Известие

Collapse
No announcement yet.

145 1.9JTD със GT2256V

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 145 1.9JTD със GT2256V

    Най накрая намерих малко време да споделя и моите аматьорски опити в домашни условия за силов тунинг Понеже всичко правих сам нямаше кой да снима и нямам много снимки :/

    Като цяло бях направил най лесните неща които могат да подобрят силата на мотора.Махнах гърнетата, катализатора, запуших ЕГР клапана, сложих конус филтър, ремапнах я, но ми омаля и реших да потърся по голям сешоар Стоковия 1544 ми се видя доста малак. Търсих разглеждах и реших да взема GT2256V от алфа 156 2.4

    Тук започнаха проблемите.
    Със моя колектор турбината опираше в блока, намерих от морга колектор от 147 1.9 115коня с който турбото влезе на мястото си, само се наложи разпробиване на дупките за да съвпаднат. Оказа се обаче че опира във перките на радиатора :/ наложи се леко преместване на радятора напред и горе долу е на милиметри от перката, до тук добре, но като сложих downpipe (изходната тръба на турбото) се оказа че опира във масления ми филтър ?!? Както и да е взех от наи късичките филтри (около 3-4 см) и сега евентуално като сменям маслото ще се наложи да сваля турбината за да го развия на милиметри от него е. А за геометрията на турбината ? Стандартната е с Wastegate и нямам вакуум който да я управлява. Направих щуцер на студената част на новата турбина и препаснах клапана ми от старата който отваря гейта чрез налягане. Тоест като достигне определено налягане избутва лосчето което отваря и разтоварва геометрията. В крайна сметка монтирах всичко и взе че заработи трактора Тръбите след турбото бяха различни от моите разбира се наложи се да се завари нова тръба за да пасне на изхода на турбото, Проблемите несвършиха... колата прегряваше като я карам по агресивно :/ Купих маслен радиатор от някакво волво със охлаждаща перка и го монтирах преди турбото. Знам че не е правилно но долу на филтъра няма място за самия него камоли за плочка която да изведе изходи за маслен радиатор... а и там има охладител само че минава антифриза от радиатора. Общо взето колата тръгна добре непрегрява вече и съм доволен от целия труд и мъки жалко че нямах гараж,канал и някой които да ми подава поне ключове, иначе може би е по лесно. Моля споделете опит и мнение относно направеното до тук, че хабер си нямам как успях и дали всичко е правилно


    пс: Благодарение на колегата Ilko Ivanov който ме посъветва да намеря евро 3 дюзи от 115 140 или 150 коньово жтд, за да постигна впръскването което съм задал по файла, колата вече е с тях и разликата е огромна - пуши и върви здраво (номера отгоре на дюзите е 0445110 119 ако някой със 105коньово реши да си търси по големи дюзи със този номер ще му е лесно да ги разпознае).

    Малкото снимки които успях да направя:
    http://vladky88.snimka.bg/automobile...63480.30953358

    И един бърз клип при първия старт със големия сешоар

    http://www.youtube.com/watch?v=Yu9KFW6ox4Q
    Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 22:18. Основание: смяна на заглавието
    Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
    http://youtu.be/elEXmpOX1dA

  • #2
    Браво за труда, звука е жесток, очакваме клипче с ускорението и данни разбира се!
    Alfa Romeo 146 1.6TS '97 - ex
    Fiat Grande Punto 1.4 Dynamic - ex
    BMW 328i

    Comment


    • #3
      нека по-компетентните кажат, но аз мисля че на въздушния филтър не му е мястото там, първата сериозна локва и ще я удавиш, а после става мазало....
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • #4
        Да доста е ниско знам и аз, но просто съм я сглобил да я подкарам докато намеря турбо пътища да го изведа по нагоре, ще внимавам със локвите
        Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
        http://youtu.be/elEXmpOX1dA

        Comment


        • #5
          Колега, един съвет и от мен-махни водния охладител преди филтъра и на негово място си сложи една плочка с маслен термостат преди да си си сварил водата...
          Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
          Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

          България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
            Колега, един съвет и от мен-махни водния охладител преди филтъра и на негово място си сложи една плочка с маслен термостат преди да си си сварил водата...
            Тя развива ли се как се сваля тая плочка ? точно това се случва като карам агресивно и антифриза стига 100 105 градуса.
            Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
            http://youtu.be/elEXmpOX1dA

            Comment


            • #7
              Здравей колега, а с какви дюзи е колата, на какво налягане работи турбото, каква е генерацията и на какви коне е ремапната?
              FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD100 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от MitakaNeikov Покажи съобщение
                Здравей колега, а с какви дюзи е колата, на какво налягане работи турбото, каква е генерацията и на какви коне е ремапната?
                Никаква идея нямам колега несъм стигнал до стенда още, дюзи рейл помпа сичко си е стоково, но помпата май е слаба като вдигна налягането в рейла и дам гас до долу изгасва :/ Генерацията е права тръба със стандартния размер който са ми тръбите просто няма гърнета.
                Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
                http://youtu.be/elEXmpOX1dA

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от VLaDky88 Покажи съобщение
                  Никаква идея нямам колега несъм стигнал до стенда още, дюзи рейл помпа сичко си е стоково, но помпата май е слаба като вдигна налягането в рейла и дам гас до долу изгасва :/ Генерацията е права тръба със стандартния размер който са ми тръбите просто няма гърнета.
                  Да разбирам ли, че си правиш софта сам? Как вдигаш налягането в рейла? Ако го вдигнеш над 1450 бара е нормално да гаси колата, това не е заради помпата, а заради компютъра!
                  FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD100 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от MitakaNeikov Покажи съобщение
                    Да разбирам ли, че си правиш софта сам? Как вдигаш налягането в рейла? Ако го вдигнеш над 1450 бара е нормално да гаси колата, това не е заради помпата, а заради компютъра!
                    Още на 1000 и ми гасне :/ несъм пробвал по нагоре. Явно бъркам нещо? Има ли някой хакер да ми разгледа файла данепропускам някой лимитер да вдигна ?
                    Last edited by VLaDky88; d.m.y г., 22:03.
                    Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
                    http://youtu.be/elEXmpOX1dA

                    Comment


                    • #11
                      Поздравления и от мен!

                      Махни шпилките на изхода на турбината и ги замени с болтове! Така ще може да си сменяш филтъра по-лесно!

                      И аз не разбрах как точно си свързал масления радиатор, но там където се завива филтъра няма ли 2-тапи от страни? Ако има свържи там маслото и няма да имаш проблем!
                      sigpic
                      Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                      156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                      147 JTDm 140-Малката манекенка
                      GT- JTDm 150

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                        Поздравления и от мен!

                        Махни шпилките на изхода на турбината и ги замени с болтове! Така ще може да си сменяш филтъра по-лесно!

                        И аз не разбрах как точно си свързал масления радиатор, но там където се завива филтъра няма ли 2-тапи от страни? Ако има свържи там маслото и няма да имаш проблем!
                        Идеята с болтовете не е лоша може и така да го направя мерси Иначе масления радиатор е между блока и турбото, а долу на масления филтър изходите са за антифриз те само минават от там да охлаждат маслото, там нециркулира масло няма как да закача там маслен радиатор ако не е специална такава плочка която да прекарва през изходите маслото и тогава да минава към филтъра.Във ибей съм виждал такива сандвич му казват дето извежда изходи за маслен радиатор трябва да поръчам нещо такова.
                        Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
                        http://youtu.be/elEXmpOX1dA

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от VLaDky88 Покажи съобщение
                          Още на 1000 и ми гасне :/ несъм пробвал по нагоре. Явно бъркам нещо? Има ли някой хакер да ми разгледа файла данепропускам някой лимитер да вдигна ?
                          Как на 1000 гасне? Тя стандартно си работи на 1350 бара, така че едва ли е лимитър!
                          FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD100 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител

                          Comment


                          • #14
                            Сложих евро3 дюзи неска. Полетях ) но пак гасне ;/ нещо някъде не е както трябва.
                            Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
                            http://youtu.be/elEXmpOX1dA

                            Comment


                            • #15
                              Убеди ли се каква е разликата в дюзите?
                              Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                              Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                              Comment

                              Working...
                              X