Известие

Collapse
No announcement yet.

Турбо или атмосферните коне са по-силни ?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
    темата е "Турбо или атмосферните коне са по-силни"
    и са кой са по силни ?тези който носят много на бой
    ако сравним с камионите , те нямат атмосферни , всичко е турбо дизел вече . защо - щото са по силни
    Не баш.. По скоро защото иначе трябва да ги правят по 20 литра двигателите, ако са без турбо. Както казах по- горе 100 kW са си 100kW, няма по- силни и по- слаби. Именно защото са равни по- сила ще развият и еднаква максимална скорост. Единствената разлика може да е във времето, за което ще я постигнат, но това не означава, че мощността на турбото е по- голяма от тази на атмосферния двигател.
    Lexus IS200

    Comment


    • #77
      Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
      Не баш.. По скоро защото иначе трябва да ги правят по 20 литра двигателите, ако са без турбо. Както казах по- горе 100 kW са си 100kW, няма по- силни и по- слаби. Именно защото са равни по- сила ще развият и еднаква максимална скорост. Единствената разлика може да е във времето, за което ще я постигнат, но това не означава, че мощността на турбото е по- голяма от тази на атмосферния двигател.
      И най-накрая се изказа и темата е за ключ , защото стана ясно , че конете са еднакво силни , а това коя кола има повече ВМ е ясно
      Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

      Comment


      • #78
        и до къде приравнихте турбо моторя , до атмосферния
        за съжаление колкото и да не им е угодно на асматиците , по силния е турбото
        както му се вика винаги може и още , по добър е за турниг и с леко модване стават чудеса на колелата
        една разлика за която атмосферните се наливат хиляди левове за същия резултат
        та 2.0 атмосферен не мое се мери с 2.0 турбо , щото турбото е много коне над атмосферния ( или е много скопен заводски и е готов за много коне )
        аре лека нощ
        или 2 та примера са ми 2.0 ТС 150 коня с чип 160 да стане ( теоретично )
        сааб 2.0 150 коня турбо с чип - 200 коня и тогава нещата отиват мнооого на зле
        Volvo S80 2.0 T5 180hp
        Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
        Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

        Comment


        • #79
          дайте да намерим 2 бегачки с равни конете - едната атм. другата с турбо,изравняваме килата и да видим реално какво ще стане

          Comment


          • #80
            Орлине, айде излизай срещу Ангел. 210коня атмосверка срещу 200 коньово Рунто
            sigpicex
            147Q2
            300bhp/606nm
            Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

            Comment


            • #81
              Миро е прав...нитрото е ефикастно засилване на атмосферката...особено за опела....
              Амбицията е последното убежище на неудачника

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                и до къде приравнихте турбо моторя , до атмосферния
                за съжаление колкото и да не им е угодно на асматиците , по силния е турбото
                както му се вика винаги може и още , по добър е за турниг и с леко модване стават чудеса на колелата
                една разлика за която атмосферните се наливат хиляди левове за същия резултат
                та 2.0 атмосферен не мое се мери с 2.0 турбо , щото турбото е много коне над атмосферния ( или е много скопен заводски и е готов за много коне )
                аре лека нощ
                или 2 та примера са ми 2.0 ТС 150 коня с чип 160 да стане ( теоретично )
                сааб 2.0 150 коня турбо с чип - 200 коня и тогава нещата отиват мнооого на зле
                E добр де някъде по- горе не беше ли казано , че турбомоторите кубатурата се смята по-друг начин , а именно 2.0 турбо става 3.4 , такаче не виждам какво е по-доброто на турбото , с това , че имаш 1 охлъов за гледане и него да поддържаш мисля , че ако атмосферката е с добра скоростна кутия ще е дори по-добър вариант от турбо мотор
                Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                Comment


                • #83
                  ...щото атмосф. коне се вадят адски трудно и трябва да налееш маса пара от 150к.с да отиде на 220 да речем.А за същите пари ще съска на доооста повече коне...... иначе една добре направена н/а all motor си е много готина за каране.....

                  Comment


                  • #84
                    Един въпрос искам да ви питам. Кое тежи повече 1килограм камъни или 1килограм вълна?
                    Fiat Punto 1.4GT 1996
                    Hyundai Tucson 2.0 2007
                    Renault Clio 1.5 2019

                    Comment


                    • #85
                      Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                      Един въпрос искам да ви питам. Кое тежи повече 1килограм камъни или 1килограм вълна?
                      Хахахахаа като гледам темата повече и от двете тежи 1 килограм мозък
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #86
                        Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                        Хахахахаа като гледам темата повече и от двете тежи 1 килограм мозък
                        Въпроса е кои колко мозък на килограм има ..или колко мозък в един килограм има...или кубатурата на мозъка е важна..
                        Амбицията е последното убежище на неудачника

                        Comment


                        • #87
                          Първоначално публикувано от r.punto Покажи съобщение
                          Въпроса е кои колко мозък на килограм има ..или колко мозък в един килограм има...или кубатурата на мозъка е важна..
                          При мозъка е важно колко кв.км гънки имаш на килограм мозък
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                            При мозъка е важно колко кв.км гънки имаш на килограм мозък
                            Хм ако погледнем якото обществено мнение ние тука с тези алфи сме баш без гънки..това е шега и изобщо с италианските коли:hehe сме луди всю..бира и бензин да има...другото е лесно..
                            Амбицията е последното убежище на неудачника

                            Comment


                            • #89
                              Първоначално публикувано от murdera Покажи съобщение
                              ...щото атмосф. коне се вадят адски трудно и трябва да налееш маса пара от 150к.с да отиде на 220 да речем.А за същите пари ще съска на доооста повече коне...... иначе една добре направена н/а all motor си е много готина за каране.....
                              Ама чакай , че тя една кола с турбо не е ли по- скъпа по дефаулт? А и пак казвам повече неща има за разваляне , ако ми предложат двата варианта бих взел атмосферката по-малък трън е ..
                              Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

                              Comment


                              • #90
                                Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                                Ама чакай , че тя една кола с турбо не е ли по- скъпа по дефаулт? А и пак казвам повече неща има за разваляне , ако ми предложат двата варианта бих взел атмосферката по-малък трън е ..
                                Зависи има модели и модели..то гта..м пауър също...350З става....Р32...РХ8...все атмосферки със не ефтино обслужване и много коне но са по скъпи от турбо модели в тези категории които ще станат по бързи с доработки ..а доработките ще изравнят цените..променят се правилата на играта...обема и броя цилиндри е важен..примерно големия хеми блок с монтаж на турбо минава 1000 к.сили..м пауър с турбо става екстра..като гледам всички марки имат турбо бензинки и при малолитражките и при големите кубуци..бмв не случаино пуснаха доста добри турбо модели..кореиските автомарки и те ...явно много зависи кое с какво се сравнява..
                                Амбицията е последното убежище на неудачника

                                Comment

                                Working...
                                X