Известие

Collapse
No announcement yet.

145 1.9JTD със GT2256V

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Нищо неразбирам... със стоковия мап сензор забива... новия недава никакви данни... а без да закачам кабелите на сензора пак забива на около 1.1-1.2 бара ? и записва грешка мап и маФ, данеби тоя маф данеможе да отчита толкова голямо количество засмукан въздух ? иначе от къде ще знае компа че пренадува като съм изключил мапа горе ? А и моя стоковия сензор щом мери до 1.5 неби трябвало на 1.1 да забива нали?
    Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
    http://youtu.be/elEXmpOX1dA

    Comment


    • Първоначално публикувано от VLaDky88 Покажи съобщение
      Нищо неразбирам... със стоковия мап сензор забива... новия недава никакви данни... а без да закачам кабелите на сензора пак забива на около 1.1-1.2 бара ? и записва грешка мап и маФ, данеби тоя маф данеможе да отчита толкова голямо количество засмукан въздух ? иначе от къде ще знае компа че пренадува като съм изключил мапа горе ? А и моя стоковия сензор щом мери до 1.5 неби трябвало на 1.1 да забива нали?
      Здравей колега, има лимитър и за МАФ сензора.
      FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD100 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител

      Comment


      • Колега,това ти е правилният MAP,с него може да надуваш до 2.1-2.2 bar чисто.
        Колата ти гасне от реилът ,там може да си поиграеш и да смениш реил сензорът с такъв до 1.800 bara или да заковеш един диод,но за диодът не те съветвам.

        Успех

        Comment


        • Първоначално публикувано от JTDsajdi Покажи съобщение
          Колега,това ти е правилният MAP,с него може да надуваш до 2.1-2.2 bar чисто.
          Колата ти гасне от реилът ,там може да си поиграеш и да смениш реил сензорът с такъв до 1.800 bara или да заковеш един диод,но за диодът не те съветвам.

          Успех
          Мапа съм го свързал но недава данни незнам защо :/ А колата неизгасва а просто спира да ускорява на около 1,2 бара и записва грешка МАФ, затова се питам дали просто въздуха който засмуква турбото не е извън границите на МАФ сензора ? Това ми го прави и при разкачен МАП сензор дори. Нямам идея компа от къде получава данни че пренадува освен МАФ сензора друго за налягането на въздуха неустана май ?
          Last edited by VLaDky88; d.m.y г., 03:25.
          Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
          http://youtu.be/elEXmpOX1dA

          Comment


          • Новият мап сензор трябва да се калибрира иначе с него няма да върви колата
            Bmw 535d LCI 410WHP(Hybrid turbo FMIC) 12.8 -400m
            BMW F13 M6
            BMW X6 3.5d
            Mini cooper r56 lci
            Alfa romeo Gt 1.9 jtd Eibach anti roll bars, eibach springs,Koni suspension, gtb2056vzk,Fmic, full exhaust 76mm, Quife, brembo brakes 330mm

            SPRINTAUTO Service

            Comment


            • Освен това хубаво е и да се свърже правилно
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Освен това хубаво е и да се свърже правилно
                То няма много варянти, няма как да го объркам. Замервам с мултицета 5волта + - и третия е датата , а този ресистор пина го оставям свободен нали така ?
                Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
                http://youtu.be/elEXmpOX1dA

                Comment


                • Сега не ми е пред очите но ако не ти мърда напрежението значи не е свързан правилно Отделно, че се налага да се калибрира в софтуера после, но напрежението така или иначе трябва да се променя.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Сега не ми е пред очите но ако не ти мърда напрежението значи не е свързан правилно Отделно, че се налага да се калибрира в софтуера после, но напрежението така или иначе трябва да се променя.
                    Точно това замервах. Надувах направо датчика с ръчната помпа но несе променя напрежението на дата изхода... Ходих до моргата смених датчика за всеки случай, не е от него проблема несе променя напрежението и рез аутокома невиждам данни за атмосферното налягане, стои си 1000. По късно ще кача ПДФ по който гледам за изходите на пиновете на новия датчик, че е на телефона ми файла, а трябва да го заредя
                    Last edited by VLaDky88; d.m.y г., 16:46. Основание: я
                    Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
                    http://youtu.be/elEXmpOX1dA

                    Comment


                    • Замисли си дали си струват нервите и времето дето си губиш,вместо да дадеш некой лев на мапер да ти ги направи,както трябва.Успех.
                      Alfa Romeo 156 3.0v6,Bmw E61 535d.

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от radostin_ivanov Покажи съобщение
                        Замисли си дали си струват нервите и времето дето си губиш,вместо да дадеш некой лев на мапер да ти ги направи,както трябва.Успех.
                        Ако исках да я правят в сервиз колата, щях да я оставя във TST Racing и да въртя синджирче от скука така ми е по сладко да пипна да разваля нещо.
                        Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
                        http://youtu.be/elEXmpOX1dA

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от VLaDky88 Покажи съобщение
                          Точно това замервах. Надувах направо датчика с ръчната помпа но несе променя напрежението на дата изхода... Ходих до моргата смених датчика за всеки случай, не е от него проблема несе променя напрежението и рез аутокома невиждам данни за атмосферното налягане, стои си 1000. По късно ще кача ПДФ по който гледам за изходите на пиновете на новия датчик, че е на телефона ми файла, а трябва да го заредя
                          Само че не работи на надуване, а на засмукване...
                          sigpic
                          Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                          156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                          147 JTDm 140-Малката манекенка
                          GT- JTDm 150

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                            Само че не работи на надуване, а на засмукване...
                            Как, как? Евала брато, евала... не ми го побира в ума как можа да го изръсиш това...
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • то тука от 5 страници всичко е пълна боза ,,, .. ю
                              тъй че се връзва с картинката ,,
                              темата май тряаа са смени . как да не дам пари на някой ,.
                              а да се помъча сам да си строша колата
                              alfa 164 t.s ex
                              tipo 2,0 16v turbo ex
                              opel astra amnesia ex
                              megane 2 ex
                              alfa 159 jtd ех
                              audi A6/S TQ 330+
                              audi a4 b5 1,8 TQ 500++
                              alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от 1912 Покажи съобщение
                                то тука от 5 страници всичко е пълна боза ,,, .. ю
                                тъй че се връзва с картинката ,,
                                темата май тряаа са смени . как да не дам пари на някой ,.
                                а да се помъча сам да си строша колата
                                Напълно съм съгласен с това заглавие няма за 10-ти път да обяснявам, че нестава въпрос за пари.
                                Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
                                http://youtu.be/elEXmpOX1dA

                                Comment

                                Working...
                                X