Известие

Collapse
No announcement yet.

156 бутала

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    таман да ми стане интересна някоя тема и се намират хора да ги осират........с избиване на комплекси от рода кой е по по най
    Алфа 164 2.0Т.С. 95г. - на части !

    Comment


    • #32
      А аз ще се придьржам кьм основния вьпрос на темата(ще издържат ли стоковите бутала,отговорът ми .......може би)като пример при мен моторът не беше разреждан(2,0т.с. 8в)като налягането първоначално беше 0,8 след това взе да ми харесва 0,9-1,0 и накрая приключихме на 1,2.верно че кефа беше голям тръгваше в ниските много добре и 3 бутала отидоха за отпадъци...надявам се ме разбирате за какво намеквам
      ALFA ROMEO 156 2.4 20V JTDM sportwagon ALFA ROMEO 155 Q4 300+++Ps.
      Alfa Romeo 145 3.0V6
      Alfa Romeo 33 1.7 16V 4x4 Аlfa spider 3.0 V6

      Comment


      • #33
        със каква турбина и колко беше разредена колата ? че явно не е чак толкоз слаб тоя мотор и взе да ми става интересно
        alfa romeo 145 QV 15.38 (400m)
        Fiat punto GT in progress ~200hp

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Gosheto30v6 Покажи съобщение
          А аз ще се придьржам кьм основния вьпрос на темата(ще издържат ли стоковите бутала,отговорът ми .......може би)като пример при мен моторът не беше разреждан(2,0т.с. 8в)като налягането първоначално беше 0,8 след това взе да ми харесва 0,9-1,0 и накрая приключихме на 1,2.верно че кефа беше голям тръгваше в ниските много добре и 3 бутала отидоха за отпадъци...надявам се ме разбирате за какво намеквам
          Ама много добре те разбирам, особенно като се има предвид че караше на атмосверен аванс Та ти не си критерий Правилно настроена тая кола щеше още да и даваш газ
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #35
            добре де чудя се как си го представяте с атмосферни бутала със степен на сгъстяване 10:1 и на 1.2 бара за какви аванси говорим като това е критерии за раждане
            ако е разреден на 8:1 да говорим за 1.2 бара и тогава може да се споменава за мапване
            а какво се има предвид по каране , дали ще искара 2-3 месеца или 10-20 хиляди км и повече
            явно мойте критерии за каране са ралзични от това дали ще минеш 400 метра или ще минеш 10000 км
            Volvo S80 2.0 T5 180hp
            Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
            Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

            Comment


            • #36
              Мисьлта ми беше,че с буста не трябва да се прекалява,ама като те мине някои по заядлив и си викаш*е кво пьк толкова ше врьтна малко крана да го опрая тоя отворения,а пьк на нея от един два пьти нищо няма да и стане*ама сьс стокова карантия и особено с лоша електроника в повечето пьти, раждат..
              ALFA ROMEO 156 2.4 20V JTDM sportwagon ALFA ROMEO 155 Q4 300+++Ps.
              Alfa Romeo 145 3.0V6
              Alfa Romeo 33 1.7 16V 4x4 Аlfa spider 3.0 V6

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от Gosheto30v6 Покажи съобщение
                Мисьлта ми беше,че с буста не трябва да се прекалява,ама като те мине някои по заядлив и си викаш*е кво пьк толкова ше врьтна малко крана да го опрая тоя отворения,а пьк на нея от един два пьти нищо няма да и стане*ама сьс стокова карантия и особено с лоша електроника в повечето пьти, раждат..
                Така си е,газ до дупка до като не паднат буталата в картера пък после ще се направи по бърза
                SPRINTAUTO service
                0893277773

                Comment


                • #38
                  Ми то без да се потроши два,три пьти каква бегачка ще е ?
                  ALFA ROMEO 156 2.4 20V JTDM sportwagon ALFA ROMEO 155 Q4 300+++Ps.
                  Alfa Romeo 145 3.0V6
                  Alfa Romeo 33 1.7 16V 4x4 Аlfa spider 3.0 V6

                  Comment


                  • #39
                    Здравейте, какво налягане може да издържи стоковия двигател на алфа 156 1.8 1999г.

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Alfa romeo 156 Покажи съобщение
                      Здравейте, какво налягане може да издържи стоковия двигател на алфа 156 1.8 1999г.
                      0.00 bar

                      B&B Racing | bb-racingteam.com
                      Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

                      Comment


                      • #41
                        ВИШ- Що не си намерите донор 2.0 16 т и да се приключат мъките сметки ще издържи ли на 0.7 я по добре на 0.77?!?!? Wtf?? , то т.с. ражда атмосферка... зорлем турбо....парите дет ще ги дадете са почти колкото донорче да си купите
                        Alfa 145 1.3 Boxer 96', Alfa GTV 2.0 16V 96'

                        Comment


                        • #42
                          Колеги имам едно питане понеже виждам ,че темата е за бутала и турбо интервенции ,аз имам отскоро алфа 155 2.0 16 и ми се ще да я позасиля малко ,не говорим за бегачка ,а за уличен автомобил за всеки ден и да минава по доста километри на ден,а не да му подадеш 2 пъти газ и да се счупи.Та първата ми идея беше валове чип колектори и прочие ,но всички ми казаха едно и също,че каквото и да правиш пак ще си остане една слаба кола.После обмислям идеята за слагане на турбо мотор и дори го имам,ма там са технотестове озаконяване и прочие,нещо с което не мога да се занимавам.Та си мисля от известно време понеже чувам ,че мотора бил Опел гарнитурата на главата била едно към едно,буталата също,лагерите или с една дума долнището на мотора е опел,мисля си не може ли да се сложат бутала биели и лагери от калибра турбо ,а също и цялата глава заедно с колекторите и турбото от опела ,щом гарнитурата е едно към едно трее стане.После да се накичи с опеловата електроника и готово.Та питам дали някои има по сериозно инфо понеже аз засега правя само догатки.
                          155 2.0 16v МY95 Sport

                          Comment


                          • #43
                            Долнището не е Опел, бутала/биели нямат нищо общо - 2.0тс е 83/91, Опела е 86/86.
                            Компромис между науката и религията: Човек е произлязъл от маймуната, която Бог е създал по свой образ и подобие.

                            Alfa Romeo 146 ti (само с чип и филтър )
                            Fiat Brava JTD

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                              Колеги имам едно питане понеже виждам ,че темата е за бутала и турбо интервенции ,аз имам отскоро алфа 155 2.0 16 и ми се ще да я позасиля малко ,не говорим за бегачка ,а за уличен автомобил за всеки ден и да минава по доста километри на ден,а не да му подадеш 2 пъти газ и да се счупи.Та първата ми идея беше валове чип колектори и прочие ,но всички ми казаха едно и също,че каквото и да правиш пак ще си остане една слаба кола.После обмислям идеята за слагане на турбо мотор и дори го имам,ма там са технотестове озаконяване и прочие,нещо с което не мога да се занимавам.Та си мисля от известно време понеже чувам ,че мотора бил Опел гарнитурата на главата била едно към едно,буталата също,лагерите или с една дума долнището на мотора е опел,мисля си не може ли да се сложат бутала биели и лагери от калибра турбо ,а също и цялата глава заедно с колекторите и турбото от опела ,щом гарнитурата е едно към едно трее стане.После да се накичи с опеловата електроника и готово.Та питам дали някои има по сериозно инфо понеже аз засега правя само догатки.

                              Долнището на твоя мотор няма нищо общо с Опел, а долнището си е Фиат. Мотори на Опел се слагат в 159, и то само бензиновите. Нещо или са те излъгали, или не си разбрал добре.
                              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                                Долнището на твоя мотор няма нищо общо с Опел, а долнището си е Фиат. Мотори на Опел се слагат в 159, и то само бензиновите. Нещо или са те излъгали, или не си разбрал добре.
                                Трее се провери колега ма ако погледнеш мотора на калибра турбо дори ангренажния капак е същия лагерите на биелите ми казаха че са същите и гарнитурата на главата била едно към едно.Дали блока е същия незнам ,ма и да не е няма значение щом гарнитурата е същата то тогава главата трее да стане.Аз не съм мноо добър с нета ма ако има някои да го провери ще ни е само от полза.

                                После се съмнявам много да е фиат понеже фиат е практична марка и никога не би направила друг мотор а биха ползвали този от ланчиа и фиат,този на 155 или е заимстван от опел или друга кола но не е фиат.

                                Може да не е като на калибрата а да е като екотека на астрата трее се види.
                                Last edited by nicola 59; d.m.y г., 22:37.
                                155 2.0 16v МY95 Sport

                                Comment

                                Working...
                                X