Известие

Collapse
No announcement yet.

Tempra 1.5 Turbo

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Трудно е да се каже коя е по-здрава.
    На Купе турбо диференциала е още по-дълъг - 3,11:1, там обаче виско муфата "спъва" работата и тормози повече цялата кутия.
    Къс обикновен диф пази повече кутията, но дългия е с по-едри зъби...
    Най-здрава би била кутия от едрата серия с най-едрите зъби и с най-късия отворен диференциал и без виско (ако може и колата да е с малки стари гуми), но такава фиатова няма.
    Няма и да е много ефективна. Такава кутия ще убива силата на мотора и само ще пали някоя от гумите...
    Може би дизеловата кутия с по-къса 5-та скорост ще държи най-много

    *Не знам има ли и какви са разликите в лагерите и корпусите на двете кутии!?
    По принцип този тип кутии подлежат на подсилване с тънка стоманена плоча между копусите на кутията, в която да лежат лагерите.
    Тая плоча не помага на лагерите и зъбите, но вкоравява корпуса.
    Last edited by mitaka_cs; d.m.y г., 00:41.
    1991 ALFA 33 S 16V QV Permanent 4
    и делта

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
      Мисля, че ако пишеш на руски ще е по-добре. Този гугъл преводач много оплита словореда.
      Понял) А форумчанам будет понятно, что я пишу? Просто по-моему где-то в правилах форума увидел, что можно писать только на кирилице, поэтому пользовался гугл-переводчиком.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от mitaka_cs Покажи съобщение
        Трудно е да се каже коя е по-здрава.
        На Купе турбо диференциала е още по-дълъг - 3,11:1, там обаче виско муфата "спъва" работата и тормози повече цялата кутия.
        Къс обикновен диф пази повече кутията, но дългия е с по-едри зъби...
        Най-здрава би била кутия от едрата серия с най-едрите зъби и с най-късия отворен диференциал и без виско (ако може и колата да е с малки стари гуми), но такава фиатова няма.
        Няма и да е много ефективна. Такава кутия ще убива силата на мотора и само ще пали някоя от гумите...
        Може би дизеловата кутия с по-къса 5-та скорост ще държи най-много

        *Не знам има ли и какви са разликите в лагерите и корпусите на двете кутии!?
        По принцип този тип кутии подлежат на подсилване с тънка стоманена плоча между копусите на кутията, в която да лежат лагерите.
        Тая плоча не помага на лагерите и зъбите, но вкоравява корпуса.
        Корпуса очень похожие, я потом напишу подробно, чем и как они отличаются. А по поводу вязкомуфты - она не нужна. У меня есть вот что:
        Attached Files

        Comment


        • #19
          Добре дошъл във форума. Тунинг проекта изглежда свеж и интересен. Пиши както ти е удобно. Успехи

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Special Transmission Покажи съобщение
            Корпуса очень похожие, я потом напишу подробно, чем и как они отличаются. А по поводу вязкомуфты - она не нужна. У меня есть вот что:
            От какво е този лъскавия диференциал

            Според мен виско муфата, която фабрично се слага на фиат купе турбо е ОК до към 250-на коня. После, ако ще се кара на писта или се гонят някакви 350++ конски сили на предно предаване е удачно да се премине към Quaife/Q2 или пластинчат шпер.
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
              От какво е този лъскавия диференциал

              Според мен виско муфата, която фабрично се слага на фиат купе турбо е ОК до към 250-на коня. После, ако ще се кара на писта или се гонят някакви 350++ конски сили на предно предаване е удачно да се премине към Quaife/Q2 или пластинчат шпер.
              Я тоже так думаю, что вязкомуфты на много лошадиных сил и крутящего момента не хватит. На фото - LSD(limited slp differential). Делали мне её на заводе, специализирущимся на изготовлении трансмиссии в ралли. В общем - это червячная блокировка дифференциала. Это Custom блокировка

              Comment


              • #22
                Възможно ли е да направиш такова LSD което да става за скоростната кутия на фиат купе турбо и колко пари би струвало?
                Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                FIAT Coupe 16VT
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                Comment


                • #23
                  По-добре си беше с гугъл транслеита или каквото и да било там.... (поне за мен)
                  sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
                    По-добре си беше с гугъл транслеита или каквото и да било там.... (поне за мен)
                    и аз вече нищо не разбирам
                    155 1.8 8v SUPER MY95

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                      Възможно ли е да направиш такова LSD което да става за скоростната кутия на фиат купе турбо и колко пари би струвало?
                      Да, можете. Цена някъде около 500 евро. Между другото, колко сте Ku2 или Kvayf?

                      И дори малка добавка: дизеловият 156 2,4ZHTD разлика е същата като на Coupe Turbo. Единствената разлика е наличието на сензора за скорост.

                      Напиши доклад късно монтаж на LSD в кутия купе турбото на, направи снимка

                      ---------- Post added at 20:26 ---------- Previous post was at 20:24 ----------

                      Може би се опита на английски?

                      Comment


                      • #26
                        Между другото за твърдостта на корпуса на скоростната кутия: Lada към двигателя, това поле е подходящ за 3 болта монтиране ... Четвърто "увисва" във въздуха))
                        Attached Files

                        Comment


                        • #27
                          Пробвай на английски. Мога да превеждам, за който не разбира.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Special Transmission Покажи съобщение
                            Да, можете. Цена някъде около 500 евро. Между другото, колко сте Ku2 или Kvayf?

                            И дори малка добавка: дизеловият 156 2,4ZHTD разлика е същата като на Coupe Turbo. Единствената разлика е наличието на сензора за скорост.

                            Напиши доклад късно монтаж на LSD в кутия купе турбото на, направи снимка

                            ---------- Post added at 20:26 ---------- Previous post was at 20:24 ----------

                            Може би се опита на английски?
                            Quaife за Фиат купе турбо струва около 700 Euro.

                            За 500 Euro, ако можеш да изпратиш един от твоите LSD диференциали до България - взимам го Само трябва да е 100% сигурно, че става за Фиат Купе турбо

                            Но, ако този твоят диференциал става за кутията на 2.4JTD, то значи става и за купе турбо

                            Ето малко снимки на Quaife за Coupe 2.0 16v Turbo/Alfa Romeo 156 GTA/ Alfa Romeo 1.9/2.4 JTD :
                            Attached Files
                            Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 22:15.
                            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                            FIAT Coupe 16VT
                            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                            Comment


                            • #29
                              I'll try in English)

                              Yes, diffs at 156 and 2.4 Zhtd Fiat Coupe Turbo are the same, but there is one difference - it is combing speed sensor at the Fiat Coupe. But I will try to finalize the LSD into this comb speed sensor.

                              Thank you for the photo quaife) And from what you took an intermediate shaft half-line?

                              Comment


                              • #30
                                Наконец увидел соотечественника здесь.Воронеж ... Воронеж какие воспоминания,
                                что такое любовь....

                                Успех
                                sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                                Comment

                                Working...
                                X