If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Накратко. Долните твърдения са подплатени с личен опит
По-принцип колите с предно предаване са малко по-широки отпред. Ако разширяваш отпред, колата става по-повратлива т.е. управлението е много по-живо, обаче има риск от презавиване (занасяне на задницата). Ако разшириш много отзад ще получиш недозавиване. Ако се разширява едновременно предна и задна ос нещата се балансират. Това е общо взето.
Дефинирай "много" колега Идеята е да не стане опасна колата ,не съм състезател ,а и то с тея 19-ки няма и как ,трябва да се пазят
Здавей , колата стана малко по тромава още когато сложих 18"-ските.Нещото което съм преправял ( то дори не е преправяне ) Изчукал съм само веждите навътре, нищо не съм раздувал.
Нещотото по което се водих е точно това което обесни колегата xctr.
Умишлено купих джантите със голямо ЕТ за да мога сам да си лавирам със ЕТ-то.
ЕТ-то беше 45 , опред сложих 10мм фланец и така отиваме на стандартното ЕТ 35/37.Задната ос стана със ЕТ 30 защото исках да избегна евентуално ефекта от презавиване (занасяне на задницата).
Това е колата се държеше много добре на пътя.
В крайна сметка ще направя два фланеца ,проба и ако не ми хареса ще сложа два и от пред Само да не стана като плажно бъги
Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
Fiat Bravo II 1.4 90hp
sigpic
Poor is the man whose pleasures depend on the permission of another!
Накратко. Долните твърдения са подплатени с личен опит
По-принцип колите с предно предаване са малко по-широки отпред. Ако разширяваш отпред, колата става по-повратлива т.е. управлението е много по-живо, обаче има риск от презавиване (занасяне на задницата). Ако разшириш много отзад ще получиш недозавиване. Ако се разширява едновременно предна и задна ос нещата се балансират. Това е общо взето.
Нещата са малко относителни и няма определено правило, особенно при колите с предно....а личния опит е строго индивидуален, и касае само определената кола, и пилота й........спрямо влизането в завоя и подготовката преди него мога да си накарам или предницата да недозавие, или задницата да тръгне......тва със стокови гуми, сликовете не ги намесваме........но пък стоковата ми 156ца на нормален равен завой много трудно мога да накарам задницата да тръгне......тва е моето наблюдение......
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Представи си какво е с джанти ЕТ6 отпред, а отзад ЕТ37. Точно както го обясних в предишния пост. Като се разменят се получава повече недозавиване и по-мудно управление.
Говоря за ситуация с нормални гуми и без използването на специални техники на типова платформа, която както всички знаем е използвана в повечето модели. Вярно че 156цата се различава доста от типовата платформа но правилата са сходни.
Във по предните постове съм драснал
Още нямам намерение да премахвам подкалници.
Този размер 235/35 ще го сменя със 225/35 за да се презастраховам
От личен опит мога да споделя , че поне за мен е много важно окачването ( което съм сменял 3-4 пъти докато намеря точния баланс )
И второто е ЕТ-то ( едно ЕТ 40-45 ) е добре според мен , и мога да си лавирам както искам със ЕТ-то.Но зависи кой колко пари е заделил за подобно нещо , все пак фланците не са евтини
Абе ,който е изхарчил една бала пари за 19-ки знае как да ги кара
Прав си колега, но веднъж нещо какво ми стана, че се загледах в плеъра коя песен да пусна. Няма и две секунди една мъничка, но кофти отсечена дупка така ме разтресе, добре, че извадих късмет и нямаше поражения. Не че съм с 19-ки де, но пак са ми нисичките гумите. Както и да е, това една от най-готините 156-ци в форума, още веднъж браво на колегата
Fiat Bravo 2.0 8V Twin Spark - Ex /155 2.0 8V Twin Spark - Ex/ Fiat Marea 1.6 16V LPG - Service car
Peterson 90cc - Ex/ Piaggo Zip 75cc Fast & Furious!! / Suzuki Bandit 400 VC - Ex/ Honda 919 Hornet '04 - My brand new LOVE
Comment