Известие

Collapse
No announcement yet.

Турбо или атмосферните коне са по-силни ?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • истината ще ви освободи... разликата между хонда ес 2000 и голф 6 гти мк 5 е толкова малка на 400 метра че фактически я няма...а няма и двигател 2.0 и 2.0 турбо и 2.0 да е по бърз без доработки...вижте пунто гт 1.4 даите атмосферна кола 1.4 дето е по бърза...няма такава без подобрения..писах ви махнете на турбо дизела турбото да видим как ще върви повече или на турбо мотора турбото и да пак същотото конета спадат рязко...вървежа също..тука във форума защо алфите стават със турбо мотори..понеже много вървят като атмосферни сигурно..атмосферката е за возене ..
    Амбицията е последното убежище на неудачника

    Comment


    • Правите фундаментална грешка да сравнявате еднакви кубатури на атмосферни и такива с принудително пълнене мотори. Обемната им ефективност е толкова различна че няма изобщо база за сравнение!!!


      Даването на газ, води до пристрастяване!
      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
      Volvo V50 2.0D by RuBig

      Comment


      • Има една стара истина и тя гласи:
        Който няма технологии и не може да създаде добър атмосферен мотор, слага принудително пълнене, за да компенсира изоставането си!

        Замислете се защо аджеба Ферари почти нямат турбо коли в историята си. Ами защото могат и правят добри атмосферни мотори.

        Гледам тук се е събрала много инженерна мисъл, защо като има толкова капацитети тук, никой от капацитетите не отиде във Ферари да им покажи предимствата на турбо моторите и да им обясни къде грешат толкова години наред.

        Темата е много глупаво изопачена и отново стана боза и глупав спор, както много други теми, като примерно "бензин срещу дизел". Винаги ще има фенове, както на единият вариант, така и на другия.
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
          Има една стара истина и тя гласи:
          Който няма технологии и не може да създаде добър атмосферен мотор, слага принудително пълнене, за да компенсира изоставането си!

          Замислете се защо аджеба Ферари почти нямат турбо коли в историята си. Ами защото могат и правят добри атмосферни мотори.

          Гледам тук се е събрала много инженерна мисъл, защо като има толкова капацитети тук, никой от капацитетите не отиде във Ферари да им покажи предимствата на турбо моторите и да им обясни къде грешат толкова години наред.

          Темата е много глупаво изопачена и отново стана боза и глупав спор, както много други теми, като примерно "бензин срещу дизел". Винаги ще има фенове, както на единият вариант, така и на другия.
          Добре де,по тая логика нещо за Делта Интеграле да кажеш?
          Защото аз не съм много на мнение ,че е изоставала от конкуренцията...........

          Инъче си прав за темата,да

          Аз лично ако имах възможност бих имал в гаража си поне една турбо и една атмосферна кола
          146 Turbo

          Comment


          • Напълно съгласен и аз дадох пример с БМВ. Темата е ясна с турбо се постига по-лесно коне , но не значи , че турбо мотора е по-добър от атмосферния.
            Alfa Romeo 156 2.0 TS `99 V3 | BN RICH/DISTINTIVE | Remapped by O.E.Motorsport., Eibach Black Springs, 17'' Rims, V6 Intake mod, Denso Iridium spark plugs, Lighten pulley crank

            Comment


            • весели сравнения на Ферари с масови автомобили...в класа на супер колите има турбо двигатели колкото искаш-порше,мазерати,амг,додж,сален,вече тунинг фирмите имат турбо китове за всичко от супер колите...да не пиша за мицубиши,субару,супра...ферари си е ферари-велика марка но наи мощните и бързи коли са с турбо двигатели...
              Амбицията е последното убежище на неудачника

              Comment


              • Първоначално публикувано от r.punto Покажи съобщение
                весели сравнения на Ферари с масови автомобили...в класа на супер колите има турбо двигатели колкото искаш-порше,мазерати,амг,додж,сален,вече тунинг фирмите имат турбо китове за всичко от супер колите...да не пиша за мицубиши,субару,супра...ферари си е ферари-велика марка но наи мощните и бързи коли са с турбо двигатели...
                А какво означава за теб колата като цяло? Сомо гигантска мощност ли е нужна? Защо именно Ферари 458 Италия стана "Суперавтомобил на годината"? Аз си имам своя отговор, за теб не знам, но добре направеният атмосферен мотор е по-предсказуем и полесен за каране.

                ---------- Post added at 18:20 ---------- Previous post was at 18:15 ----------

                Първоначално публикувано от abart_ Покажи съобщение
                Добре де,по тая логика нещо за Делта Интеграле да кажеш?
                Защото аз не съм много на мнение ,че е изоставала от конкуренцията...........

                Е няма какво да кажа друго, освен: Велика кола.
                Но да не забравяме, че тя е плод на усилията на Фиат да направят кола предимно за моторспорта и след това за нормалния потребител. Ако на са измрели пилоти като Тойвонен, нямаше да има правила и хомологация, а оттам нямаше да има и Интеграле в серийно производство.
                Иначе Ланча са се състезавали и с атмосферни мотори преди Интегралето, но на Ферари. Просто защото Фиат никога не са могли да правят добри атмосферни мотори с голяма кубатура и много цилиндри.
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение

                  Замислете се защо аджеба Ферари почти нямат турбо коли в историята си. Ами защото могат и правят добри атмосферни мотори.
                  тука не става дума за Фенове а за релаността
                  а ето ти пример когато атмосферните коне спират до тук а от тука на татъка се подобрява атмосферния с турбини за да стане нечовешкото
                  http://www.youtube.com/watch?v=3qh-L31knf8

                  иначе бъди фен на атмосферното но то си има граница ,
                  тази граница за турбо моторите не е точно начертана , защото виждаме все повече четирицифренни мощностти от турбо моторчета

                  ---------- Post added at 21:30 ---------- Previous post was at 21:28 ----------

                  Първоначално публикувано от CrazyElement Покажи съобщение
                  Напълно съгласен и аз дадох пример с БМВ. Темата е ясна с турбо се постига по-лесно коне , но не значи , че турбо мотора е по-добър от атмосферния.
                  ми лошото че са по бързи , което автоматично ги нарежда в по добри
                  Volvo S80 2.0 T5 180hp
                  Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                  Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
                    иначе бъди фен на атмосферното но то си има граница , тази граница за турбо моторите не е точно начертана , защото виждаме все повече четирицифренни мощностти от турбо моторчета

                    Има 4 цифрени мощности, но добре знаеш, че това си е откровенна реклама за тия които ги правят. Всъщност никой не ги употребява дългосрочно.

                    Пак казвам, и едните, и другите мотори имат предимства и недостатъци.
                    Аз не отричам турбо моторите, просто ви обръщам внимание, да бъдете обективни относно атмосферните, а не да ги отричате.
                    Не всичко на тоя свят е ДРАГ.
                    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                    Comment


                    • Ферари е велика марка и страхотна кола-фхх...но ферари струва колкото 30 масови турбо коли да речем...за супер коли ли ще пишем или масови понеже има разлика...за коли от класа на ферари мощноста,стабилност,комфорт и т.н.са обидинени в кола на съответна супер цена и за мен при такава цена е важно на пътя да снимам наред...затова бих вземал нисан гтр п800 ...понеже ферари фхх е невъзможно за купуване..
                      Амбицията е последното убежище на неудачника

                      Comment


                      • Фактите са, че масово започнаха да пускат турбо-малолитражки и като цяло доста повече турбо мотори има на пазара вече...явно полека атмосферките ще станат екзотика...
                        156SW JTD 20V Distinctive - Injected with a poison

                        OEM & Ventura Garage
                        http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?p=1111314 -как аз бях измамен от Аrti156SW

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                          Има една стара истина и тя гласи:
                          Който няма технологии и не може да създаде добър атмосферен мотор, слага принудително пълнене, за да компенсира изоставането си!

                          Замислете се защо аджеба Ферари почти нямат турбо коли в историята си. Ами защото могат и правят добри атмосферни мотори.

                          Гледам тук се е събрала много инженерна мисъл, защо като има толкова капацитети тук, никой от капацитетите не отиде във Ферари да им покажи предимствата на турбо моторите и да им обясни къде грешат толкова години наред.

                          Темата е много глупаво изопачена и отново стана боза и глупав спор, както много други теми, като примерно "бензин срещу дизел". Винаги ще има фенове, както на единият вариант, така и на другия.
                          Стига бе човек как може да напишеш такова нещо......
                          Тва са размишления от миналия век.....
                          Ми то по твойта логика в края на 19-век никой не е вярвал, че автомобила ще е стане по-бърз от коня...... Ноооооо...........
                          Кажи преди 15г. колко дизели с турбо са се предлагали на пазара........
                          А бензинови са били само турбо бегачките......
                          А сега в момента каква е тенденцията......
                          Малък двигател + турбина задвижва голяма кола.....
                          Турбо колите имат по-голямо КПД.......ФАКТ........

                          Не се излагайте с разни клишета......

                          Технологиите се развиват......... И това е неизбежно.....
                          sigpic
                          Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                          156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                          147 JTDm 140-Малката манекенка
                          GT- JTDm 150

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                            Има една стара истина и тя гласи:
                            Който няма технологии и не може да създаде добър атмосферен мотор, слага принудително пълнене, за да компенсира изоставането си!

                            Замислете се защо аджеба Ферари почти нямат турбо коли в историята си. Ами защото могат и правят добри атмосферни мотори.

                            Гледам тук се е събрала много инженерна мисъл, защо като има толкова капацитети тук, никой от капацитетите не отиде във Ферари да им покажи предимствата на турбо моторите и да им обясни къде грешат толкова години наред.

                            Темата е много глупаво изопачена и отново стана боза и глупав спор, както много други теми, като примерно "бензин срещу дизел". Винаги ще има фенове, както на единият вариант, така и на другия.
                            Много, ама много си прав! Сентенцията е наистина стара! Сега една друга сентенция на фирмите, които правят силов тунинг „Там, където свършва най добрият атмосферен двигател започва най малкият Охлюв”! Малко пресилено, но не е лъжа!
                            Мисля (мое разсъждение) че атмосферните мотори достигнаха предела си и просто е време за развитие на малките турбо мотори!
                            Не съм безумен фен на турбото и до сега съм имал само атмосферни коли ..... но преди да си купя турбо кола съм карал различни турбини и не се сещам за по лоша турбо от атмосферка!
                            Избери Твоят ... SOUND
                            https://soundcloud.com/maserati_hq

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от HACCP Покажи съобщение
                              [FONT=Calibri][SIZE=3]
                              Мисля (мое разсъждение) че атмосферните мотори достигнаха предела си и просто е време за развитие на малките турбо мотори!
                              Да ви пикам и на атмосферките и на турбините... Един електродвигател ще направи смешни и двата вида, а технологията му е от проста, по- проста, а да не говориме, че скоростна кутия с 2 предавки е напълно достатъчна. Само почакайте 3-4 години още малко да понавлезат електроколите.

                              Тогава чакам да има тема- кои коне са по- силни, ел. конете или турбо конете Турбото преди да се развие ще залезе..
                              Lexus IS200

                              Comment


                              • Кибер конете са най-силни!
                                Alfa Romeo 147 "Selespeed"
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X