Известие

Collapse
No announcement yet.

Леко раздвижване на 2.0TS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • E тая втората е 1:1 - 25 сек до 160.

    Иначе верно се усеща едно умаляване след 5800-6000 оборота и не съм сигурен от какво е. Ти кажи, какво те съмнява?

    Дебитомера е на 3-4 години,с точния номер бош, мерих го с МЕС и си стига максимума - 408кг въздух.
    Свещите са оригинални НГК платинум...

    Единствено бензина ме съмнява, щото адаптивните параметри, сочат че сместа е леко бедна на бензин. Дюзите съм ги чистил, но само тях отделно, каня се да пусна и една добавка в резервоара да изчисти цедката и тръбите...

    И вярно ли е това, че за ремапнат спарк си трябва бензин от 98 нагоре?
    156 2.0TS

    Comment


    • Едно от нещата които се променят при ремап е пее два де ни ето на искрата. Под голямо пее два те ние означава по-ранно запалване и под продължи тел но горене за което ти трябва високооктаново гориво.
      Гост това е човек ,който идва да пие кафе а ти изпива всичката ракия

      Comment


      • 7.4 от 0-100...
        Това от 156-ца 2.0 и да го гледам с очите си трудно бих го повярвал...
        Не че не е невъзможно, но аз несъм виждал от много години подобен резултат. А и двигателя си беше "препилван" които правеше разни такива времена...
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • Еми явно не мерим правилно
          156 2.0TS

          Comment


          • От момента, в който фърляш съединителя и гумите изсвирват,до 100 по километраж са точно 9.21 сек.(гледам го през видео едитор). Като сложиш и 2-3 км отклонение на километража, нещата си идват как си треа

            Comment


            • И аз между 9 и 9.5 го засичам, според мен тази кола не върви както трябва.

              последното ми QV - което беше сток - https://www.youtube.com/watch?v=RBK9JrfXhlU
              Now: 156 2.5 V6 24V
              Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

              Comment


              • Все едно гледам себе си преди известно време Че и същия цвят ми беше Алфата. Или приеми колата за това което е - динамична (не бърза! ) ежедневна кола, удобна за пътувания (страхотни седалки и достатъчно място за 4-ма възрастни да седят комфортно) или просто не само че ще оставиш много пари в търсенето на това което го няма, ами и вероятно ще я умориш колата.

                Ако искаш бърза Алфа, вземаш си 2.4 JTD и просто има много колеги, които постигнаха впечетляващи неща с този мотор и то на стандартни карантий.

                Сега съзнателно съм с бавна кола (само 125 коня) и просто ми е леко на душата, защото нямам очаквания за вървеж от нея (въпреки, че има повече въртящ момент от Алфата в ниски обороти) и не се бия в гърдите да засичам секунди и да се чудя - "ама знам че трябва да върви, ама кое да оправя, че да тръгне пак?"

                Ама аз вече се накарах на бавни коли и следващата или ще е турбо или ще е V6 ако ще е атмосферна Това е чистосърдечно приятелски съвет, провокиран от това че искам малко да си почеша езика, защото знам че няма да възприемеш, но като се повозиш в няколко наистина бързи коли и... поне на мене ми стана sad, че си мисля че моята кола е бърза.

                Comment


                • Първоначално публикувано от Mario_95 Покажи съобщение

                  ....защото знам че няма да възприемеш, но като се повозиш в няколко наистина бързи коли и... поне на мене ми стана sad, че си мисля че моята кола е бърза.
                  е баш..
                  Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                  FIAT Coupe 16VT
                  Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                  Comment


                  • И аз съм на същото мнение.
                    Отдавна се отказах да давам хиляди левове за валове, колектори и прочее модификации със съмнителен резултат.

                    По-скоро се стремя да си държа колата в добра кондиция, което се усеща най-силно във вървежа.
                    Досега я засилих доста, щото беше много по-умряла, но явно има още какво да се желае.

                    Но пак казвам, не си вадете изводите само от секундите в клипчето, щото си личи че старта беше лош.

                    Ще се постарая да направя по-хубаво като сипя добавка и по-добър бензин.
                    156 2.0TS

                    Comment


                    • Можеш да изстискаш още поне 0,5 сек.(0 - 100) , ако сменяш предавките малко по-бързо и ако не пускаш толкова много газта при това.


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • Какъв е смисъла да си съсипва колата, за да ни покаже? Видяхме колко върви и дали е с половин секунда повече или по-малко няма значение.
                        Alfa Romeo GT 1.9 16V JTD
                        Lancia Musa 1.4i 16V Automatic
                        Alfa Romeo 145 1.3 8V Boxer

                        Comment


                        • Уверих се че проблема е в бензина и/или бензиновата система.

                          Досега на бензин карах само на заварка, щото газовата рейка е бавна и над 5500 няма никой.

                          Но днес ми свърши газта и ми се наложи да покарам на бензин с по-нормално темпо и обороти и ми направи силно впечатление че до 5000 оборота на газ върви много по добре отколкото на бензин. Особено силно се усеща около 1800-2000.

                          Сега ще поръчам един бардал 6в1 клийнър, октан буустър и т.н. и ще ви кажа резултата.
                          156 2.0TS

                          Comment


                          • Смесите при бензин и при газ са различни, трябва известно време на компютъра да се обучи на промененото гориво. Истинският тест е да се занулят тези настройки чрез ODB II (или по-дълго време с изключен акумулатор) и да покараш известно време на бензин, но не само докато стигнеш до газстанцията

                            В ниските обороти наистина имах и аз осезаема разлика, аз го отдавах на по-кофти изпарителя си или някакво забавяне при самата газова рейка, не знам - приемах го за нормално.

                            Comment


                            • Прави бяха хората че лъв трици не яде
                              Искала си е 100 октана колата... Сега след 5000 оборота вместо да омалява, тя тръгва още по-яко, огромна разлика...
                              Ще ви направя ново клипче като имам възможност

                              Иначе и един бардал инжектор клийнър 6в1 пуснах профилактично, та не съм сигурен дали ефекта е от него, от бензина или и двете
                              156 2.0TS

                              Comment


                              • От както я имам съм я карал само със 100 октана, сега налях 95, 1400 км никаква разлика, нито като вървене нито в разхода.
                                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                                Comment

                                Working...
                                X