Известие

Collapse
No announcement yet.

145 1.9JTD със GT2256V

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
    Убеди ли се каква е разликата в дюзите?
    Бате добре че ме светна.. Направо неможах да повярвам как тръгна да пуши и да върви с тея евро3 дюзи. Много бира ще пиеш )
    Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
    http://youtu.be/elEXmpOX1dA

    Comment


    • #17
      А сага е време някой мапер да я барне
      AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
      http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
      Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
      BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от t-1000 Покажи съобщение
        А сага е време някой мапер да я барне
        Ами аз сам я барникам, ама несъм много хаберлия. Сега колегата Ilko Ivanov ми помага, за което съм му много благодарен. Аз трябваше по рано да пусна темата, че до сега се мъчих сам квото зная и мога, а сега получих доста съвети и идеи. Благодаря на всички които помагат !
        Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
        http://youtu.be/elEXmpOX1dA

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
          Убеди ли се каква е разликата в дюзите?
          Значи ако тръгна да правя ремап, да си взема и дюзи от 115 ска ???
          Понеже имам същия 105 коня, ама доста мъртво ми се вижда вече
          Само с дюзи без ремап ще има ли ефект??

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от ivaka89 Покажи съобщение
            Значи ако тръгна да правя ремап, да си взема и дюзи от 115 ска ???
            Понеже имам същия 105 коня, ама доста мъртво ми се вижда вече
            Само с дюзи без ремап ще има ли ефект??
            За твоето турбо инжекторите ти са достатъчни. Започни с ремап, ще се развърви.
            Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
            http://youtu.be/elEXmpOX1dA

            Comment


            • #21
              А нямаш ли голяма турбо дупка? Кога тръгва? Сигурно след 2300?
              AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
              Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
              AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от ReLeFNIQ Покажи съобщение
                А нямаш ли голяма турбо дупка? Кога тръгва? Сигурно след 2300?
                Разликата от стоковата е малка, и аз мислих че ще е много зле и голям лага, но е приемлив. Някъде там 2100-2300 и чупи вратни прешлени все пак съм направил управлението на геометрията на обратно, максимално затворена е докато ненадуе студената част и клапана я отваря.
                Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
                http://youtu.be/elEXmpOX1dA

                Comment


                • #23
                  Сега остана един по-голям интеркулер и ще заспи.
                  Защо не качиш един клип с вървежа и на какво налягане я караш с таз турбина ?
                  Харесвам проекта ти

                  Comment


                  • #24
                    Oil
                    Attached Files
                    sigpic
                    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                    147 JTDm 140-Малката манекенка
                    GT- JTDm 150

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Gena7a_Turb0 Покажи съобщение
                      Сега остана един по-голям интеркулер и ще заспи.
                      Защо не качиш един клип с вървежа и на какво налягане я караш с таз турбина ?
                      Харесвам проекта ти
                      Благодаря колега, но като гледам колко по мащабни проекти има зад които стоят куп хора... моя ме е срам да го споделям направо направи си сам на тротоара... За клип ще направя но гумите ми са зле и върти до трета няма смисъл, трябва като намеря слик

                      Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                      Oil
                      От там ли може да се изведе радиатор ? При мен там преди масления охладител няма нищо, тея изходи са ми запушени с 2 шестограмни пробки.
                      Last edited by VLaDky88; d.m.y г., 12:42.
                      Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
                      http://youtu.be/elEXmpOX1dA

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от VLaDky88 Покажи съобщение
                        Благодаря колега, но като гледам колко по мащабни проекти има зад които стоят куп хора... моя ме е срам да го споделям направо направи си сам на тротоара... За клип ще направя но гумите ми са зле и върти до трета няма смисъл, трябва като намеря слик



                        От там ли може да се изведе радиатор ? При мен там преди масления охладител няма нищо, тея изходи са ми запушени с 2 шестограмни пробки.
                        Отвиваш пробките и взимаш от браво брава мареа 1.9 ТД 100 масления охладител с маркучите, точно там се захваща

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от ivaka89 Покажи съобщение
                          Отвиваш пробките и взимаш от браво брава мареа 1.9 ТД 100 масления охладител с маркучите, точно там се захваща
                          Юпииии Много бири станаха ще ви купувам палет направо
                          Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
                          http://youtu.be/elEXmpOX1dA

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от VLaDky88 Покажи съобщение
                            От там ли може да се изведе радиатор ? При мен там преди масления охладител няма нищо, тея изходи са ми запушени с 2 шестограмни пробки.
                            Е точно там де!
                            Тва мойто на оригинално ли ти прилича!

                            Резбата е 16х1.5 и след това както ти е удобно към масления радиатор според местоположението му!
                            Там където правят хидравлични маркучи ще го измислите!

                            Аз обаче не разбрах как точно си го свързал в момента?
                            Направи някоя снимка.....
                            sigpic
                            Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                            156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                            147 JTDm 140-Малката манекенка
                            GT- JTDm 150

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                              Е точно там де!
                              Тва мойто на оригинално ли ти прилича!

                              Резбата е 16х1.5 и след това както ти е удобно към масления радиатор според местоположението му!
                              Там където правят хидравлични маркучи ще го измислите!

                              Аз обаче не разбрах как точно си го свързал в момента?
                              Направи някоя снимка.....

                              Ами сега в момента го разкачих, но беше свързан между блока и турбото. Отрязах тръбичката за маслото на турбото и прекарах първо през радятора да минава и после да влиза в турбото.
                              Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
                              http://youtu.be/elEXmpOX1dA

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от VLaDky88 Покажи съобщение
                                Ами сега в момента го разкачих, но беше свързан между блока и турбото. Отрязах тръбичката за маслото на турбото и прекарах първо през радятора да минава и после да влиза в турбото.
                                Аз мнооо ни ги разбирам, но тва не ми се струва много удачен вариант!

                                Разликата от със и без маслен радиатор при мен е около 10гр. при идентични условия!
                                Свържи си турбото както си е и гледай после да направиш възможно на-къс път до масления радиатор!
                                sigpic
                                Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                                156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                                147 JTDm 140-Малката манекенка
                                GT- JTDm 150

                                Comment

                                Working...
                                X