщениеХихи,тея 1400кс от 1.5 кубика са изкарвани на 5-5.5 бара през 80те.Това е било ограничението в бууста,сигурно са имали възможност за още надувAlfa romeo 33 1.7 8V - the monument and Alfa Romeo 156 1.9JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от Събев Покажи съобщениеИ макса май им е бил 5-6 обиколки и после мотора на части за пълна ревизия!
демек кой коли са по силни Турбо колите
мисля спора да приключи веднъж за винагиVolvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
Comment
-
Само си помислете със сегашните познания в сферата на: материалознание, електроника и проектиране колко още повече коне биха извадили турбо-моторите във Ф1
А и да не забравяме колко "скопени" са в момента атм. мотори във Ф1, реално без наложените ограничения и в лаб. условия на стенд биха преминали според мен границата от 1 000 к.с........
Comment
-
Те преди няколко години бяха малко под 1000,сега са ограничение в оборотите и от няколко години е наламален обема им(от V10 3.0 на 2.4 В8. Ако ги оставят на V10/12 3.0 без ограничение в обороите ще стане мазало... А през 80те тези за квалификацията са имали възможност да ползват по-голям бууст,като за състезанието е бил по нисък бууста(5.5 бара в квалиф. до 2.4 в състезание(това чак в края на 80те).
Comment
-
Първоначално публикувано от Tie Покажи съобщениеСамо си помислете със сегашните познания в сферата на: материалознание, електроника и проектиране колко още повече коне биха извадили турбо-моторите във Ф1
А и да не забравяме колко "скопени" са в момента атм. мотори във Ф1, реално без наложените ограничения и в лаб. условия на стенд биха преминали според мен границата от 1 000 к.с........"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеЕ всяко нещо си има лимит, двг не е нещо от което може да се извади все повече и повече......темповете щяха да нарастват, но с много по малко с годините.....надали щяха сега да са 2000 коня.....Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.
Comment
-
Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщениеAбе ако няма ограничение за използваните материали в двигателите...
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Не е само берилият.
Като цяло, ако се премахнат всякакви ограничения, ще видим какви ще са автомобилите.
То е ясно, че който е с най-многото пари ще има и най-бързата кола, ама определено ще видим доста технически чудеса.Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.
Comment
-
Добре де, малолитражка разредена с много коне. Дали има тоа матор кпд като на голяма кубатура със същите коне? Примери бол.Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената
Comment
-
Малко мои разсъждения по темата: Правилният подход е да се гледат кривите на мощността или въртящият момент, както каза колегата Derry предишната страница. Двете величини са взаимно свързани - грубо казано въртящ момент х обороти = мощност.
За максимално ускорение трябва във всеки един момент двигателят да дава максимална мощност, което означава, че графиката на мощността е добре да е равна в колкото се може по-голям диапазон (съответно върт. момент трябва да има пик в началото на графиката и после плавно да пада). По този критерий, турбо двигателите се представят по-добре. Но пък имат лаг както знаем, така че нещата не са съвсем ясни
От друга страна, при атмосферните ДВГ, липсата на мощност в ниските обороти може да се компенсира с добре конструирана ск. кутия с точно подбрани предавателни числа, така че двигателят да е винаги в обороти, при които има макс мощност или близка до максималната.
Все пак, ако говорим за обикновени 5 степенни ск. кутии, турбо двигателите би трябвало да имат предимство, поради по-голямата си средна мощност'05 166 V6
'98 156 2.0 TS ex ...
Comment
Comment