If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ами аз сам я барникам, ама несъм много хаберлия. Сега колегата Ilko Ivanov ми помага, за което съм му много благодарен. Аз трябваше по рано да пусна темата, че до сега се мъчих сам квото зная и мога, а сега получих доста съвети и идеи. Благодаря на всички които помагат !
Значи ако тръгна да правя ремап, да си взема и дюзи от 115 ска ???
Понеже имам същия 105 коня, ама доста мъртво ми се вижда вече
Само с дюзи без ремап ще има ли ефект??
Значи ако тръгна да правя ремап, да си взема и дюзи от 115 ска ???
Понеже имам същия 105 коня, ама доста мъртво ми се вижда вече
Само с дюзи без ремап ще има ли ефект??
За твоето турбо инжекторите ти са достатъчни. Започни с ремап, ще се развърви.
А нямаш ли голяма турбо дупка? Кога тръгва? Сигурно след 2300?
Разликата от стоковата е малка, и аз мислих че ще е много зле и голям лага, но е приемлив. Някъде там 2100-2300 и чупи вратни прешлени все пак съм направил управлението на геометрията на обратно, максимално затворена е докато ненадуе студената част и клапана я отваря.
Сега остана един по-голям интеркулер и ще заспи.
Защо не качиш един клип с вървежа и на какво налягане я караш с таз турбина ?
Харесвам проекта ти
Благодаря колега, но като гледам колко по мащабни проекти има зад които стоят куп хора... моя ме е срам да го споделям направо направи си сам на тротоара... За клип ще направя но гумите ми са зле и върти до трета няма смисъл, трябва като намеря слик
Благодаря колега, но като гледам колко по мащабни проекти има зад които стоят куп хора... моя ме е срам да го споделям направо направи си сам на тротоара... За клип ще направя но гумите ми са зле и върти до трета няма смисъл, трябва като намеря слик
От там ли може да се изведе радиатор ? При мен там преди масления охладител няма нищо, тея изходи са ми запушени с 2 шестограмни пробки.
Отвиваш пробките и взимаш от браво брава мареа 1.9 ТД 100 масления охладител с маркучите, точно там се захваща
От там ли може да се изведе радиатор ? При мен там преди масления охладител няма нищо, тея изходи са ми запушени с 2 шестограмни пробки.
Е точно там де!
Тва мойто на оригинално ли ти прилича!
Резбата е 16х1.5 и след това както ти е удобно към масления радиатор според местоположението му!
Там където правят хидравлични маркучи ще го измислите!
Аз обаче не разбрах как точно си го свързал в момента?
Направи някоя снимка.....
sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Е точно там де!
Тва мойто на оригинално ли ти прилича!
Резбата е 16х1.5 и след това както ти е удобно към масления радиатор според местоположението му!
Там където правят хидравлични маркучи ще го измислите!
Аз обаче не разбрах как точно си го свързал в момента?
Направи някоя снимка.....
Ами сега в момента го разкачих, но беше свързан между блока и турбото. Отрязах тръбичката за маслото на турбото и прекарах първо през радятора да минава и после да влиза в турбото.
Ами сега в момента го разкачих, но беше свързан между блока и турбото. Отрязах тръбичката за маслото на турбото и прекарах първо през радятора да минава и после да влиза в турбото.
Аз мнооо ни ги разбирам, но тва не ми се струва много удачен вариант!
Разликата от със и без маслен радиатор при мен е около 10гр. при идентични условия!
Свържи си турбото както си е и гледай после да направиш възможно на-къс път до масления радиатор!
sigpic
Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
147 JTDm 140-Малката манекенка
GT- JTDm 150
Comment