Известие

Collapse
No announcement yet.

Фиат Брава проект

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
    Интересно ми е дали на 20V turbo мотора буталата са заводски подсилени или са същите като на атмосверката и само е разреден мотора. Ако са подсилени заводски, може да си търси направо нови оригинални колегата
    То за да е разреден мотора, значи буталото не е същото като на атмосферка. Но комплект новички буталца 5 броя не вярвам да са под 1200лв., коета пак са си пари. После калекторр, генерациия, ала бала, турбо пътища и т.н и още поне 1000 лв. без да смятаме самият мотор. И накрая съединител и скорости от атмосферка няма да издържат доникъде. А ако има един донор примерно Купе Турбо, ще има всичко необходимо, че даже и голямата кутия с виско муфа.
    Та извода е щом толкова му се иска на момчето да си направи Бравата (която за мен е непонятно защо я прави, при условие, че Купето е по-кола във всяко отношение) да си вземе цяло Купе 20V Turbo и тогава ще има всичко необходимо, щото конверсия на атмосферен мотор винаги излиза скъпо, ако трябва да стане като хората. Отделно, че аз съм останал с впечатлението, че ни си прави колата изцяло сам, а колата ще ходи в сервиз веднъж за слагане на петак в коша, после главата долу, още веднъж пари за работа и накаря 2000 лв. само за труд в сервиз няма да му стигнат.
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • #62
      Първоначално публикувано от d1am0nd
      Пътно поведение, да си карал такава Брава 2.0 20V (Turbo) разбирам да кажеш, че би била скучна. Ни най-малко се обиждам, просто искам да разбера мнението на хората когато човек се опитва да направи нещо различно, което не е правено до сега и всички му се нахвърлят колко било и какво било.

      .... аз споделям проект, който е в процес на развитие и очаквах малко по-позитивни и полезни коментари особено в избора на двигател, но отговорите ми се изясниха от някои добросъвестни колеги на Л.С.
      Ако наистина искаш съвет, не слагай 2.0 20В турбо, не знам какво ти се е изяснило и защо все към него дърпаш.
      5-така е по-тежък от 4 цил 16в турбо от Купе и Делта, а на Брава няма да и се отрази добре тежест в излишък пред предният мост.
      То ако имаше даже как 2.0 16в турбо да е по-лек, ама няма, щото пък щеше да е "чуплив" над 300 коня да речем.

      Това е съвет в случай, че искаш някакво добро пътно поведение

      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
      YouTube
      evo2 600

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
        Ако наистина искаш съвет, не слагай 2.0 20В турбо, не знам какво ти се е изяснило и защо все към него дърпаш.
        5-така е по-тежък от 4 цил 16в турбо от Купе и Делта, а на Брава няма да и се отрази добре тежест в излишък пред предният мост.
        То ако имаше даже как 2.0 16в турбо да е по-лек, ама няма, щото пък щеше да е "чуплив" над 300 коня да речем.

        Това е съвет в случай, че искаш някакво добро пътно поведение
        ICI,пак ли,в браво оригинално го има 2,0 20v в атмосферен вариант и като гледам има добро пътно поведение и не му тежи особенно.

        Не съм предерчив какво ще сложи колегата,но като вземете да се изказвате така неподготвени,направо немам думи.
        145 1,7 16v turbo http://www.youtube.com/watch?v=QP5CtDmTIpc

        Comment


        • #64
          Разлика в килограмите на 20V и на 16V е има няма под 10 кг в полза на 16v (по-лек)

          От всички коли на тая типова база, най-лошо поведение има браво с 20V мотор, най-добро боксерите. Бравото се гъне и недозавива класически. Причината е ясна.

          Това е мое лично мнение базирано на опит. Най-леки си остават старите Алфови мотори Арезе TC
          Last edited by ne0; d.m.y г., 12:21.

          http://www.facebook.com/VenturaGarage
          Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

          Comment


          • #65
            Абе каква мощност, какво тегло, какво поведение, какви уникати, какви домати
            Напролет за тия пари ще може да се купи '159', баси....
            sigpic

            Comment


            • #66
              Значи за двигател има и още един вариант който съм обмислял, но сигурно тука направо ще кажете, че съм тотално отпрал. Двигателя който мернах, че са слагали в Брава е 3.0 V6 от Алфа, но не знам вече там как ще е с коша и какво преправяне ще трябва да се прави. Ако изключим другото поне двигателя се намира сравнително лесно, обаче предполагам наместването няма да е толкова лесно колкото с Fiat-овите мотори. Някакво впечатление от този мотор някой може ли да каже и дали си струва спрямо двигателите на Fiat ?
              Не е важно колко имаш под капака, а колко имаш в главата !

              Comment


              • #67
                Определено 2.0 16vт ще е най-добре.
                Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от d1am0nd Покажи съобщение
                  Значи за двигател има и още един вариант който съм обмислял, но сигурно тука направо ще кажете, че съм тотално отпрал. Двигателя който мернах, че са слагали в Брава е 3.0 V6 от Алфа, но не знам вече там как ще е с коша и какво преправяне ще трябва да се прави. Ако изключим другото поне двигателя се намира сравнително лесно, обаче предполагам наместването няма да е толкова лесно колкото с Fiat-овите мотори. Някакво впечатление от този мотор някой може ли да каже и дали си струва спрямо двигателите на Fiat ?
                  Тука са ще стане голяма караница, но турбо 2.0 16 и 2.0 20 са по добри от Алфовия V6. A Добри е прав че след като атмосферния петак влиза за 20v. турбо няма да проблем откъм теглото и управлението. И Нено е прав че единия турбо мотор е с 10-15 кила по лек от другия, ма и около мотора има бая неща и оттам някое друго килце може да се сложи в плюс.

                  П.С. 3.0 v6 24v. тежи таман колко 5 ка на фиат
                  Last edited by thecleaner; d.m.y г., 16:03.
                  Fiat Punto 1.4GT 1996
                  Hyundai Tucson 2.0 2007
                  Renault Clio 1.5 2019

                  Comment


                  • #69
                    аз викам направо 2.0 20V 2500cc турбо бензин да го прави.. най-добре

                    за 5-ка има на добри цени бутала от VW може и стокови даже

                    http://www.facebook.com/VenturaGarage
                    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от drigata Покажи съобщение
                      ICI,пак ли,в браво оригинално го има 2,0 20v в атмосферен вариант и като гледам има добро пътно поведение и не му тежи особенно.

                      Не съм предерчив какво ще сложи колегата,но като вземете да се изказвате така неподготвени,направо немам думи.
                      хубаво е да се досетиш, че карам Типо с 2.0 16 мотор дето е на всичкото отгоре и 4х4, тоест има и допълнителна тежест на задния мост, а разпределението на тежестта му е 70% отпред и 30% отзад, не знам кое за теб е добро пътно поведение и от какво зависи
                      А тук в тази тема нещата тръгват към 5-так с турбо, тоест и по-лека задница, нищо че е Брава.
                      Карал съм дооста, че да си позволя да кажа че няма да е добре с 5-така стоенето на колата

                      А между другото килцата на 5-така идват горе-долу така спрямо 4 цилиндровия, приблизително :

                      колянов вал + 5 кг
                      маховик + 2 кг
                      още една биела с бутало + 1.2 кг
                      блок + 10 кг
                      глава + 5 кг
                      изп. и всм. колектори + 1.5 кг
                      ...
                      та едни около 25 килца идват в повече, пред предната ос

                      да не споменаваме и за другата страна която никой не обсъжда - на цените за сервизиране на ангренажите , че на 5-така говорим за около 500+++ лв, а 4-цил е някакви си 200++ лв

                      отделно и за електрониката им - концепцията МАФ срещу МАП, всичко е на страната на 2.0 16вт мотора, и като сервизиране при евентуален проблем, и като резултати, не вярвам някой да каже че е обратното

                      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                      YouTube
                      evo2 600

                      Comment


                      • #71
                        Олекотен маховик и акумолатора отзад и леко се компенсира баланса (разликата между 16v и 20V)

                        Иначе е факт,че типовата платформа страда от баланса предна-задна ос и то доста.
                        Личното ми мнение е ,че е можело да мръдне едни 10 санта напред предният мост и нещата малко от малко да се пооправят,ама това си е лично мнение както казах
                        EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                        EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                        NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
                          Олекотен маховик и акумолатора отзад и леко се компенсира баланса (разликата между 16v и 20V)

                          Иначе е факт,че типовата платформа страда от баланса предна-задна ос и то доста.
                          Личното ми мнение е ,че е можело да мръдне едни 10 санта напред предният мост и нещата малко от малко да се пооправят,ама това си е лично мнение както казах

                          То за да се мръднат колелата напред, трябва да е изнесено напред и магарето, а и мотора, и пак ще стане същото. Балансът го докарват други марки още на чертожната дъска с много елементарен трик - мотора вместо да е наведен напред, както е при всички италианки с напречен мотор, е наведен назад към купето и така тежестта се премества зад предна ос, а не пред нея. Например така е във ФВ, в много френски тояги, някои японки и т.н.
                          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                          Comment


                          • #73
                            Аз като казах мръднат напред,говоря образно,а не просто ей така. То е ясно че си трябват сметки на всичко,не става просто да мръднеш с 10 санта и готово.
                            Това с наклона също е оферта,аз имах VW Corrado и то бе с наклонен "назад" мотор,макар ,че и то страда от недозавиване и тежка предница.
                            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                            Comment


                            • #74
                              Ъъъъъ... Някой да се сеща, че в багажника на Брава-та има около 100кг музика ?
                              Не е важно колко имаш под капака, а колко имаш в главата !

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от d1am0nd Покажи съобщение
                                Ъъъъъ... Някой да се сеща, че в багажника на Брава-та има около 100кг музика ?
                                Щи мине

                                Comment

                                Working...
                                X