Известие

Collapse
No announcement yet.

145 1.9JTD със GT2256V

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Грее си доста и неразбирам що утива 110 градуса като направя 2 пъти 0-200, карам я на 80мг и 1450 рейл зако загрява така :/
    Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
    http://youtu.be/elEXmpOX1dA

    Comment


    • Това на какъв боост ? (предполагам 2 бара+ ) щото както казва радо ако километража е верен става въпрос за бая бързо jtd
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
        Това на какъв боост ? (предполагам 2 бара+ ) щото както казва радо ако километража е верен става въпрос за бая бързо jtd
        Ако трябва да съм точен по мап сензора ми е 2960мбара тоест около 2 бара боост. А за прегряването кой ще помогне ? някакви идеи ?
        Last edited by VLaDky88; d.m.y г., 03:13.
        Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
        http://youtu.be/elEXmpOX1dA

        Comment


        • Колега аз имах като твоята,но с 2.4 която загряваше в пъти по бързо от твоята. Проблема частично го реших по следните начини: Свалих водния радиатор и на ръка си играх няколко часа да чистя мушички,буболечки,и така докато стане като нов. После свалих двата халогена(понеже масления радиатор ми е зад левия) Разширих дупката за да влиза повече въздух. След това му направих дифузиор за да се обдухва само радиатора,без да се губи въздух. И Резултата беше че преди на магистрала с постоянно каране 150 държеше 90-95 градуса а след тези процедури падна на 70-75.
          Да уточня водния радиатор е същия като този на 1.9 105к.с.
          Last edited by Black Power; d.m.y г., 13:46.

          Comment


          • Първоначално публикувано от VLaDky88 Покажи съобщение
            Ако трябва да съм точен по мап сензора ми е 2960мбара тоест около 2 бара боост. А за прегряването кой ще помогне ? някакви идеи ?
            ами да си оправиш първа степен, и още по добро не6то е да си сложиш бутон да пускаш сам директно 2 ра степен и преди да даваш газ натискаш си бутона и си готов
            156 2.4JTD 136+ PS

            Comment


            • Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
              ами да си оправиш първа степен, и още по добро не6то е да си сложиш бутон да пускаш сам директно 2 ра степен и преди да даваш газ натискаш си бутона и си готов
              Къде мога да вържа бутон директно за втора степен ? Някой правил ли си е такова копчИ ?
              Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
              http://youtu.be/elEXmpOX1dA

              Comment


              • брат почти всеки ел.техник може да ти върже такова копче, дори и сам можеш да го направиш.Вземаш едно копче с вкл. и изкл. вижадаш коя е буксата за втората степен на перката и вързваш там кабелите само че нз дали трчбва да минават през акумулатора и си готов онзи ден правихме една корса така
                Alfa Romeo 145 1.9jtd ex / alfa romeo 156 2.4jtd ex / fiat coupe 1.8 16v ex / alfa romeo 156 2.4 jtd ex / alfa romeo 156sw 2.4 jtd ex / alfa romeo 145 1.9jtd ex/ alfa romeo 166 2.4jtd

                Comment


                • Да ама неискам да се запаля искам да го вържа през релето и бушона, не да падат 12в натоварване на ключето и да прегори след 5 пускания
                  Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
                  http://youtu.be/elEXmpOX1dA

                  Comment


                  • Пусни си перката софтуерно от по-ниски градуси и си готов. Не ти трябват копчета мопчета. Само, че като гледам как грее, никаква перка няма да ти помогне. При тази скорост с която се движиш въздуха който бие челно колата ти е много по-силен от този на перката. Проблема ти е в греенето, не в охлаждането.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • копчета мопчета, ари с тея маперски изказвания няма нужда точно за тоя супер тунинг нашия това си е наи добрия и по лесен вариянт. Аман

                      ---------- Post added at 15:37 ---------- Previous post was at 15:36 ----------

                      и нищо не прегаря и няма да се запалиш то досега значи всички да са се запалили бе брат хахаха
                      Alfa Romeo 145 1.9jtd ex / alfa romeo 156 2.4jtd ex / fiat coupe 1.8 16v ex / alfa romeo 156 2.4 jtd ex / alfa romeo 156sw 2.4 jtd ex / alfa romeo 145 1.9jtd ex/ alfa romeo 166 2.4jtd

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        Пусни си перката софтуерно от по-ниски градуси и си готов. Не ти трябват копчета мопчета. Само, че като гледам как грее, никаква перка няма да ти помогне. При тази скорост с която се движиш въздуха който бие челно колата ти е много по-силен от този на перката. Проблема ти е в греенето, не в охлаждането.
                        Незнам адреса на степените във софта, ненамирам някой да го е правил на 105 жтд, така че ти си последната ми надежда иначе бухам шалтера и бича втората директно иначе по аутокома над 98 градуса некачва, стига 97 пуска се първа степен и си пада ведната, никога несми е загрявала така че да включи втора степен вентилатора, може ли нещо тая стрелка на таблото да си прави гаргара ?
                        Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
                        http://youtu.be/elEXmpOX1dA

                        Comment


                        • Бегай, бегай... виж колегата ти какво каза. Софтуер, маперство - вята работа... турай копчето и се охлаждай
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от VLaDky88 Покажи съобщение
                            Незнам адреса на степените във софта, ненамирам някой да го е правил на 105 жтд, така че ти си последната ми надежда иначе бухам шалтера и бича втората директно иначе по аутокома над 98 градуса некачва, стига 97 пуска се първа степен и си пада ведната, никога несми е загрявала така че да включи втора степен вентилатора, може ли нещо тая стрелка на таблото да си прави гаргара ?
                            има и друго стрелката на таблото може и да лъже щом казваш че над 97 не дига, друг е въпроса че на 97-8 е вече за 2-ра степен
                            156 2.4JTD 136+ PS

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Бегай, бегай... виж колегата ти какво каза. Софтуер, маперство - вята работа... турай копчето и се охлаждай
                              Бе ти помогни за адреса да сваля 10 градуса, пък копчето лесна рабута пак ши сложа
                              Alfa romeo 145 - 1.9 JTD 105HP +Garrett Turbo 2256V +EURO3 injectors +big fuel pump +oil cooler +Cone Arifilter +Strong Remap -EGR -Catalyst -Exhaust.
                              http://youtu.be/elEXmpOX1dA

                              Comment


                              • Влади,тя грее кат че няма ремък на водната помпа,за десет секунди десет градуса.да не е термостата да седи не напълно отворен.

                                Comment

                                Working...
                                X