Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа Ромео 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
    Мчи ти си готов за Калояново бре.......
    Мда и аз така мисля

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от xctr Покажи съобщение
      Накратко. Долните твърдения са подплатени с личен опит
      По-принцип колите с предно предаване са малко по-широки отпред. Ако разширяваш отпред, колата става по-повратлива т.е. управлението е много по-живо, обаче има риск от презавиване (занасяне на задницата). Ако разшириш много отзад ще получиш недозавиване. Ако се разширява едновременно предна и задна ос нещата се балансират. Това е общо взето.
      Дефинирай "много" колега Идеята е да не стане опасна колата ,не съм състезател ,а и то с тея 19-ки няма и как ,трябва да се пазят
      Първоначално публикувано от kpacuo Покажи съобщение
      Здавей , колата стана малко по тромава още когато сложих 18"-ските.Нещото което съм преправял ( то дори не е преправяне ) Изчукал съм само веждите навътре, нищо не съм раздувал.



      Нещотото по което се водих е точно това което обесни колегата xctr.
      Умишлено купих джантите със голямо ЕТ за да мога сам да си лавирам със ЕТ-то.
      ЕТ-то беше 45 , опред сложих 10мм фланец и така отиваме на стандартното ЕТ 35/37.Задната ос стана със ЕТ 30 защото исках да избегна евентуално ефекта от презавиване (занасяне на задницата).
      Това е колата се държеше много добре на пътя.
      В крайна сметка ще направя два фланеца ,проба и ако не ми хареса ще сложа два и от пред Само да не стана като плажно бъги
      Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
      Fiat Bravo II 1.4 90hp
      sigpic
      Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от xctr Покажи съобщение
        Накратко. Долните твърдения са подплатени с личен опит
        По-принцип колите с предно предаване са малко по-широки отпред. Ако разширяваш отпред, колата става по-повратлива т.е. управлението е много по-живо, обаче има риск от презавиване (занасяне на задницата). Ако разшириш много отзад ще получиш недозавиване. Ако се разширява едновременно предна и задна ос нещата се балансират. Това е общо взето.
        Нещата са малко относителни и няма определено правило, особенно при колите с предно....а личния опит е строго индивидуален, и касае само определената кола, и пилота й........спрямо влизането в завоя и подготовката преди него мога да си накарам или предницата да недозавие, или задницата да тръгне......тва със стокови гуми, сликовете не ги намесваме........но пък стоковата ми 156ца на нормален равен завой много трудно мога да накарам задницата да тръгне......тва е моето наблюдение......
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #19
          Представи си какво е с джанти ЕТ6 отпред, а отзад ЕТ37. Точно както го обясних в предишния пост. Като се разменят се получава повече недозавиване и по-мудно управление.
          Говоря за ситуация с нормални гуми и без използването на специални техники на типова платформа, която както всички знаем е използвана в повечето модели. Вярно че 156цата се различава доста от типовата платформа но правилата са сходни.
          Last edited by xctr; d.m.y г., 14:00.

          Comment


          • #20
            Във по предните постове съм драснал
            Още нямам намерение да премахвам подкалници.
            Този размер 235/35 ще го сменя със 225/35 за да се презастраховам
            От личен опит мога да споделя , че поне за мен е много важно окачването ( което съм сменял 3-4 пъти докато намеря точния баланс )
            И второто е ЕТ-то ( едно ЕТ 40-45 ) е добре според мен , и мога да си лавирам както искам със ЕТ-то.Но зависи кой колко пари е заделил за подобно нещо , все пак фланците не са евтини

            Поздрави

            Comment


            • #21
              браво колега.радвам се на такива като тебе.

              Comment


              • #22
                Браво, колега, много е готина. Само дано си нащрек перманентно, че с тези гуми като лист хартия трябва и пукнатинките да заобикаляш
                Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V '94

                Comment


                • #23
                  С тези гуми колата по виражите сама завива. Ако всички пътища в БГ са сметнати добре от към виражите тая кола ще върви на автопилот
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #24
                    Абе ,който е изхарчил една бала пари за 19-ки знае как да ги кара
                    Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                    Fiat Bravo II 1.4 90hp
                    sigpic
                    Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!

                    Comment


                    • #25
                      Много хубава е станала!Браво!!!!
                      Само тая рисунка на предния капак не ми се нрави,но въпрос на вкус.
                      Продължавай!!!
                      Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                      Citroen C2 1,6 Sensodrive

                      Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                      Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                      Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                      ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от kaio156 Покажи съобщение
                        Много хубава е станала!Браво!!!!
                        Само тая рисунка на предния капак не ми се нрави,но въпрос на вкус.
                        Продължавай!!!
                        То това е най-красивото нещо защото просто друг го няма!
                        156 2.4JTD 136+ PS

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от mochko1 Покажи съобщение
                          Абе ,който е изхарчил една бала пари за 19-ки знае как да ги кара
                          Прав си колега, но веднъж нещо какво ми стана, че се загледах в плеъра коя песен да пусна. Няма и две секунди една мъничка, но кофти отсечена дупка така ме разтресе, добре, че извадих късмет и нямаше поражения. Не че съм с 19-ки де, но пак са ми нисичките гумите. Както и да е, това една от най-готините 156-ци в форума, още веднъж браво на колегата
                          Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V '94

                          Comment


                          • #28
                            Новите джанти готови за нова визия

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от kpacuo Покажи съобщение
                              Новите джанти готови за нова визия


                              Fiat Bravo 2.0 8V Twin Spark - Ex /155 2.0 8V Twin Spark - Ex/ Fiat Marea 1.6 16V LPG - Service car
                              Peterson 90cc - Ex/ Piaggo Zip 75cc Fast & Furious!! / Suzuki Bandit 400 VC - Ex/ Honda 919 Hornet '04 - My brand new LOVE

                              Comment


                              • #30
                                Колега ти за нищо ги нямаш тия джанти. Като носни кърпи се сменят . Тея последните пак ли са 19?
                                AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
                                Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
                                AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

                                Comment

                                Working...
                                X