Първоначално публикувано от -Bobby-
Покажи съобщение
"Example
The following example assumes the same engine speed and air temperature.
Condition 1:
An engine operating at WOT (wide open throttle) on top of a very high mountain has a MAP of about 15" Hg or 50 kPa (essentially equal to the barometer at that high altitude).
Condition 2:
The same engine at sea level will achieve 15" Hg of MAP at less than WOT due to the higher barometric pressure.
The engine requires the same mass of fuel in both conditions because the mass of air entering the cylinders is the same.
If the throttle is opened all the way in condition 2, the manifold absolute pressure will increase from 15" Hg to nearly 30" Hg (~100 kPa), about equal to the local barometer, which in condition 2 is sea level. The higher absolute pressure in the intake manifold increases the air's density, and in turn more fuel can be burned resulting in higher output.
Almost anyone who has driven up a high mountain is familiar with the reduction in engine output as altitude increases."
и машинен превод на горното съжалявам за което:
"Пример
Следващият пример предполага, едни и същ обороти и температура на въздуха.
Условие 1:
Един двигател, работещ в WOT (широко отворен дросел) на върха на една твърде висока планина има MAP около 15 "Hg или 50 кРа (по същество равна на барометър, че голяма надморска височина).
Условие 2:
Същият двигател на морското равнище ще постигне 15 "Hg на MAP на по-малко от WOT(широко отворен дросел), поради по-високите барометричното налягане.
Двигателят изисква една и съща маса на гориво и в двете условия, защото масата на въздух в цилиндрите е същото.
· Ако педала на газта е отворена през целия път в състояние 2, колектор абсолютно налягане ще се увеличи от 15 "Hg до почти 30" Hg (~ 100 кРа), за равна на местните барометър, който в състояние 2 е морското равнище. Колкото по-високо абсолютно налягане в смукателния колектор се увеличава плътността на въздуха, и на свой ред повече гориво може да се изгарят в резултат на увеличаване на производството.
· Почти всеки, който е управлявал една висока планина, е запознат с намаляване на мощността на двигателя, като надморската височина се увеличава. "</SPAN>
Comment